Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
No nimenomaan tulee käymään sanoin. Esim. sinä olet päättänyt COVID-19-taudin kohdata ilman kyseisen viruksen vastustuskykyä. Käsittämätöntä, vaikka rokotteen saaminen kestää 10 min. Ei tämä ole ''flunssa'', joten ei sairastetut ''flunssat'' ei nyt auta.
En ota, älä tyrkytä. Mistä sä tiedät vaikka mun keho olis jo kussut koronan naamalle, eli se ei muhun iske oireellisena? Et tiedäkään, sua vaan vituttaa että mä en ota rokotetta, ei mun tartte, ota sä, sä kaipaat sitä. Mun kroppa ei tartte mitään apuja, kyllä se on tähänkin saakka pärjännyt hyvin. Aja sä apupyörillä vaikka maailman tappiin asti, ei kiinnosta.

En ota, älä tyrkytä. Mistä sä tiedät vaikka mun keho olis jo kussut koronan naamalle, eli se ei muhun iske oireellisena? Et tiedäkään, sua vaan vituttaa että mä en ota rokotetta, ei mun tartte, ota sä, sä kaipaat sitä. Mun kroppa ei tartte mitään apuja, kyllä se on tähänkin saakka pärjännyt hyvin. Aja sä apupyörillä vaikka maailman tappiin asti, ei kiinnosta.
Jostain syystä heille ei riitä se että määräävät omia toimia vaan pitäisi määrätä muitakin...

Jostain syystä heille ei riitä se että määräävät omia toimia vaan pitäisi määrätä muitakin...
Sehän tässä perseestä onkin, vituttaa noi pakottajat, aika selvästi tullut ilmi etten halua, niin tää tyrkyttää.

Jonesvirallisen Instagram tilillä aivan jäätävä määrä ihmisten ilmoittamia haittavaikutuksia. Kyl tää huolestuttavalta kieltämättä vaikuttaa. Toki nekin kaikki voi lakaista maton alle sanomalla et jengi valehtelee...
Lue noi linkkaamani hesarin jutut, ni helpottaa.

Kaikki ei tule saamaan koronaa
No ei varmaan kaikki saakkaan. Kuten ne metsässäasujat. Ylivoimainen suurin osa saa. Jos sinun lähettyvillä on jo kerran on ollut koronapositiivinen henkilö, ni mieti kuinka monta kertaa tulee elämäsi aikana vielä olemaan. Ja jos tartunnan mahdollisuus on vaikka 10% niin voit miettiä kuinka todennäköistä on onnistua välttelemään koko loppuelämä.

No ei varmaan kaikki saakkaan. Kuten ne metsässäasujat. Ylivoimainen suurin osa saa. Jos sinun lähettyvillä on jo kerran on ollut koronapositiivinen henkilö, ni mieti kuinka monta kertaa tulee elämäsi aikana vielä olemaan. Ja jos tartunnan mahdollisuus on vaikka 10% niin voit miettiä kuinka todennäköistä on onnistua välttelemään koko loppuelämä.

Ooks sä se mulligaani joka bannattin täält ?

No sori, mut mun pointti on se, että et itse näe kuinka fanaattisesti täällä kylvät omaa kantaa. Et ottanut kantaa esim. Ruotsin uutiseen missä tuplarokotetut kuoleekin sairaalassa?

No kai nyt tuplarokotettu voi kuolla vaikka missä. Vertasin isorokkoon, koska yksi tampio väitti, että elämällä ''virusten keskellä'' saa kaikki viruksiin immuniteettin. Ei käyny Amerikassa näin, ei.

Jos sairastut, ni varmaan sairastat kotona etkä rasita sairaanhoitoa? Mielestäni sinulla ei ole edes oikeutta hakeutua ilmaiseen sairaalahoitoon koronan takia -- ihan mahdollisessa tilanteessa, koska olet jo selkeästi vanhempi -- koska et ole suostunut vakavalta taudilta suojaavaa rokotetta ottamaan.

Jos sairastut, ni varmaan sairastat kotona etkä rasita sairaanhoitoa? Mielestäni sinulla ei ole edes oikeutta hakeutua ilmaiseen sairaalahoitoon koronan takia -- ihan mahdollisessa tilanteessa, koska olet jo selkeästi vanhempi -- koska et ole suostunut vakavalta taudilta suojaavaa rokotetta ottamaan.
Tää homma on käyty täällä jo läpi moneen kertaan. Toi pitäis soveltaa ihan kaikkeen muuhun itse aiheutettuun ja lisäksi, jos mä maksan veroja tähän maahan niin se hoitohan kuuluu mulle. Käsittämätöntä et jotkut huutelee tämmöisiä pieruja ihan mediaa myöten.

