Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Tästä tuli mieleen, että eikö tällöin kaikkien pitäisi käydä tutkituttamassa itsensä?
Eli jos on sydämessä häikkää eikä sitä tiedä vasta ku sitten kun iskee korona, niin olisi ollut parempi ottaa rokote vaikka piti itseään riskiryhmiin kuulumattomina.
Pahin ikä ja sukupuoli taitaa viel osua "ei mulla mikää oo 18-55v" - miehille.

Kuka maksaa köyhien viulut et jokanen käy kattomassa mitä kuuluu? Samoiten toi verikoe vasta-aineiden osalta vois olla jonku muun ku ite maksettavan

Onhan tuo tietysti vähään huvittavaakin, mutta tuo pelko on aivan yhtä todellisen tuntuista tuolle henkilölle itselleen kuin jollekin toiselle rokotteen ottamisen pelko sivuvaikutusten takia. Täälläkin aika moni puhuu "myrkkypiikistä".
Jos se sun oloa helpottaa. Minä puhun turhasta piikistä.
Toki se voi aiheuttaa isojakin ongelmia ja en suorastaan pidä ajatuksesta, missä turha voi antaa minulle oikeita ongelmia. Se ei ole hyvä diili.

Kuka maksaa köyhien viulut et jokanen käy kattomassa mitä kuuluu? Samoiten toi verikoe vasta-aineiden osalta vois olla jonku muun ku ite maksettavan
Jos kaikki ihmiset pitäis suojata niin tällöin pitäs vaan rokottaa nää köyhät.
Jos siis minimoitas riskit kaikkien osalta.
Mut joo. Se oli ny tohon skenaarioon vaan aatelma.

Miksei tässä lue, että monisairas 89-vuotias kuoli 2 tai 3 rokotteesta huolimatta koronan aiheuttamiin komplikaatioihin? Syyllistämisen sijaan kerrottas totuus

C2E7FD22-2AC0-4292-B71D-2D28F0563504.webp

Olipa yllättävät leimaamiset taas persut ja KD
kaikki kelpaa kyllä kun voidaan lytätä "väärin ajattelevia"
Taas gaslighting eli "rokotevastaisuus yleisintä"
Ei vaan covid rokote vastaisuus/kriittisyys. Se on niin helppoa leimata vaikka varmasti valtaosa heistäkin on rokotettuja eivät vastusta rokotteita. Media jättää aina tarkasti sen oleisimman kertomatta TAI sitten leimaa jollain oikealla rokottamattomuus aatteella kaikki.

Onhan tuo tietysti vähään huvittavaakin, mutta tuo pelko on aivan yhtä todellisen tuntuista tuolle henkilölle itselleen kuin jollekin toiselle rokotteen ottamisen pelko sivuvaikutusten takia. Täälläkin aika moni puhuu "myrkkypiikistä".
Aika paljon haittailmoituksia ja kuolemiakin on tosta piikistä tullut. Itse en pelkää piikkiä mutta pidän sitä turhana kun en edelleenkään ole aikuisiällä ollut kipeä. Mä ainakin elän ja hyväksyn sen että kuolen jossain vaiheessa. Syy voi olla mikä tahansa mutta en mä rupea elämään omien arvojeni vastaisesti.

Aika paljon haittailmoituksia ja kuolemiakin on tosta piikistä tullut. Itse en pelkää piikkiä mutta pidän sitä turhana kun en edelleenkään ole aikuisiällä ollut kipeä. Mä ainakin elän ja hyväksyn sen että kuolen jossain vaiheessa. Syy voi olla mikä tahansa mutta en mä rupea elämään omien arvojeni vastaisesti.
Täähän se. Mitä on elämä missä ei ole vapautta eikä omia arvoja enää. Supressoit kokoajan itseäsi ja noudatat järjettömiä asioita itsellesi.
Ei varmasti tee hyvää tuollainen "elämä".
Itselle tuollainen ei olisi enää elämää joten sen valinta on itselle mahdotonta.

Olipa yllättävät leimaamiset taas persut ja KD
kaikki kelpaa kyllä kun voidaan lytätä "väärin ajattelevia"
Taas gaslighting eli "rokotevastaisuus yleisintä"
Ei vaan covid rokote vastaisuus/kriittisyys. Se on niin helppoa leimata vaikka varmasti valtaosa heistäkin on rokotettuja eivät vastusta rokotteita. Media jättää aina tarkasti sen oleisimman kertomatta TAI sitten leimaa jollain oikealla rokottamattomuus aatteella kaikki.
Ainakin noissa mielenosoituksissa on ollut porukkaa aika laidasta laitaan. Mut yksi juttu on mun silmiin pistänyt. Pullukoita ei ole hirveesti näkynyt.

Täähän se. Mitä on elämä missä ei ole vapautta eikä omia arvoja enää. Supressoit kokoajan itseäsi ja noudatat järjettömiä asioita itsellesi.
Ei varmasti tee hyvää tuollainen "elämä".
Itselle tuollainen ei olisi enää elämää joten sen valinta on itselle mahdotonta.
Siis mieluummin kuolen kun olen joku aivoton orja joka tekee kaiken mitä valtio tai media käskee

Ainakin noissa mielenosoituksissa on ollut porukkaa aika laidasta laitaan. Mut yksi juttu on mun silmiin pistänyt. Pullukoita ei ole hirveesti näkynyt.
Niin ja tämä toki eli onko ne nyt oikeasti vaan persuttimet ja KD? Siellä on varmasti ihan muistakin puolueista. Nyt vaan luodaan taas narratiivia persujen kapinasta tähän.

Siis mieluummin kuolen kun olen joku aivoton orja joka tekee kaiken mitä valtio tai media käskee
Sama juttu. En mä käsitä miten joku voisi elää noin.
Toki tähän joku tulee sanomaan ettei meillä ole koskaan ollut oikeaa vapautta, mutta se on valhetta. Ei tällaista ole koskaan aiemmin ollut.

Back
Ylös Bottom