Roopeli
VIP
Kenellä järjissään olevalla on jotain sometilejä?Kai tavalliset kansalaiset voisivat laittaa näistä videoita vaikka twitteriin, kuten muuallakin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kenellä järjissään olevalla on jotain sometilejä?Kai tavalliset kansalaiset voisivat laittaa näistä videoita vaikka twitteriin, kuten muuallakin?
No aika monella sunkin "järjen äänistä" nähtävästi. Tälläkö nyt kuittasit tonkin?Kenellä järjissään olevalla on jotain sometilejä?
Hyvin rulettaa rokotteet
Joo kuittasin. Idioottimaista mitata jotain asiaa jollain omilla somepisteillä.No aika monella sunkin "järjen äänistä" nähtävästi. Tälläkö nyt kuittasit tonkin?
Suomessa n.700 000 alle 12v, joilla ei rokotusta ja n.700 000 12v tai yli, joilla ei rokotusta. Siis 1,4 milj. yhteensä. Olisi voinut kyllä uutisissa mainita, mihin noilla luvulla viitattiin.Nyt kyllä pisti silmään tämä uutisointi kun numerot ei täsmää.
IL 4.11
![]()
Joka kolmas sairaalapotilas Husin alueella on tuplarokotettu – tästä on kyse
Kaksi koronarokoteannosta saaneiden sairaalahoidettavien määrä on kasvussa Husin alueella.www.iltalehti.fi
Suomessa 1.4miljoonaa täysin rokottamatonta
IS 8.11
![]()
Kommentti: Suomalaisia pyydetään taas jaksamaan talven yli, kun muu maailma elää – onko ihmisten kärsivällisyys jo loppunut?
Useammat suomalaiset ovat jo tehneet kaiken voitavansa koronakriisissä. Valtiojohto on pysynyt viime viikot hiljaa, mutta nyt kansalaiset haluavat vastauksia, kirjoittaa Ilta-Sanomien toimittaja Iida Hallikainen.www.is.fi
Suomessa 700 000 täysin rokottamatonta?
Kova on vauhti tai joku matikka peli menossa![]()
Heh, selvä. Kuvittelin, että nämä ulkomailla mieltään osoittavat ja twitteriin ym aiheesta kirjoittavat oli sun mielestä järjissään, mutta yllätys, että sekin on nyt sitten idioottien hommaa tässä yhteydessä. Ei varmaan ole kyse mistään somepisteistä. Jos asia on niin tärkeä, että oikein kaduilla marssitaan, niin eikö siitä nyt hyvänen aika kannattaisi nettiinkin juttua laittaa ja levittää sanomaa? Mutta voidaan me sopia, että ne twitter jutut ei ole totuus. Sopii mulle, ulkomailla ei ole mielenosoituksia. Eikö pointti nimenomaan ollut, että twitterissä ihmiset kertovat mielenosoituksista ym, mitä ei mediassa kerrota? Ihme että sun pitää tästäkin nyt vängätä jotain ihan hölmöä.Joo kuittasin. Idioottimaista mitata jotain asiaa jollain omilla somepisteillä.
Juuri noin median aivopesukin toimii. Eli se mitä raportoidaan kovaa = on muka totuus
On ollut ihan tasaiseen mielenosoituksia mutta media vaikenee näistä.
Puhun somesta yleisesti. On noista videoita jne vaikka missä muualla. Ei toki valtamediassaHeh, selvä. Kuvittelin, että nämä ulkomailla mieltään osoittavat ja twitteriin ym aiheesta kirjoittavast oli sun mielestä järjissään, mutta yllätys, että sekin on nyt sitten idioottien hommaa tässä yhteydessä. Ei varmaan ole kyse mistään somepisteistä. Jos asia on niin tärkeä, että oikein kaduilla marssitaan, niin eikö siitä nyt hyvänen aika kannattaisi nettiinkin juttua laittaa ja levittää sanomaa? Mutta voidaan me sopia, että ne twitter jutut ei ole totuus. Sopii mulle, ulkomailla ei ole mielenosoituksia. Eikö pointti nimenomaan ollut, että twitterissä ihmiset kertovat mielenosoituksista ym, mitä ei mediassa kerrota? Ihme että sun pitää tästäkin nyt vängätä jotain ihan hölmöä.
