Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Sun päättelyssä on Simpsonin paradoksi vahvasti läsnä!?!
Taitaa olla, kunnia tuosta päättelystä ei kuulu minulle, vaikka sen mielelläni ottaisinkin. Tuo on ihan yleistä tietoutta, itse luin Juhani Knuutin artikkelin aiheesta.

Viimeksi muokattu:
Tarkentaisitko? Kunnia tuosta päättelystä ei kuulu minulle, vaikka sen mielelläni ottaisinkin. Tuo on ihan yleistä tietoutta, itse luin Juhani Knuutin artikkelin aiheesta.

Toi sun linkkihän sen tarkensikin. Siellähän tuo on mainittukin tuo Simpsonin paradoksi.

Mä valitsin tämän:

Eli näitä tapauksia on Suomessa jo useita satoja tuhansia jos tartuntoja on 1,4 miljoonaa. Kai mä sittenkin haen sen rokotteen jos tämä on totta, ja miksi ei olisi kun kerran Kauppalehdessä lukee. Outoa kuitenkin ettei tästä ole pidetty enemmän meteliä.

Kyllä tosta on tasasaseen juttua ollut hyvinkin monessa mediassa.

Ja perusteet oli, koska sinä sanot niin?

Ja suhun uppoo kaikki mitä suolletaan ku vanhaan mummoon. Jos sanottas et tarvis 10 piikkiä ni sä oisit ekana siellä jonossa ottamassa niitä. Suhun sopii sama ku Windrammer kirjotti jollekki et jos edunvalvoja jättäs sut kilometrin päähän laitokselta niin tuskin löytäsit edes takasin

Nuo luvut kuulostaa melko yliampuvilta noissa lasten long covid tutkimuksista. Kertokaa nyt joku tiedättekö yhtään lasta/nuorta, jolla noita olisi? Itse en tiedä yhtään. Yhden vähän alle kolmekymppisen tiedän, jolla ei vieläkään ole palautunut haju- ja makuaisti täysin koronan seurauksena, mutta muuten ei mitään. Sen nyt voi laskea halutessaan siihen pitkittyneeksi korona oireeksi..

Ja suhun uppoo kaikki mitä suolletaan ku vanhaan mummoon. Jos sanottas et tarvis 10 piikkiä ni sä oisit ekana siellä jonossa ottamassa niitä. Suhun sopii sama ku Windrammer kirjotti jollekki et jos edunvalvoja jättäs sut kilometrin päähän laitokselta niin tuskin löytäsit edes takasin

Edelleen odotan niitä perusteluja, tilastoja ym. Tuo on vain öyhötystä eikä ainakaan uppoa.

Hoitaja-Rokotehaitat.webp

https://*******.net/2021/10/02/vies...laista-piikkihaitan-takia-hoidossa-mielipide/

Tuosta voi katsoa habitusta; Sami Vähä-Herttua ja sukellus syvään päätyyn..

Kyllä tosta on tasasaseen juttua ollut hyvinkin monessa mediassa.

Olen minäkin niitä nähnyt, mutta arviot tapauksista ovat tähän asti olleet niin laidasta laitaan ja yliampuvia ettei näitä voi kovinkaan tosissaan ottaa. En kiellä etteikö osalle tule pitkäaikaisia oireita, mutta jos Suomessa olisi jo kymmeniätuhansia tapauksia niin olisihan näistä pidetty huomattavasti enemmän meteliä, koska silloin tämä olisi oikeasti kansanterveydellinen ongelma.

Ehkä tästä tutkimuksesta saadaan aikanaan vähän paremmin suuntaa antavia lukuja:

Ettei vaan meillä olis mitään vastaavaa.

https://*********.net/v/3639285487/...CANDAL---VACCINE-CONTAINS-METAL-AND-PARASITES

No joo ei tuo voi olla totta kun tuo on siellä tokentubessa.

Back
Ylös Bottom