Pitää siis vilkaista peiliin jos ei ole samaa mieltä mitä sinä?Mutta jos nyt täällä julistat yleismaailmallisia totuuksia, niin vilkaisen itsekin sinne peiliin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää siis vilkaista peiliin jos ei ole samaa mieltä mitä sinä?Mutta jos nyt täällä julistat yleismaailmallisia totuuksia, niin vilkaisen itsekin sinne peiliin.
Ja sä olet sitten pätevä? Onko sulla joku isokin tarve tota henkilökohtaista panettelua harrastaa? Montako kertaa mä olen pyytänyt sua lopettamaan? Voitko nyt ystävällisesti keskustella asiasta jatkuvasti alentumalla tohon? Mä nyt enää viimeisen kerran pyydän asiallisesti.
Sun ainoa tehtävä selvästi tällä hetkellä on koittaa turhauttaa muut keskustelijat vaatimalla noita samoja juttuja mitkä kiertäneet täällä jo monet kerrat. Sinä olet nähnyt nämä täällä itse. Nyt pitäisi porukan sinulle etsinä näitä taas ja käyttää tähän aikaa ja mikä parasta et sinä edes ole noista kiinnostunut vaan siitä että porukka turhautuisi. Et ole ensimmäinen joka tätä tekee ja siksi sen tunnistaa niin helposti. Se on taktiikka kun oma narratiivi ei riitä argumentteihin vaan koitetaan tehdä kehävääntö keskustelun sotkemiseen ja muiden turhauttamiseen jotka eivät näe mitä teet.Jos pyydän nimeämään saatko 10 täyteen![]()
Oletko koskaan kuullut "Steve-projektista":Koko ÄÄNEEN päässyt tiedeyhteisö. On aika monta lääkäriä ja tiedemiestä jotka on erilinjalla ton valtamedian linjan kanssa
Ja tämän takia mä en itse ala mitään rokotteita ottamaan. Mä olen tosi harvoin kipeä ylipäätänsä. Mä en ota rokotetta tilastojen perusteella tai siksi että mediassa pakotetaan, mulla on omat henkilökohtaiset perusteet olla ottamatta.Että yksilönä varmasti voi ollakin sulla hyvä vastustuskyky, en mä sitä sano.
Korjaus poikkeaa mediassa äänen saavien lääkäreiden linjasta. Juuri tämä on teillä ongelma kun ette ymmärrä sitä miten kova on sensuuri tai uskallus puhua yleistä linjaa vastaan työpaikan menettämisen. Pelossa.Sä voit toki mennä kertomaan toin kaikille rokottamattomien omaisille joilta läheinen kuoli. Milläänhän sitäkin riskiä ei tulisi pyrkiä vähentämään saati sitten vakavan taudin riskiä joka on aika paljon suurempi.
Mielummin keuhkot paskana kohti luontaista immuniittettia joka ei muuten sekään loputtomiin kestä.
Mä ymmärrän, että sä et ota piikkiä mutta millä tavalla sä olet pätevä antamaan noita vinkkejä jotka poikkeaa lääkäreiden linjasta?
Sun ainoa tehtävä selvästi tällä hetkellä on koittaa turhauttaa muut keskustelijat vaatimalla noita samoja juttuja mitkä kiertäneet täällä jo monet kerrat. Sinä olet nähnyt nämä täällä itse. Nyt pitäisi porukan sinulle etsinä näitä taas ja käyttää tähän aikaa ja mikä parasta et sinä edes ole noista kiinnostunut vaan siitä että porukka turhautuisi. Et ole ensimmäinen joka tätä tekee ja siksi sen tunnistaa niin helposti. Se on taktiikka kun oma narratiivi ei riitä argumentteihin vaan koitetaan tehdä kehävääntö keskustelun sotkemiseen ja muiden turhauttamiseen jotka eivät näe mitä teet.
Et selkeesti kun olen jo monta kertaa sanonut. Joten koita ymmärtää kun kirjoitat, että ei sun tartte sinne tunkea suoraan henkilöön kohdistuvaa arvostelua kuten "nollapätevä" jne.Öö miten toi on henkilökohtaista en nyt kyllä ihan ymmärrä?
