Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätähän me käsiteltiin seikkaperäsesti parikolme päivää sitten. Koeputkitutkimus koronaviruksesta.Pienet paikallisjulkaisut uskaltautuvat vielä julkaisemaan myös narratiivin vastaisia koronatutkimuksia.
Ruotsalaistutkimus koronasta: piikitettävien koronarokotteiden sivuvaikutuksina aiheutuu mahdollisia haittoja immuniteettiin
https://www.seinajokinen.fi/ruotsalaistutkimus-koronasta…/…
Tuleehan se tautikin kehon ulkopuolelta ja voi aiheuttaa vaikka minkälaisia pitkäkestoisia oireita ja aiheuttaakin todennäköisemmin kuin rokote, joten miksi valitset näistä kahdesta "pahemman"?Itse taudin pitäisi olla äärimmäisen vaarallinen ja rokotteen äärimmäisen hyvätehoinen, jotta tuollaiseen trade-offiin suostuisi.
Sähän hupiukko oletEn juo alkoholia. En ole maistanutkaan esim. kaljaa. Joten en.
Koska voin valita ja koska et tiedä vaan arvaat.Tuleehan se tautikin kehon ulkopuolelta ja voi aiheuttaa vaikka minkälaisia pitkäkestoisia oireita ja aiheuttaakin todennäköisemmin kuin rokote, joten miksi valitset näistä kahdesta "pahemman"?
Perjantaina oli se toinen koronarokote noin klo 13 aikaan. Samana päivänä ei mitään oireita. Lauantai oli yleisesti kipeä ja vetämätön olo. Lauantaina myös huomasin poikkeuksellista nenäverenvuotoa. Sain ainakin 5 kertaa päivän aikaan nenäverenvuodon, joka alkoi ihan että nousin sängyltä tai sohvalta ylös seisomaan.
Sama ollut tämän aamua. Monta kertaa jo alkanut verta vuotamaan. Kumpikin sierain. Voikohan liittyä rokotteeseen? Ei nimittäin ollenkaan normaalia. Tänään on muuten ollut terve olo.
Eiks tälläset heitot ole aika vastuuttomia?Eiköhän se liity ku sitä on muillakin. Erittäin terveellistä siis. NORMAALI reaktio ja sillein
En vietä täällä 24h, niin menee asioita ohi. Niin monta alan setää ja tätiä asiasta on tästä jo pitkään ollut varma-lähes varma, eli jäädään vielä hetkeksi odottamaan. Jos/kun fiktio muuttuu faktaksi. Sitä odotellessa mahdollisesti yhä useampi ihminen on tuhonnut immuniteettinsa (lopuulisesti?) ja on sitä myöten loppuelämänsä riippuvainen rokotteista niin koronaa, kuin muitakin (tulevia) nuhia vastaan. Tätähän lääkejätit eivät missään nimessä halua...Tätähän me käsiteltiin seikkaperäsesti parikolme päivää sitten. Koeputkitutkimus koronaviruksesta.
Eiks tälläset heitot ole aika vastuuttomia?
Nää on vähän sellasia juttuja kuten itsekin huomasit, ei ole leikin asia. En minä ole vähätellyt päinvastoin, kehottanut otamaan yhteyttä johonkin. EI siinä häviä ja saa mielenrauhan.Sarkasmia. Mua vituttaa ku yleensä näitä pienempiä haittoja vähätellään vitusti. Jossei kuole tai vammaudu niin kaikki on ok..
''ei kannata välittää, normaali reaktio eikä johdu rokotteesta''![]()
EIks tämä sama logiikka päde myös ihan koronavirus tautiin tai longcovidiin? Millon oireet johtuu Kuvittelusta ja stressistä eikä nuhaan kuole. Samalla kun 200-250 henkeä on sairaalassa tälläkin hetkellä suomessa ja 5miljoonaa ihmistä kuollu? Tämäkö ei ole vähättelyä?Sarkasmia. Mua vituttaa ku yleensä näitä pienempiä haittoja vähätellään vitusti, ohitetaan olankohautuksella. Jossei kuole tai vammaudu niin kaikki on ok.. 40 asteen kuumees romuna sängyn pohjallaki on ok. Porukan mielestä se rokote sillo toimii niinku pitää
SIttenhän se on helppo löytää mun 1665 twitter viestiä joissa näin on tapahtunut? (oon postannu noin 3330 viestiä tähän ketjuun) Puolet siitä on about 1665. Eli noin monta viestiä voidaan pyöristää vaikka tuhanteen mun viestiin jossa todetaan ''ei kannata välittää, normaali reaktio''. Saa suorittaa.Vähän ohi aiheesta, mutta varmaan puolet sun viesteistä tähän ketjuun on twitter-postauksia, joissa todetaan juuri tuohon sävyyn että ''ei kannata välittää, normaali reaktio eikä johdu rokotteesta''
SIttenhän se on helppo löytää mun 1665 twitter viestiä joissa näin on tapahtunut? (oon postannu noin 3330 viestiä tähän ketjuun) Puolet siitä on about 1665. Eli noin monta viestiä voidaan pyöristää vaikka tuhanteen mun viestiin jossa todetaan ''ei kannata välittää, normaali reaktio''. Saa suorittaa.
Katotaan löytyykö Puheille katetta?![]()
Eli ekana väitetään mun sanoneeni jotain joka saattaa vaarantaa (sun näkökulmasta toisen hengen) jota en ole sanonut. Sen jälkeen esitetään väite jotain mitä olen kirjottanut/postannu mutta ei löydy siitäkään katetta.Mä luovutan, sä voitit.
Perjantaina oli se toinen koronarokote noin klo 13 aikaan. Samana päivänä ei mitään oireita. Lauantai oli yleisesti kipeä ja vetämätön olo. Lauantaina myös huomasin poikkeuksellista nenäverenvuotoa. Sain ainakin 5 kertaa päivän aikaan nenäverenvuodon, joka alkoi ihan että nousin sängyltä tai sohvalta ylös seisomaan.
Sama ollut tämän aamua. Monta kertaa jo alkanut verta vuotamaan. Kumpikin sierain. Voikohan liittyä rokotteeseen? Ei nimittäin ollenkaan normaalia. Tänään on muuten ollut terve olo.
Eli et ymmärrä todennäköisyyksiä ja koska voit valita, niin valitset typerimmän. Ootko ajatellut, että ne ketkä eivät valitse samalla tavalla kuin sinä, eivät ole tahdottomia lampaita, vaan yksinkertaisesti fiksumpia kuin sinä?koska VOIN VALITA. ITSE.
Jos saa kuumeen rokotteesta, niin se kertoo siitä että se toimii.Sarkasmia. Mua vituttaa ku yleensä näitä pienempiä haittoja vähätellään vitusti, ohitetaan olankohautuksella. Jossei kuole tai vammaudu niin kaikki on ok.. 40 asteen kuumees romuna sängyn pohjallaki on ok. Porukan mielestä se rokote sillo toimii niinku pitää