Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Ihan vittu oikeesti nyt. Viime vuonna samaan aikaan ei ollu mitään vitun passeja tai rokotteita. Nyt on rokotettu 80% väestöstä ja korona oletettavasti hiipunut jo lievemmäksi muunnokseksi.

Moninkertainen määrä jengiä sairaalassa !!! JOKU MÄTÄÄÄÄ !!!!!!! HERÄTKÄÄÄ NYT SAAAAAAATANA !!!

Hauskaa tässä on että lopputulos tulee olemaan se että kaikki nämä ravintolat on poissa vähän ajan kuluttua jos passi vaatimus pysyy. Kun passi vanhenee eikä enää haluta kuudetta piikkiä. Jokaisen piikkikierroksen jälkeen tippuu pois ihmisiä. Tämä yksi tuntemani nuori tyttö joka otti rokotteen päästäkseen baariin ja sai veritulpan jättää varmasti 3 piikin ottamatta. Ja näitä tulee koko ajan lisää. Ja ade vaikuttaa myös todelta joten ns luonnollinen poistuma vie entisestään asiakkaita.

Ja kun taas moni meistä jotka eivät käy piikillä eivät myöskään vietä aikaa bubeissa

Mrna rokotteista ei ole raportoitu tulppia. Nuoret ei saa astraa jossa oli riski. Eli onko niitä todisteita?

Seinäjoella sairaalassa lähes kaikilla rätit naamalla kattoivat kieroon kun itellä ja vaimolla ei ollut, alko vituttaa joten vähä kovempaan ääneen vaimolle sanoin, mikä näitä ihmisiä vaivaa rätit naamalla pitää täälläkin istua.
Kävitkö ideaparkissa sen jälkeen :DD

Rekisteröintipäivämäärästäsi päätellen et ole paljoakaan täällä ehtinyt huudella etukäteen - vai oliko sulla jokin toinen käyttäjätunnus tänne?
Olen seurannut ketjua ennen kuin olen rekisteröitynyt tänne. Mutta olen ihan alusta asti osallistunut mielenosoituksiin ja tiennyt että tämä samaa sarjaa lintu-ja sikainfluenssan kanssa. Eli ihan liioiteltu. Kun pandemia jatkui ja mitään koronaa ei ole näkynyt niin oli helppo päätellä että tämä on vain savuverho

Olen seurannut ketjua ennen kuin olen rekisteröitynyt tänne. Mutta olen ihan alusta asti osallistunut mielenosoituksiin ja tiennyt että tämä samaa sarjaa lintu-ja sikainfluenssan kanssa. Eli ihan liioiteltu. Kun pandemia jatkui ja mitään koronaa ei ole näkynyt niin oli helppo päätellä että tämä on vain savuverho
Mä kans ihmettelen miten covid fanbase aina tarttuu johonkin epäolennaiseen, viestimääriin, rekkaus päivään jne.
Se mistä puhutaan ja mitä tapahtuu on se mikä merkitsee. Itsekin seurasin tätä keskustelua ennenkuin rekkasin sisään. Täällä käy paljon porukkaa mitkä eivät koskaan rekkaa tänne, mutta ovat silti olemassa. Sekös C.fanbasea kismittääkin.

Ikävää, että pieni, mutta äänekäs osa meistä katsoo oikeudekseen terrorisoida yrittäjiä, joiden toimeentulo muutenkin on ollut vaikeaa viimeisen 1,5 vuoden aikana. Mielipiteensä saa toki ilmaista, mutta ei näin.
1634629448934.webp

Back
Ylös Bottom