Hänet olisi pitänyt canceloida!!!Tämän ilmeisen turhautuneen lääkärin olisi pitänyt muistaa olla poliittisesti korrekti, ettei kukaan vain pahoittaisi mieltään? Toisin sanoen hänen olisi pitänyt hyssytellä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hänet olisi pitänyt canceloida!!!Tämän ilmeisen turhautuneen lääkärin olisi pitänyt muistaa olla poliittisesti korrekti, ettei kukaan vain pahoittaisi mieltään? Toisin sanoen hänen olisi pitänyt hyssytellä![]()
Niinpä, tuossahan rinnastetaan kokonainen ihmisryhmä terveydentilansa perusteella rikollisiin. Mutta näitähän on turha avata, kaikki mitä virallisen totuuden puolella olevat lääkärit ym. tekevät ja sanovat, on aina täysin oikein ja ymmärrettävää.Ai on oikein leimata ihmisryhmää lähes rikollisella tavalla jotka "pitävät suomea panttivankina"
Oletko aivan varma tästä?
Mä näen eron siinä tuleeko tällaiset kommentit jostain ruohonjuuritasolta, vai lausutaanko näitä jonkun viraston johtajan tai poliitikon suulla. Ymmärrän kyllä, ettei kaikkia tällaiset pienet, mutta merkitykselliset, vivahteet kiinnosta.Ai on oikein leimata ihmisryhmää lähes rikollisella tavalla jotka "pitävät suomea panttivankina"
Oletko aivan varma tästä?
Jos osaisit vastata joskus vittuilematta, niin sun kanssa vois keskustellakin. Siihen saakka saat leikkiä rauhassa siellä hiekkalaatikollas. Tai missä lie amiksen pihassa pyöritkin.hienosti kiertelet siellä
Mitäs tykkäsit lääkärin lausunnosta missä meitä leimataan ja pidemme kuulemma suomea panttivankeina? Sinä kysyit kuka lääkäri muka sanonut pahaa ja minä kerroin lähteineen.
Jäi nyt epäselväksi miten sinä reagoit itse tähän asiaan mitä kysyit, jos nyt unohdetaan tuo kierto mitä teet.
Nyt se uhriutuu kun sai epämieluisan vastauksen lähteineen. On kyllä surkea tapaus.Jos osaisit vastata joskus vittuilematta, niin sun kanssa vois keskustellakin. Siihen saakka saat leikkiä rauhassa siellä hiekkalaatikollas. Tai missä lie amiksen pihassa pyöritkin.
Eli jos esim. ylikomisario leimaisi muslimimiehet siten, että toteaisi heidän pitävän helsinkiläisiä naisia panttivankeinaan esim. kasvaneiden raiskaustilastojen takia, niin tämä leimaus olisi myös nähtävästi ok.Mä näen eron siinä tuleeko tällaiset kommentit jostain ruohonjuuritasolta, vai lausutaanko näitä jonkun viraston johtajan tai poliitikon suulla. Ymmärrän kyllä, ettei kaikkia tällaiset pienet, mutta merkitykselliset, vivahteet kiinnosta.
Ok, tommosen ystävistä eroon hankkiutumisjutun oon missannut ainakin. Pahoittelut, en lue joka ikistä hetkeä tätäkään palstaa. Kiva kuitenkin, kun sai asiallisen vastauksen.Juuri näitä ja vielä paljon provosoivampiakin ulostuloja on nähty jatkuvalla syötöllä. Jopa niinkin härskejä, että lääkärisnainen kehoittaa rokotettuja hankkiutumaan eroon rokottamattomista ystävistään.
Tuokin lausunto tuli merkittävältä taholta ja merkittävässä mediassa isoin kirjaimin. Onko taas denialismi asiassa?Mä näen eron siinä tuleeko tällaiset kommentit jostain ruohonjuuritasolta, vai lausutaanko näitä jonkun viraston johtajan tai poliitikon suulla. Ymmärrän kyllä, ettei kaikkia tällaiset pienet, mutta merkitykselliset, vivahteet kiinnosta.
