Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Mä en haukkunut. Mä esitin sulle väittämän. Ja kunnioitettavaa jos todella olet puolustanut heikompaa. Sun viesti mihin reagoin taas tuntui syyllistävän meitä jotka tätä taistelua nyt käy.
sori en tosiaan syyllistä teitä, mä oon teidän puolella mutta en vaan enään ite jaksais tätä..

sori en tosiaan syyllistä teitä, mä oon teidän puolella mutta en vaan enään ite jaksais tätä..
Ei mitään. Eiköhän itsekukin ala olla täynnä tätä paskaa. Rokotettu tai rokottamaton. Ei kyllä itsekkään jaksa. Työaikana mä tät palstaakin seuraan. Vapaa-ajalla en kyllä seuraa uutisia enkä mitään. Toki niissä mielenosoituksissa käyn. Niitäkin toki parin kuukauden välein. Ettei kyllä kauheetapanostusta vaadi

Eiks niissä dioissa ollu ne sairaudetkin eriteltynä? Prosentteina. Tsekkaappa ne. :whistle:
CDC:n sivuilla huomasin taulukon johon oli merkitty keuhkokuume, influenssa suurimpana "myötävaikuttajana", ylipaino heti kolmantena.. (ikäryhmä 0-24v)

olikohan Suomessa vastaavaa dataa jossa sairaudet/ikäryhmät listattu korona kuolemiin/sairaalahoitoihin verraten?

tässä olisi myös huolestumisen aihe mutta kun rokotetta on vielä vaikeampi tehdä..

https://www.cdc.gov/obesity/data/childhood.html

For children and adolescents aged 2-19 years in 2017-20181:

• The prevalence of obesity was 19.3% and affected about 14.4 million children and adolescents.

Ja ne 5000-6000 läskiä vuodessa...

Tahtotiloja...
Juuri näin. Ja miksi asialle ei muutenkaan tehdä mitään, johtuu siitä, että ihmishengen pelastamiselle on muiden sairauksien osalta määritelty kustannuskatto, jonka jälkeen pelastaminen ei ole järkevää. Koronakuolemalta pelastaminen saa maksaa mitä vaan. Tällä hetkellä 10M€/pelastettu henki. Pelastettu henki, johon koronaan kuollessaan keski-ikä on ollut 84v. Enemmän kuin keskimääräinen elinikä Suomessa.

Viimeksi muokattu:
Juuri näin. Ja miksi asialle ei muutenkaan tehdä mitään, johtuu siitä, että ihmishengen pelastamiselle on muiden sairauksien osalta määritelty kustannuskatto, jonka jälkeen pelastaminen ei ole järkevää. Koronakuolemalta pelastaminen saa maksaa mitä vaan. Tällä hetkellä 10M€/pelastettu henki. Pelastettu henki, johon koronaan kuollessaan keski-ikä on ollut 84v. Enemmän kuin keskimääräinen elinikä Suomessa.
On kyllä hauska nähdä miten näistä lukuisista epäkohdista ja suorastaan korruptiosta koitetaan pyristellä. Sekä mitä vielä tulee ja tuntuu tulevan vain kiihtyvällä vauhdilla.
Se että ohitetaan vain kaikki, kun samalla tilanteet taas eskaloituu luo kestämättömän pohjan sekin päättäjille/viranomaisille.

Se on mielestäni edelleen järkevin selitys ja joka suhteessa loogisempi verrattuna vaihtoehtoihin. Tai eihän sellaista vaihtoehtoista kokonaisselitystä täältäkään edes irronnut, vain sekalaista räksytystä että sokean Reetankin pitäisi ymmärtää että the truth is out there.

Enkä ole todellakaan sanomassa, etteikö tässä olisi tehty paljon virhearviointeja sekä vääriä, huonoja ja kyseenalaisia päätöksiä, mutta se on taas asia erikseen.
Eli kuitenkin ajattelet että aikomukset "niillä" on kuitenkin hyvät?

Eli kuitenkin ajattelet että aikomukset "niillä" on kuitenkin hyvät?
Loppuun asti :D

Hyvillä aikomuksilla ja virheillä on tehty monia todella pahoja juttuja politiikassa ennenkin.
spoiler nehän eivät olleet hyviä aikomuksia tai virheitä alunperinkään. Massoille käy virheet aina.

"Tutkimus toisensa jälkeen osoittaa, etteivät rokotteet tehoa deltamuunnokseen ja että täysin rokotetuista on tullut uusia superlevittäjiä.

Lisäksi rokotteet aiheuttavat ennen näkemättömän määrän haittavaikutuksia ja suhteessa enemmän naisten ja nuorten kohdalla, siis kahdessa ryhmässä joiden osalta riski kuolla covidiin on alempi kuin miehillä ja vanhuksilla.

Lisäksi pitää huomioida, että puolentoista vuoden ajan on ollut tarjolla tehokkaita lääkehoitoja jotka aloitetaan taudin varhaisessa vaiheessa.

On mitä ilmeisintä, että keisarilla ei ole vaatteita, vaan hän kulkee alasti, ilkosen alasti."

"NOW - U.S. Army doctor says "in one morning I had to ground 3 out of 3 pilots due to vaccine injuries" at panel discussion in Washington, D.C. hosted by U.S. Sen. Ron Johnson.

Theresa Long is a Lieutenant Colonel, Brigade Surgeon for the 1st Aviation Brigade, Ft. Rucker, Alabama, U.S. Army."

Taas valeuutisia 🤣

"NOW - U.S. Army doctor says "in one morning I had to ground 3 out of 3 pilots due to vaccine injuries" at panel discussion in Washington, D.C. hosted by U.S. Sen. Ron Johnson.

Theresa Long is a Lieutenant Colonel, Brigade Surgeon for the 1st Aviation Brigade, Ft. Rucker, Alabama, U.S. Army."

Taas valeuutisia 🤣
Vainko 3? No sitten saattaa olla ihan totta :)
Kerrottiinko tuossa mitä tämä "vaccine injuries" pitää sisällään, niin kuin kadunmiehen termein?

Back
Ylös Bottom