No nimenomaan tulee käymään sanoin. Esim. sinä olet päättänyt COVID-19-taudin kohdata ilman kyseisen viruksen vastustuskykyä. Käsittämätöntä, vaikka rokotteen saaminen kestää 10 min. Ei tämä ole ''flunssa'', joten ei sairastetut ''flunssat'' ei nyt auta.

Jos rokotteet pelottaa, niin kannattaa vaikka alkuun lukea seuraavat jutut:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008248495.html[
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008349675.html
Miten olet noin varma? Eikö ole sanottu että myös lapsilla yleiset muut koronavirukset voivat antaa jonkinlaista suojaa covid-19 vastaan? Ja kait Mike on tässä parin vuoden aikana väkisellä altistunut koronalle kun asuu tuolla pahimmassa tautipesäkkeessä?

Miksi olet noin varma? Eikö ole sanottu että myös lapsilla yleiset muut koronavirukset voivat antaa jonkinlaista suojaa covid-19 vastaan? Ja kait Mike on tässä parin vuoden aikana väkisellä altistunut koronalle kun asuu tuolla pahimmassa tautipesäkkeessä?
Ilmeisesti jonkinlainen ristisuoja on todellinen ilmiö. Se voi selittää sitä, että miksi joku on vain viikon kuumeessa ja toinen viikon kuumeessa ja sen jälkeen teholla ja miksi lapsilla on kevyempi. Ootteste te lapsia?

Jonesvirallisen Instagram tilillä aivan jäätävä määrä ihmisten ilmoittamia haittavaikutuksia. Kyl tää huolestuttavalta kieltämättä vaikuttaa. Toki nekin kaikki voi lakaista maton alle sanomalla et jengi valehtelee...

Kun kohta 80% kansasta on tuplarokotettu niin miksei jo näy ruumiskasoja kaduilla, lainaten samaa argumenttia jolla täälläkin on epäilty koronan vaarallisuutta?

Tää homma on käyty täällä jo läpi moneen kertaan. Toi pitäis soveltaa ihan kaikkeen muuhun itse aiheutettuun ja lisäksi, jos mä maksan veroja tähän maahan niin se hoitohan kuuluu mulle. Käsittämätöntä et jotkut huutelee tämmöisiä pieruja ihan mediaa myöten.
No hyvä, että myönnät että sairaalahoitoon vievä korona rokottamattomalla on itseaiheutettu. Hommahan nytkähti eteenpäin.

Kun kohta 80% kansasta on tuplarokotettu niin miksei jo näy ruumiskasoja kaduilla, lainaten samaa argumenttia jolla täälläkin on epäilty koronan vaarallisuutta?

Millä tavalla haittavaikutus = ruumiskasa? Tällä hetkellä vaan sanotaan ettei niitä haittavaikutuksia juurikaan ole vaikka niitä on vitusti eri asteisia. Paljon muutakin ku perus kuume tai käsi kipee. Mitäs teet ku lekurit sanoo et EI SE SIITÄ JOHDU ku ei uskalla sanoa et johtuu se ja kuinka paljon jää sen takia laittamatta eteepäin ku ollaa vaa muumeina et ok ja maton allehan se meni. Täysin terveet ihmiset kenellä ei ole mitää ollu ni selviää et rokotteen jälkee samanlaisia oireita. Ihan vitun sattumaa. Kauan jaksatte puolustella noita piikkejä et ne on jostai vitun hyvästä? Jokasen ei riskiryhmäläisen ne kannattaa kiertää kaukaa ja se kannattaa ite myös tiedostaa kumpaan kuuluu. Meinaan jossei sairauksia löydy ni läski ja tupakointi voi riittää jo siihen niinku tehohoidosta on jo selvinny mikä sitä suurimmaks osaks kuormittaa

Viimeksi muokattu:
Millä tavalla haittavaikutus = ruumiskasa? Tällä hetkellä vaan sanotaan ettei niitä haittavaikutuksia juurikaan ole vaikka niitä on vitusti eri asteisia. Paljon muutakin ku perus kuume tai käsi kipee. Mitäs teet ku lekurit sanoo et EI SE SIITÄ JOHDU ku ei uskalla sanoa et johtuu se ja kuinka paljon jää sen takia laittamatta eteepäin ku ollaa vaa muumeina et ok ja maton allehan se meni. Täysin terveet ihmiset kenellä ei ole mitää ollu ni selviää et rokotteen jälkee samanlaisia oireita. Ihan vitun sattumaa

Niin tuttu oli viikon kuumeessa rokotteen jälkeen ja lääkäri sanoi ettei voi missään nimessä rokotteesta johtua. Imusolmukkeet turpos myös. Ja noiden haittavaikutus ilmoituksien tekeminen ei ole kauhean yksinkertaista niin moni edes viitsi tehdä

Back
Ylös Bottom