Niin en minäkään mv lehteä lue tai katso mitään ********* videoita. Ihan sen takia koska itsellä ei asiantuntemus riitä edes siihen että voisin sanoa onko ne paskaa vai totta. Enkä oikeastaan ole kummallakaan puolella, aika vaikeaa se tässä tilanteessa on koska myös Suomen media selvästi vääristelee asioita ja "asiantuntijat" ovat jatkuvasti väärässä. Myöskin omat havainnot ympäriltä kertovat ettei koronaa ole näkynyt. (En väitä etteikö sitä olisi, sehän olisi typerää) Tosin ei piikeistäkään mitään ihmeempiä ole tullut, mutta todella vähän niistä edes jutellaan missään. Minun ikäinen urheileva työkaveri sai olkapään lisäksi toisen pohkeen kipeäksi heti piikin jälkeen, vaan se nyt ei kerro oikeastaan mitään.Luepas nyt uudestaan mitä sanoin. Enhän mä väittänyt että tämä olisi poikkeus. Puhuin täysin päinvastaista. Mutta ei mun silti tarvitse uskoa, että vaihtoehtomediat on totuuden torvia, tai että jonkun randomin instagram-tarina ei olisi päästä vedetty. Tää on just tätä kun porukka ei osaa pysyä keskitiellä, vaan se on ääripäästä toiseen.
Oikeastaan eniten tässä ihmetyttää tämä painotus piikkeihin, rokotepassi ja osan porukasta lähes täydellinen sekoaminen.