Niin, on ulkomailta videoita. Sanoin vain, että suomenkin mielenosoituksista kannattaisi varmaan laittaa nettiin jotain. En mä tässä mitään väännä, enkä oo sulle mikään poika.Puhun somesta yleisesti. On noista videoita jne vaikka missä muualla. Ei toki valtamediassa
Väännä sä poika mitä väännät. Some on syöpää silti.
75,8% täysin rokotettuja.Tanskan piikityskattavuus taitaa lähennellä 90%? Mitähän tuo koronapassi tässä tilanteessa tarkalleen ottaen auttaa?
Jaa. Youbesta kattonut monesti livenä noita. En tiedä mikä sul onNiin, on ulkomailta videoita. Sanoin vain, että suomenkin mielenosoituksista kannattaisi varmaan laittaa nettiin jotain. En mä tässä mitään väännä, enkä oo sulle mikään poika.
tässä taas verrataan koko väestö vs joilla on mahdollisuus ottaa rokote..75,8% täysin rokotettuja.
Muuten hyvä mutta väkiluku ilmoitettu reilusti alakanttiin ja eipä saa mitään etusivun huomiota. Olen aina katsonut mielenosoituksen jälkeen että mitenhän media raportoi niin saa kaivamalla kaivaa että löytää näitä uutisia![]()
Mielenosoitukset | Koronatoimia vastustava noin 1 300 ihmisen mielenosoitus päättyi Esplanadin puistoon
Noin tuhat ihmistä kokoontui mielenosoitukseen, jonka poliisille ilmoitettu nimi on ”Valinnanvapauden puolesta”.www.hs.fi
Mikä mul on? Mitä tarkoitat? Keskustelen, mutta ehkä tää riittää taas tältä erää kun ei ole keskustelukaverina kuin tuollainen kiukkuava vänkääjä. Varmaan sunkin mielestä ois hyvä juttu jos suomalaisista mielenosoituksista sana leviäis twitterissä, kuten ulkomailta. Oot ollut hyvin tyytyväinen nähdessäs noita ulkomaiden pätkiä. Mutta nyt sitten syystä x pitää vängätä ja vääntää. Oliko asian esittäjä väärä, vai harmittaako, kun suomessa ei taida sittenkään kauheasti olla mitään mitä videoida ja jakaa? Enkä mä nyt yritä vittuilla, että suomessa ei mitään järjestetä, mielelläni näkisin videoita jos järjestetään, ihmettelen vaan tota asennettas taas tähänkin.Jaa. Youbesta kattonut monesti livenä noita. En tiedä mikä sul on
Sähän se kiukuttelet ja itse vastasin, että näkeehän noita videoita vaikka mistä kuten itsekin kattonut youtubesta ihan livenä.Mikä mul on? Mitä tarkoitat? Keskustelen, mutta ehkä tää riittää taas tältä erää kun ei ole keskustelukaverina kuin tuollainen kiukkuava vänkääjä. Varmaan sunkin mielestä ois hyvä juttu jos suomalaisista mielenosoituksista sana leviäis twitterissä, kuten ulkomailta. Oot ollut hyvin tyytyväinen nähdessäs noita ulkomaiden pätkiä. Mutta nyt sitten syystä x pitää vängätä ja vääntää. Oliko asian esittäjä väärä, vai harmittaako, kun suomessa ei taida sittenkään kauheasti olla mitään mitä videoida ja jakaa? Enkä mä nyt yritä vittuilla, että suomessa ei mitään järjestetä, mielelläni näkisin videoita jos järjestetään, ihmettelen vaan tota asennettas taas tähänkin.
Joo, usein vähän ristiin näistä puhutaan, mutta jos puhutaan laumaimmuniteetin saavuttamisesta, niin pitää puhua koko väestöstä.tässä taas verrataan koko väestö vs joilla on mahdollisuus ottaa rokote..
Sovitaan näinSähän se kiukuttelet ja itse vastasin, että näkeehän noita videoita vaikka mistä kuten itsekin kattonut youtubesta ihan livenä.
Se että olet kykenemätön niitä katsomaan on oma ongelmasi.