Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Hyvä yritys. Mutta oot luonut Jack Mullings nimimerkin jälkeenpäin.

2013 :) edelleen siis kaukaa viisas. Täällä on monta tuoretta nimimerkkiä jotka kirjoittelee vain tähän ketjuun samalla jälkeenjäännellä tyylillä ja ovat todennäköisesti saman hullun aliaksia.

Viimeksi muokattu:
Anna niiden olla. Niille käy hyvin että sotkevat aihetta noilla määkimisillä. Ei niillä muuta ole enää.
Näköjään. Meillä töissäkin jo muutama rokotettu fani poika on jo muuttanut kantaansa ja alkanut vastustaa passia ja lisärokotuksia. Oikein hyvä homma. Tänään jopa puhuivat tossa kahvipöydässä että aika selkeää on toi propaganda. Kieltämättä meinasi teekuppi tipahtaa kun olin niin yllättynyt. Uskoa on vielä ihmiseen

Ennustinko maan kiinni laittoa?
Tarkalleen ottaen - et. En silti sanoisi, että olisit pääsemässä vuoden 2021 oraakkelin palkintoa allaolevan perusteella pokkaamaan.

Olishan se aika hanurista, jos koronarajoituksia lyötäisiin syksyllä tiskiin sillä varjolla, ettei jengi ole käynyt tarpeeksi ahkerasti piikillä. En kuitenkaan usko, että mitään rajoituksia enää tulee, kun vaalitkin meni jo.
Täh? Juuri nyt ei ole väliä mitä tekevät kun vaalit nimenomaan ovat ohi.
Pistä ylös tämä kommenttisi. Ei tule vanhenemaan hyvin.
Pistä ylös vaan. Nyt kun poliittinen paine hyvesignalointiin helpotti, niin voidaankin keskittyä syyllistämään muita.
Sä olet kyllä aivan pihalla mitä ja miten asiat tapahtuu tässä maailmassa.

Tarkalleen ottaen - et. En silti sanoisi, että olisit pääsemässä vuoden 2021 oraakkelin palkintoa allaolevan perusteella pokkaamaan.
Mä ennustin että vedetään taas kiristyksiä kehiin. En mitään täyssulkua. Jos et pidä syrjintäpassia ja muuta "valtion panttivankina" narratiivia kiristyksenä olet ilkeä.

Ja kuten sanoin ei nuo ole välittänyt mitään vaalien jälkeen. Koittavat syyllistää syyttömiä tästä pandemiasta.

Voisin kysyy sulta samaa Jack Mullings
Mun puolesta voit kysyä vaikka Mikeä hoitamaan homman, jos asia mietityttää. Mun mielestä on vain outoa, että joku rekisteröityy tänne kaikista ketjuista juuri tämän vuoksi. Mutta ei siinä mitään, meitä on moneen lähtöön - kirjoittelenhan minäkin tänne ja vieläpä täysin vapaaehtoisesti.

Mun puolesta voit kysyä vaikka Mikeä hoitamaan homman, jos asia mietityttää. Mun mielestä on vain outoa, että joku rekisteröityy tänne kaikista ketjuista juuri tämän vuoksi. Mutta ei siinä mitään, meitä on moneen lähtöön - kirjoittelenhan minäkin tänne ja vieläpä täysin vapaaehtoisesti.
Ai kun haluaa keskustella aiheesta? Se on susta outoa koska se ei ole sinun mieleen.
Muille se on
keskustelua

Seinäjoella sairaalassa lähes kaikilla rätit naamalla kattoivat kieroon kun itellä ja vaimolla ei ollut, alko vituttaa joten vähä kovempaan ääneen vaimolle sanoin, mikä näitä ihmisiä vaivaa rätit naamalla pitää täälläkin istua.
Voin kuvitella että tuon kommentin jälkeen katsoivat entistä enemmän, säälien. Aika lapsen tasolla ollaan. No, pitäähän sitä saada vähän mieltään osottaa kun harmittaa.

Back
Ylös Bottom