Olen kotoisin pohojanmaalta mutta en siellä enää ole. En voi profiloitua enempää, mutta pohjalaista verta virtaa kyllä :D
Selittääkin paljon kun sullekaan tuo propaganda paska ei uppoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kotoisin pohojanmaalta mutta en siellä enää ole. En voi profiloitua enempää, mutta pohjalaista verta virtaa kyllä :D
Voisin kysyy sulta samaa Jack Mullings

Juu. Sellanen pää itsellä ettei todellakaan uppoa. Mutsi samanlainen ja ikääkin kohta 70v.Selittääkin paljon kun sullekaan tuo propaganda paska ei uppoa.
Hyvä yritys. Mutta oot luonut Jack Mullings nimimerkin jälkeenpäin.Nimimerkki Tartsan rekisteröity 2004. Olin kaukaa viisas![]()
Hyvä yritys. Mutta oot luonut Jack Mullings nimimerkin jälkeenpäin.
edelleen siis kaukaa viisas. Täällä on monta tuoretta nimimerkkiä jotka kirjoittelee vain tähän ketjuun samalla jälkeenjäännellä tyylillä ja ovat todennäköisesti saman hullun aliaksia.Mitä! Jätkä on tienny koronasta 10 vuotta etkä oo muille kertonu!2013edelleen siis kaukaa viisas.
Mitä! Jätkä on tienny koronasta 10 vuotta etkä oo muille kertonu!
![]()
Puhutko itsellesi? Sullahan taitaa olla eniten juttuja ilman mitään perusteluja2013edelleen siis kaukaa viisas. Täällä on monta tuoretta nimimerkkiä jotka kirjoittelee vain tähän ketjuun samalla jälkeenjäännellä tyylillä ja ovat todennäköisesti saman hullun aliaksia.
Anna niiden olla. Niille käy hyvin että sotkevat aihetta noilla määkimisillä. Ei niillä muuta ole enää.Puhutko itsellesi? Sullahan taitaa olla eniten juttuja ilman mitään perusteluja
Mahdollisesti täälläkin jaettiin koodia tähän :D![]()
Väärennettyjä koronapasseja liikkeellä? THL ja Solita selvittävät asiaa
Liikkeellä on mahdollisesti väärennettyjä koronapasseja, jotka menevät lukijasovelluksessa läpi.www.iltalehti.fi
Näköjään. Meillä töissäkin jo muutama rokotettu fani poika on jo muuttanut kantaansa ja alkanut vastustaa passia ja lisärokotuksia. Oikein hyvä homma. Tänään jopa puhuivat tossa kahvipöydässä että aika selkeää on toi propaganda. Kieltämättä meinasi teekuppi tipahtaa kun olin niin yllättynyt. Uskoa on vielä ihmiseenAnna niiden olla. Niille käy hyvin että sotkevat aihetta noilla määkimisillä. Ei niillä muuta ole enää.
Tarkalleen ottaen - et. En silti sanoisi, että olisit pääsemässä vuoden 2021 oraakkelin palkintoa allaolevan perusteella pokkaamaan.Ennustinko maan kiinni laittoa?
Olishan se aika hanurista, jos koronarajoituksia lyötäisiin syksyllä tiskiin sillä varjolla, ettei jengi ole käynyt tarpeeksi ahkerasti piikillä. En kuitenkaan usko, että mitään rajoituksia enää tulee, kun vaalitkin meni jo.
Täh? Juuri nyt ei ole väliä mitä tekevät kun vaalit nimenomaan ovat ohi.
Pistä ylös tämä kommenttisi. Ei tule vanhenemaan hyvin.
Pistä ylös vaan. Nyt kun poliittinen paine hyvesignalointiin helpotti, niin voidaankin keskittyä syyllistämään muita.
Sä olet kyllä aivan pihalla mitä ja miten asiat tapahtuu tässä maailmassa.
Puhutko itsellesi? Sullahan taitaa olla eniten juttuja ilman mitään perusteluja
Anna niiden olla. Niille käy hyvin että sotkevat aihetta noilla määkimisillä. Ei niillä muuta ole enää.

Mä ennustin että vedetään taas kiristyksiä kehiin. En mitään täyssulkua. Jos et pidä syrjintäpassia ja muuta "valtion panttivankina" narratiivia kiristyksenä olet ilkeä.Tarkalleen ottaen - et. En silti sanoisi, että olisit pääsemässä vuoden 2021 oraakkelin palkintoa allaolevan perusteella pokkaamaan.
Mä vaan keskustelen täällä aiheesta. Hyvä jos näet sen noin.Sun vastustus sujunut miten noin omasta mielestä?![]()
Mun puolesta voit kysyä vaikka Mikeä hoitamaan homman, jos asia mietityttää. Mun mielestä on vain outoa, että joku rekisteröityy tänne kaikista ketjuista juuri tämän vuoksi. Mutta ei siinä mitään, meitä on moneen lähtöön - kirjoittelenhan minäkin tänne ja vieläpä täysin vapaaehtoisesti.Voisin kysyy sulta samaa Jack Mullings
Ai kun haluaa keskustella aiheesta? Se on susta outoa koska se ei ole sinun mieleen.Mun puolesta voit kysyä vaikka Mikeä hoitamaan homman, jos asia mietityttää. Mun mielestä on vain outoa, että joku rekisteröityy tänne kaikista ketjuista juuri tämän vuoksi. Mutta ei siinä mitään, meitä on moneen lähtöön - kirjoittelenhan minäkin tänne ja vieläpä täysin vapaaehtoisesti.
Voin kuvitella että tuon kommentin jälkeen katsoivat entistä enemmän, säälien. Aika lapsen tasolla ollaan. No, pitäähän sitä saada vähän mieltään osottaa kun harmittaa.Seinäjoella sairaalassa lähes kaikilla rätit naamalla kattoivat kieroon kun itellä ja vaimolla ei ollut, alko vituttaa joten vähä kovempaan ääneen vaimolle sanoin, mikä näitä ihmisiä vaivaa rätit naamalla pitää täälläkin istua.