Nyt se koittaa splitata eikä edelleen ota kantaa siihen lääkärin ulostuloon panttivankitilanteesta vaan pitää uhrikorttia edessä.Ok, tommosen ystävistä eroon hankkiutumisjutun oon missannut ainakin. Pahoittelut, en lue joka ikistä hetkeä tätäkään palstaa. Kiva kuitenkin, kun sai asiallisen vastauksen.
Ehkä sit joskus koulussa sulle kerrotaan mitä uhriutuminen tarkottaa.Nyt se uhriutuu kun sai epämieluisan vastauksen lähteineen. On kyllä surkea tapaus.
No mitä mieltä olet tuosta panttivankivertauksesta? Sitähän sinä kysyit?Ehkä sit joskus koulussa sulle kerrotaan mitä uhriutuminen tarkottaa.
Kelpaako muuten Kurvinen?Mä näen eron siinä tuleeko tällaiset kommentit jostain ruohonjuuritasolta, vai lausutaanko näitä jonkun viraston johtajan tai poliitikon suulla. Ymmärrän kyllä, ettei kaikkia tällaiset pienet, mutta merkitykselliset, vivahteet kiinnosta.
– Mielestäni yhteiskunta ei voi olla pienen äänekkään vähemmistön panttivankina, jos meillä on osa näitä salaliittoteorioita lukevia foliohattuja, jotka eivät ota rokotetta, hän sanoi haastattelussa.
Ois kiva olla kärpäsenä katossa, kun nuo median kanssa tai sitten pelkkä media keksii näitä narratiiveja sekä raflaavia termejä millä isketään nämä väärinajattelijat kumoon tai pakotetaan heidät piikille. Kunnon mindmapit kalvolle ja tehdään pienryhmissä omat ehdotukset tästä.Kelpaako muuten Kurvinen?
![]()
Ministeri Kurvinen Ylen aamussa: Olen valmis keskustelemaan rajoituksista luopumisesta – ”Yhteiskunta ei voi olla pienen äänekkään vähemmistön panttivankina”
Kurvisen mukaan Suomessa tulisi aloittaa vakava keskustelu siirtymisestä Iso-Britannian malliin.www.is.fi
Kelpaako muuten Kurvinen?
![]()
Ministeri Kurvinen Ylen aamussa: Olen valmis keskustelemaan rajoituksista luopumisesta – ”Yhteiskunta ei voi olla pienen äänekkään vähemmistön panttivankina”
Kurvisen mukaan Suomessa tulisi aloittaa vakava keskustelu siirtymisestä Iso-Britannian malliin.www.is.fi
Tähän tyyliin, heheTäällä etelässä/Lounais-Suomessa missä suurin ongelma on, jopa 50% sairaalahoidossa olijoista on vieraskielisiä. Niin lähteekö Kurvinen heittämään helvettiin täältä niitä foliohattu mamuja ja foliohattu telakka-Iigoreita tai edes läksyttää niitä?
Mielestäni yhteiskunta ei voi olla pienen äänekkään vähemmistön panttivankina, jos meillä on osa näitä neekereitä ja märmättejä, jotka eivät ota rokotetta, hän sanoi haastattelussa.
Sitä päivää odotellessa kun tuot edes jotain etäisesti järkevää muistuttavaa tähän keskusteluun...Ropsukka yritä hahmottaa käsite todennäköisyys ja kun oot loppupäivän yrittänyt tuuu kertomaan tulos mulle. Ootko muuten vieläkin äksynä kun jäi Ideaparkin suklaat saamatta?
Sitä päivää odotellessa kun tuot edes jotain etäisesti järkevää muistuttavaa tähän keskusteluun...
Ei vaan tuomitsen sen alustan sen perusteella jos jo otsikot sisältävät virheitä ja ovat muutenkin paskoja.
Opettele noi sivistyssanat jos niitä käytät.
Jos otetaan vaikka iltalehti auki ja aletaan lukemaan, niin siellä on laidasta laitaan uutisia. Ei siellä maaliteta mitään. Jos tietty luetaan netissäkin vain 2 uutista 500sta niin ei ihme jos tulee noin vääristynyt kuva kokonaisuuksista mitä sulla on.