Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No video on 3 tuntia pitkä. Että eikun kuuntelemaan. Itse kuuntelen vastaavia koko hereillä oloajan. Usein 16 tuntia päivässä ja 1.5x nopeudella. Paljonko itse käytät aikaa etsiessäsi totuutta. Kuuntelen oikeuden ihmisten kokemuksia enkä ylen toimittajien suodatettuna valheita.Vainko 3? No sitten saattaa olla ihan totta
Kerrottiinko tuossa mitä tämä "vaccine injuries" pitää sisällään, niin kuin kadunmiehen termein?
No video on 3 tuntia pitkä. Että eikun kuuntelemaan. Itse kuuntelen vastaavia koko hereillä oloajan. Usein 16 tuntia päivässä ja 1.5x nopeudella. Paljonko itse käytät aikaa etsiessäsi totuutta. Kuuntelen oikeuden ihmisten kokemuksia enkä ylen toimittajien suodatettuna valheita.
Mutta jos nyt pitäisi arvata niin sydämeen liittyviä. Aiemmin oli yhden armeijan osaston lääkäri joka kertoi että sydämmeen liittyvät ongelmat räjähtäneet.
Yksi lisää ehkä
![]()
24-vuotias jääkiekkoilija kuoli: sydän pysähtyi ottelussa – Teemu Ramstedt järkyttyi
Boris Sadecky lyyhistyi yllättäen jään pintaan. Hän kuoli kuusi päivää myöhemmin.www.is.fi
Road to hell is paved with good intentions.Loppuun asti :D
Hyvillä aikomuksilla ja virheillä on tehty monia todella pahoja juttuja politiikassa ennenkin.
spoiler nehän eivät olleet hyviä aikomuksia tai virheitä alunperinkään. Massoille käy virheet aina.
Kun nyt rokottamattomia ajojahdetaan, niin olis voinu uutisessa mainita onko rokotettu vai ei. Jos ei niin voidaan sit syyttää sitä.Ikävä juttu. Näitä tulee nyt vähän liikaa:
![]()
24-vuotias jääkiekkoilija kuoli – Kai Suikkanen näki, kun pelaaja lyyhistyi kentälle
Boris Sadecky, 24, on kuollut.www.iltalehti.fi
Varmaan lähes 100% noista urheilijoista on jabitettu.Kun nyt rokottamattomia ajojahdetaan, niin olis voinu uutisessa mainita onko rokotettu vai ei. Jos ei niin voidaan sit syyttää sitä.
Rispektit tuosta, että joltain löytyy aikaa ja kiinnostusta katsella noin pitkiä videoita. Varmaan ihan mielenkiintoista settiä tuosta Ron Johnsonista huolimatta.No video on 3 tuntia pitkä. Että eikun kuuntelemaan. Itse kuuntelen vastaavia koko hereillä oloajan. Usein 16 tuntia päivässä ja 1.5x nopeudella. Paljonko itse käytät aikaa etsiessäsi totuutta. Kuuntelen oikeuden ihmisten kokemuksia enkä ylen toimittajien suodatettuna valheita.
Mutta jos nyt pitäisi arvata niin sydämeen liittyviä. Aiemmin oli yhden armeijan osaston lääkäri joka kertoi että sydämmeen liittyvät ongelmat räjähtäneet.
Yksi lisää ehkä
![]()
24-vuotias jääkiekkoilija kuoli: sydän pysähtyi ottelussa – Teemu Ramstedt järkyttyi
Boris Sadecky lyyhistyi yllättäen jään pintaan. Hän kuoli kuusi päivää myöhemmin.www.is.fi
Kyllä mä suosittelisin jotain muutakin elämään, vaikka en psykologi olekaan.No video on 3 tuntia pitkä. Että eikun kuuntelemaan. Itse kuuntelen vastaavia koko hereillä oloajan. Usein 16 tuntia päivässä ja 1.5x nopeudella. Paljonko itse käytät aikaa etsiessäsi totuutta. Kuuntelen oikeuden ihmisten kokemuksia enkä ylen toimittajien suodatettuna valheita.
Kolmannen rokotuksen teho hyvä deltaakin vastaan, mutta onko suojatehon kestosta vielä mitään tutkimusta?
Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Kahdella oli ollut rokotuksen jälkeen ahdistava tunne rinnassa, yhdellä oli ollut väsynyt ja ikäänkuin humalainen olo. Kaksi ensimmäistä hän lähetti tutkimuksiin mahdollisen sydänpussitulehduksen varalta, kolmannesta ei mainita mitä sitten tapahtui.Vainko 3? No sitten saattaa olla ihan totta
Kerrottiinko tuossa mitä tämä "vaccine injuries" pitää sisällään, niin kuin kadunmiehen termein?
Tuossa alkuperäinen, jos siihen enemmän luotat, linkki löytyy TM:n jutusta.
Taitanee olla niin, ettei suojan säilymisestä voi olla vielä tietoa. Juuri nyt eletään Israelissa boostereiden kuherruskuukautta. Nyt siellä kannattaakin paukutella henkseleitä. En kovin ylläty, kun muutaman kuukauden jälkeen ihmetellään taas laskevia vasta-aineita. Sitten jatketaan kohti toista boosteria…jne…Tuossa alkuperäinen, jos siihen enemmän luotat, linkki löytyy TM:n jutusta.
![]()
Effectiveness of a third dose of the BNT162b2 mRNA COVID-19 vaccine for preventing severe outcomes in Israel: an observational study
Our findings suggest that a third dose of the BNT162b2 mRNA vaccine is effective in protecting individuals against severe COVID-19-related outcomes, compared with receiving only two doses at least 5 months ago.www.thelancet.com
Eli kuitenkin ajattelet että aikomukset "niillä" on kuitenkin hyvät?
Juuri näin. Ja miksi asialle ei muutenkaan tehdä mitään, johtuu siitä, että ihmishengen pelastamiselle on muiden sairauksien osalta määritelty kustannuskatto, jonka jälkeen pelastaminen ei ole järkevää. Koronakuolemalta pelastaminen saa maksaa mitä vaan. Tällä hetkellä 10M€/pelastettu henki. Pelastettu henki, johon koronaan kuollessaan keski-ikä on ollut 84v. Enemmän kuin keskimääräinen elinikä Suomessa.
kyllähän usassa ollut puhetta ja tuolla Israelissa jo valmistaudutaan 4. shotin antamiseenTaitanee olla niin, ettei suojan säilymisestä voi olla vielä tietoa. Juuri nyt eletään Israelissa boostereiden kuherruskuukautta. Nyt siellä kannattaakin paukutella henkseleitä. En kovin ylläty, kun muutaman kuukauden jälkeen ihmetellään taas laskevia vasta-aineita. Sitten jatketaan kohti toista boosteria…jne…
mutta eihän näistä vielä kukaan osaa varmasti sanoa, vaikka siis on tietenkin jo tosi tehokkaaksi ja turvalliseksi rokotteet noin muuten osoitettu“We don’t know when it will happen; I hope very much that it won’t be within six months, like this time, and that the third dose will last for longer,” Health Ministry Director General Nachman Ash said

Kiitos, säästyin kelailemasta kolmen tunnin videota tämän asian selvittämiseksiKahdella oli ollut rokotuksen jälkeen ahdistava tunne rinnassa, yhdellä oli ollut väsynyt ja ikäänkuin humalainen olo. Kaksi ensimmäistä hän lähetti tutkimuksiin mahdollisen sydänpussitulehduksen varalta, kolmannesta ei mainita mitä sitten tapahtui.
Kyseisen lääkärin mukaan kaikki sotilaat pitäisi rokotuksen jälkeen pistää sydänfilmiin, jotta varmistutaan siitä, etteivät he kärsi esim. sydänpussin tulehduksesta, jollaisen virustulehdus voi aiheuttaa. Lisäksi rokotus voi aiheuttaa allergisen reaktion, joka voi joillekin olla vakava ja lentäessä ei saa apua. Sydänpussin tulehdukselle alttimpia ovat n. 20 vuotiaat urheilulliset miehet, jollaisia suurin osa sotilaista (Jenkeissä, toim. huom) on.
Lisäksi tämän lääkärin mukaan rokotukset pitäisi kieltää, koska ne ovat marxilainen vallankaappaushanke.