Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä tavalla itse jaat hyvää ympärillesi? Kaikkea ei voi korvata rahalla ja kuitata niitä pienillä veroilla joka sinultakin otetaan.Vai osallistumalla vapaaehtoistoimintaan. Vittu tuolla noi tuilla makaavat loiset ei tee yhtään mitään ylimäärästä. Tää onki omaa mielikuvaan väärin. Toiset raapii persettään kotona ja työssä käyvät maksaa näiden makaamisen
Kyllä se raha tulee ihan kuule valtion kassasta.Juujuu, tuet tulee taikaseinästä ja sitä rataa. Töissäkäyntihän ei ole mitään hyvinvoinnin lisäämistä.![]()
Luen tilattua digilehteä, joten taitaa olla maksumuurin takana.Linkkaa tuo juttu. En löydä sitä hakemalla
Kyllä se raha tulee ihan kuule valtion kassasta.
Mistäs rahat tulee valtion kassaan?Millä tavalla itse jaat hyvää ympärillesi? Kaikkea ei voi korvata rahalla ja kuitata niitä pienillä veroilla joka sinultakin otetaan.
Kyllä se raha tulee ihan kuule valtion kassasta.
En mä näe sun näköislehteä koska tuosta näköjää joutuu maksamaan. Miksi netistä ei löydy samoja vai onko nämä tilaajakuplan hardcore juttuja eyes only?
En saa nyt ihan kiinni missä mittakaavassa tarkoitat, mutta yksilötasolla sitä tapahtuu päivittäin.Milloin Suomessa on viimeksi jouduttu heikentämään ihmisten perustuslaillisia oikeuksia?
Ei kai Hesarin vapaasti luettavia uutisia ole kuin osa, taitaa päteä muihinkin maksullisiin lehtiin. Tai sitten rajataan niin, että ilmaiseksi saa lukea esim. 5 uutista. En ole näihin niin perehtynyt. Voisin tietysti kopsata koko jutun, mutta taitaa olla turhan pitkä juttu.En mä näe sun näköislehteä koska tuosta näköjää joutuu maksamaan. Miksi netistä ei löydy samoja vai onko nämä tilaajakuplan hardcore juttuja eyes only?
Kiinnostais vaan nähdä koko juttu ni vois tutkia paremmin.Ei kai Hesarin vapaasti luettavia uutisia ole kuin osa, taitaa päteä muihinkin maksullisiin lehtiin. Tai sitten rajataan niin, että ilmaiseksi saa lukea esim. 5 uutista. En ole näihin niin perehtynyt. Voisin tietysti kopsata koko jutun, mutta taitaa olla turjan pitkä juttu.
Esim. milloin valtio on viimeksi heikentänyt tietyn ryhmän perustuslaillisia oikeuksia sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.En saa nyt ihan kiinni missä mittakaavassa tarkoitat, mutta yksilötasolla sitä tapahtuu päivittäin.
Aika sakeaa tuo mediuutisten toiminta. Muutenhan tuossa nyt ei ollut oikein mitään uutta, muuta kuin tuo tutkimus rokotteiden tehon heikkenemisestä.Kannattaa lukea ajatuksella toi @mikasa90 n pistämä juttu.
Hyvää tekstiä neutraalilla katsannalla.
Joo, ikäjakauma olisikin mielenkiintoinen, tokkopa siellä teholla juuri kolmekymppisiä makaa, ellei sitten jotain perussairautta ole. Sairaalahoidossa ylipäätään taitaa olla kyllä jonkun verran nuorempiakin, mutta riski sairaalaan joutumiselle varmaan aika pieni 20-30 vuotiailla.Tohon pitäs liittää noiden 30 ikä, bmi ja sairaudet niin vois vertailla olisko ne siellä sitte muutenki vaikka ois rokotteetkin. 98% todennäkösyydellä riskiryhmäläisiä. Tällä saadaa pidettyä pelkoa yllä ku olennaisin jää kertomatta, että ketä siellä oikeesti makaa ja millä spekseillä
Jaa-a, kutsu vain sivistymättömäksi, mutta enpä äkkiseltään keksi milloin, yllämainituin syin, olisi päässyt käymään näin.Esim. milloin valtio on viimeksi heikentänyt tietyn ryhmän perustuslaillisia oikeuksia sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
https://tekniikanmaailma.fi/kuka-mu...hmista-enemman-kuin-normaali-kausi-influenssaMiksei kukaa vastaa tähän mitään? Kylmä fakta on, että ne monisairaat, vanhat, lihavat yms mitä tohon riskikategoriaan kuulukaan niin lähtee ajan kanssa täältä ku korona osuu kohalle tai viimestään toisella variantilla. Se on ihan sama onko 2 vai 5 piikkiä otettu. Senkin näkee jo siitä, että influenssaan kuolee 500-2000/hlö vuodes tai sen aiheuttamiin komplikaatioihin
Euroopassa levinnyt influenssaepidemia aiheuttaa yli 200 000 ihmisen ylimääräisen kuoleman verrattuna tavanomaiseen influenssakauteen. Myös Suomessa tauti on harvinaisen paha ja tappaa arviolta 1 400 ihmistä tavallista enemmän.
Nykyisen koronaviruksen kaltaista paniikkia epidemia ei kuitenkaan aiheuttanut, vaan ihmisiä patisteltiin lähinnä pesemään käsiään.
No aika monen kokemus ja oma huomio. Tunnen myös alalla työskenteleviä ja työskennelleitä. Eivät oikeastaan koskaan saa tai voi sanoa asiakkaalle ettei välttämättä suositelle rokotetta kaikille. Mutta jos asiakas itse ottaa asian puheeksi niin ovat saattaneet suositella kokeilua. Samasta asiasta olen jutellut myös ulkomailla sairaalassa työskennelleen kanssa. Lääkärit saavat noista pistoksesta rahaa siellä joten kovin helposti ei tuota muuteta.Olen, mut en siks, että mua erityisesti kiinnostais heidän hyvinvointinsa. Viime kautena en ottanu, ku olin toimistolla melkeen koko kauden. Aika neutraali juttu mulle kaikkiaan, kuten on tää koronarokotekin. Äiti on toinen jalka haudassa ja jutteli viimeks, et ei häntä tää pelota, et nähdään normaalisti vaan. Siinä ainoa vähemmistö, joka hlökoht kiinnostaa.
@Roopeli en tiedä, kerro mulle ja liitä joku lähde
@jermus onks tosta jotain tilastoa, et influenssarokotetut sairastaa enemmän vai onks tää sun erehtymätön havainto? Korrelaatio vai kausaliteetti?
En tiedä minäkään. Korkeintaan sota-aikana voi jotain olla ollut. Kommaripassi olisi siten ensimmäinen laatuaan, kun näin tapahtuu.Jaa-a, kutsu vain sivistymättömäksi, mutta enpä äkkiseltään keksi milloin, yllämainituin syin, olisi päässyt käymään näin.