Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun perusteluja ei kykene esittämään oman kantansa puolustamiseksi, siirrytään henkilökohtaiseen nimittelyyn. Valitettavan tyypillistä tällä palstalla.Taidat parsa vaan olla myöhässä tässä maailmassa ja nuoret tietääkin enemmän.
Rekisteröintipäivämäärästäsi päätellen et ole paljoakaan täällä ehtinyt huudella etukäteen - vai oliko sulla jokin toinen käyttäjätunnus tänne?Selaappa tätä ketjua. Koronapassi on ollut vain ajan kysymys. Se on tiedetty jo kauan että se tulee. Mut me oltiin niitä foliohattuja joita ei kannata kuunnella
Hauskaa tässä on että lopputulos tulee olemaan se että kaikki nämä ravintolat on poissa vähän ajan kuluttua jos passi vaatimus pysyy. Kun passi vanhenee eikä enää haluta kuudetta piikkiä. Jokaisen piikkikierroksen jälkeen tippuu pois ihmisiä. Tämä yksi tuntemani nuori tyttö joka otti rokotteen päästäkseen baariin ja sai veritulpan jättää varmasti 3 piikin ottamatta. Ja näitä tulee koko ajan lisää. Ja ade vaikuttaa myös todelta joten ns luonnollinen poistuma vie entisestään asiakkaita.
Ja kun taas moni meistä jotka eivät käy piikillä eivät myöskään vietä aikaa bubeissa
No syytön mä siihen olen jos olet kuin peura ajovaloissa näissä asioissa, kun olemme tienneet nämä linjat jo aikaa sitten muiden ihmisten kanssa.Kun perusteluja ei kykene esittämään oman kantansa puolustamiseksi, siirrytään henkilökohtaiseen nimittelyyn. Valitettavan tyypillistä tällä palstalla.
Rekisteröintipäivämäärästäsi päätellen et ole paljoakaan täällä ehtinyt huudella etukäteen - vai oliko sulla jokin toinen käyttäjätunnus tänne?
Kävitkö ideaparkissa sen jälkeen :DDSeinäjoella sairaalassa lähes kaikilla rätit naamalla kattoivat kieroon kun itellä ja vaimolla ei ollut, alko vituttaa joten vähä kovempaan ääneen vaimolle sanoin, mikä näitä ihmisiä vaivaa rätit naamalla pitää täälläkin istua.
Ei kerinnyt tarkotus oli, ainiin en muistanu koko passi päivitystä, säästyin siis lisä vitutukseltaKävitkö ideaparkissa sen jälkeen :DD
Juu ei sinne kannata mennä syrjittäväksi.Ei kerinnyt tarkotus oli, ainiin en muistanu koko passi päivitystä, säästyin siis lisä vitutukselta
Olen seurannut ketjua ennen kuin olen rekisteröitynyt tänne. Mutta olen ihan alusta asti osallistunut mielenosoituksiin ja tiennyt että tämä samaa sarjaa lintu-ja sikainfluenssan kanssa. Eli ihan liioiteltu. Kun pandemia jatkui ja mitään koronaa ei ole näkynyt niin oli helppo päätellä että tämä on vain savuverhoRekisteröintipäivämäärästäsi päätellen et ole paljoakaan täällä ehtinyt huudella etukäteen - vai oliko sulla jokin toinen käyttäjätunnus tänne?
Syksy on jo aika pitkällä, eikä maata ole vieläkään laitettu kiinni? Tätä linjaa et ainakaanNo syytön mä siihen olen jos olet kuin peura ajovaloissa näissä asioissa, kun olemme tienneet nämä linjat jo aikaa sitten muiden ihmisten kanssa.
Suuttui Ropsukka kun ei saannut suklaata?Juu ei sinne kannata mennä syrjittäväksi.
Ennustinko maan kiinni laittoa?Syksy on jo aika pitkällä, eikä maata ole vieläkään laitettu kiinni? Tätä linjaa et ainakaantiennytarvannut oikein.
Juu ei sinne kannata mennä syrjittäväksi.
Mä kans ihmettelen miten covid fanbase aina tarttuu johonkin epäolennaiseen, viestimääriin, rekkaus päivään jne.Olen seurannut ketjua ennen kuin olen rekisteröitynyt tänne. Mutta olen ihan alusta asti osallistunut mielenosoituksiin ja tiennyt että tämä samaa sarjaa lintu-ja sikainfluenssan kanssa. Eli ihan liioiteltu. Kun pandemia jatkui ja mitään koronaa ei ole näkynyt niin oli helppo päätellä että tämä on vain savuverho
Voisin kysyy sulta samaa Jack MullingsRekisteröintipäivämäärästäsi päätellen et ole paljoakaan täällä ehtinyt huudella etukäteen - vai oliko sulla jokin toinen käyttäjätunnus tänne?
Olen kotoisin pohojanmaalta mutta en siellä enää ole. En voi profiloitua enempää, mutta pohjalaista verta virtaa kyllä :DOotko sä ite kans etelä-pohjanmaalta? sopis jotenki sun suora kirjoitus tyyli tännepäin, sekä joskus aiemmi sjoesta jotai kirjoitit.