Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Mä en ole nähny ku yhen otsikon missä syyllistetään hoitajaa ja se oli tää viimesin mistä tais nousta aikamoinen haloo
Joo, lisäksi Eurajoki ja Raumahan on sama asia. Kuten myös Pori ja Rauma. Yks porilainen asiakas muuten lähes suuttui kun sanoin tuon jälkimmäisen joskus urani alkupuolella.

Näin hienosti maskittomia kohdellaan
"

Martinlaakson Nesteen myyjä käy maskittoman kimppuun"​

https://*********.net/v/1300810255/Martinlaakson-Nesteen-myyjä-käy-maskittoman-kimppuun

Meitä kohdellaan kun paskaa. Eikä haittaisi jos kyse olisi yksittäisistä mutta kun media perkele auttaa

Se elää jo omaa elämää kuten huomattu.
Me ylitettiin hämmästyttävän nopeaan raja, jossa kansalaiset ottivat tän homman perseen kautta sisäänsä. Yleensä kansa pykii välittömästi vastaan, mutta esim Suomessa on tapahtunut ihan mielisairaasti niin, että hyvin nopeaan kansalaiset alkoivat itse ajamaan asiaa. Eka raju maskipakotus ja ihmisten leimaaminen ja syyllistäminen, mitään vaikutusta maskeilla ei ollut, kusessa ollaan. Sitten alkoi rokotepakotus, syyllistäminen ja leimaaminen, mitään vaikutusta rokotuksilla ei ole, kusessa ollaan. Silti nää jatkaa tätä saatanan hulluutta ja yli puolet kansasta kannattaa sitä, että meiltä viedään tavalla tai toisella päätösvalta omasta kehosta ja liikkumisesta. Aivan vitun hullua, kuten tossa videossa sanottiin, ennen kommunistisissa maissa ihmiset joutuivat mieltä osoittamaan vapauden puolesta ja taistelemaan, nyt se sama tapahtuu jonkun vitun viruksen takia josta 99,7% maapallon väestöstä selviää.

Me ylitettiin hämmästyttävän nopeaan raja, jossa kansalaiset ottivat tän homman perseen kautta sisäänsä. Yleensä kansa pykii välittömästi vastaan, mutta esim Suomessa on tapahtunut ihan mielisairaasti niin, että hyvin nopeaan kansalaiset alkoivat itse ajamaan asiaa. Eka raju maskipakotus ja ihmisten leimaaminen ja syyllistäminen, mitään vaikutusta maskeilla ei ollut, kusessa ollaan. Sitten alkoi rokotepakotus, syyllistäminen ja leimaaminen, mitään vaikutusta rokotuksilla ei ole, kusessa ollaan. Silti nää jatkaa tätä saatanan hulluutta ja yli puolet kansasta kannattaa sitä, että meiltä viedään tavalla tai toisella päätösvalta omasta kehosta ja liikkumisesta. Aivan vitun hullua, kuten tossa videossa sanottiin, ennen kommunistisissa maissa ihmiset joutuivat mieltä osoittamaan vapauden puolesta ja taistelemaan, nyt se sama tapahtuu jonkun vitun viruksen takia josta 99,7% maapallon väestöstä selviää.
Degeneraation nopeus on ollut aivan käsittämätön. Yleensähän tällainen muutos vaatii sukupolven tai sukupolvien yli jatkuneen aivopesun, kuten kommunismissa. Nyt aikuiset täysijärkiset ihmisetkin ovat aivan täysillä mukana tässä ajattelun rappiossa alle kahden vuoden propagandan tuloksena. Uskomatonta.

Degeneraation nopeus on ollut aivan käsittämätön. Yleensähän tällainen muutos vaatii sukupolven tai sukupolvien yli jatkuneen aivopesun, kuten kommunismissa. Nyt aikuiset täysijärkiset ihmisetkin ovat aivan täysillä mukana tässä ajattelun rappiossa alle kahden vuoden propagandan tuloksena. Uskomatonta.
Tätä mä kans hämmästelen. Työyhteisössä on paljon ”huippu älykkäitä” jätkiä. Suurin osa niistä on mennyt tähän HS ja muiden paskajournalistien soppaan mukaan. Ihan muutama siellä täällä on jäänyt seuraamaan sivusta. Käytännössä kukaan ei uskalla sanoa ääneen mitään.

Tätä mä kans hämmästelen. Työyhteisössä on paljon ”huippu älykkäitä” jätkiä. Suurin osa niistä on mennyt tähän HS ja muiden paskajournalistien soppaan mukaan. Ihan muutama siellä täällä on jäänyt seuraamaan sivusta. Käytännössä kukaan ei uskalla sanoa ääneen mitään.
Ite oon sanonu suoraan että korona on flunssa, jos tullut puheeksi jonkun kanssa töistä vaikkapa.
Eipä noista yleisesti porukka edes puhu mitään. Se on kuin tabu mitä kuitenkin noudatetaan pilkulleen.

Joku helvetin murrosvaihe tässä menossa yhteiskunnan historiassa. Tuntuu että lähes kaikki on mennyt aivan paskaksi 10v sisään.

Juuri näin, resistanssia on aina ollut kaikessa, jopa sisällissotaa Suomessa, mutta tämä on nielty tosta vaan alle kahdessa vuodessa. Aikuiset ihmiset täälläkin ovat vankasti sitä mieltä, että kaikki pitää rokottaa. Aivan käsittämätöntä.

Tätä olen itsekin hämmästellyt, siis tämän hulluuden etenemisvauhtia, aivan uskomatonta! Tämä myös todistaa sen miten ääretön valta medialla nykyään on, valtaosa ihmisistä pystytään valtamedian avustuksella aivopesemään täydellisesti alle kahdessa vuodessa.

Back
Ylös Bottom