Ja tämän takia mä en itse ala mitään rokotteita ottamaan. Mä olen tosi harvoin kipeä ylipäätänsä. Mä en ota rokotetta tilastojen perusteella tai siksi että mediassa pakotetaan, mulla on omat henkilökohtaiset perusteet olla ottamatta.
Et selkeesti kun olen jo monta kertaa sanonut. Joten koita ymmärtää kun kirjoitat, että ei sun tartte sinne tunkea suoraan henkilöön kohdistuvaa arvostelua kuten "nollapätevä" jne.
Koska viimeksi? Monta kuukautta sitten. Ja mä nyt koitan sulle sanoa tämän asiallisesti, mutta et nyt usko, niin sitten mä sanon että kiitos ja näkemiin. Mikä jumalauta siinä on, että ei vaan usko vaikka monta kertaa sanoin.Ottaen huomiion, että olet nimitellyt mua täällä lampaaksi ym toi on vähän absurdia.
Näin ja tuo on täysin riittävä syy, koska rokote on vapaaehtoinen. Kenenkään ei tarvitse perustella kenellekään ottamistaan tai jättämistään eikä kenenkään tarvitse kuunnella keneltäkään mitään kritiikkiä kummastakaan päätöksestä.Ja tämän takia mä en itse ala mitään rokotteita ottamaan. Mä olen tosi harvoin kipeä ylipäätänsä. Mä en ota rokotetta tilastojen perusteella tai siksi että mediassa pakotetaan, mulla on omat henkilökohtaiset perusteet olla ottamatta.
Michael Yeadon,Michael Levitt, Michel de Lorgeril,Ryan Cole, Robert Malone,Byram Bridle, Chandrashekhar T, Sucharit Bhakdi, Martin Kulldorff, Mikael Kivivuori,Jos pyydän nimeämään saatko 10 täyteen![]()
Taas vedät jonkun johtopäätöksen että tiedeyhteisö on tätä mieltä. Kun se ei ole totta. Siellä on paljon eriäviä mielipiteitä jotka ei pääse valtamediaan. Sitten ne on vaihtoehtomediassa jota haukutaan valtamediassa salaliitoksi.Mua ei yksilötason päätökset kiinnosta vittuakaan, mutta se että sä nollapätevedyydellä jaat täällä jotain vinkkejä muille on naurettavaa.
Sä olet täysin eri linjalla kuin lähes koko tiedeyhteisö.
Sen mä uskon. Pelkkä korvaushoito saa miehen sairastamaan vähemmän, koska testo on aika tärkeessä roolissa tuossa vastustuskyvyn ylläpitämisessä miehillä.Ja tämän takia mä en itse ala mitään rokotteita ottamaan. Mä olen tosi harvoin kipeä ylipäätänsä. Mä en ota rokotetta tilastojen perusteella tai siksi että mediassa pakotetaan, mulla on omat henkilökohtaiset perusteet olla ottamatta.
Jos pyydän nimeämään saatko 10 täyteen![]()
Miten sä kehtotat muita ottamaan rokotteen kun et voi yhtään tietää miten se rokotteen haittavaikutukset keneenkin iskeeTää on varmaan kaikille ihan fine, mutta miksi sä kehoitat muita olemaan ottamatta jonkin luontaisten immuniteetin varjolla kun et voi yhtään tietää miten toi tauti kenellekkin iskee?
Pitäisikö ton otsikon olla totuudenmukaisempi. Eli yli 60v- rokottamattomat sairastuvat ja myöskin yli 60v tuplarokotetut sairastuvatIS etusivun otsikko:
”Rokottamattomat ovat ne, jotka sairastuvat”, ilmaantuvuus jopa 11-kertainen rokotettuihin verrattuna
Sillä ei varmaan ole mitään tekemistä asian kanssa, että rokotettuja ei enää testata muuten kuin vakavissa oireissa.
Mua kiinnostaa, uskooko nuo itse tuohon, eli ovatko tavallaan niin messissä, että unohtivat aiemmin tekemänsä linjauksen (rokottamattomat testataan aina, rokotetut vain vakavissa oireissa), joka johtaa tuohon havaintoon? Vai onko tässä sellainen "tarkoitus pyhittää keinot"-meininki, eli tilastot voidaan vääristää, kunhan saadaan viestittyä haluttu asia?