Deleted member 43228
Moni lapsi varmasti lukee uutisia ja on sen takia peloissaan.
Hyvä huomio!
Hyvä huomio!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo luulin.Mutta tuohan on mahtava uutinen että voidaan kertoa kymmenellä. 1,4 miljoonaa tartuntaa ja ainoastaan 1060 kuollutta. Onneksi en ole ottanut rokotetta, nythän se vasta turhalta näyttäytyykin.
![]()
Mistäs hullu hullu maailma lehdestä tää pitää kattoa?Sie oot vähän yksinkertainen. Tutkippa seuraavaksi myös pitkäaikaiset korona oireet ja niiden todennäköisyys.
Mistäs hullu hullu maailma lehdestä tää pitää kattoa?
Eli pandemiasi on mielikuvia ja vähän kaikkea mitä kukin covid hörhö keksii sen olevan? okLaita Google laulaa Ropsukka. Valitse sadoista lähteistä mieleinen.
Todennäköisempänä pidän vanhempien tiedostettua tai tiedostamatonta höösäystä asiasta.Moni lapsi varmasti lukee uutisia ja on sen takia peloissaan.
Hyvä huomio!
Ja sieltä se tuli, vanha kunnon oljenkorsi "long covid".Sie oot vähän yksinkertainen. Tutkippa seuraavaksi myös pitkäaikaiset korona oireet ja niiden todennäköisyys.
Toi on se passiivinen pandemia kun kaikki muu on todistettu kusetukseksi.Ja sieltä se tuli, vanha kunnon oljenkorsi "long covid".![]()
Mä valitsin tämän:Laita Google laulaa Ropsukka. Valitse sadoista lähteistä mieleinen.
Mä valitsin tämän:
![]()
Hälyttävä tutkimustulos: Yli puolella koronan lievästi sairastaneilla nuorilla ja nuorilla aikuisilla long covid -oireita – ”Massiivinen globaali ongelma”
Kuusi kuukautta tartunnan jälkeen yli 50 prosentilla 16–30-vuotiaista koronan lievänä sairastaneista oli edelleen oireita, kuten väsymystä, hengenahdistusta ja keskittymisvaikeuksia.www.kauppalehti.fi
Eli näitä tapauksia on Suomessa jo useita satoja tuhansia jos tartuntoja on 1,4 miljoonaa. Kai mä sittenkin haen sen rokotteen jos tämä on totta, ja miksi ei olisi kun kerran Kauppalehdessä lukee. Outoa kuitenkin ettei tästä ole pidetty enemmän meteliä.
Zerottaja pyrkii sterilisoimaan päiväkodin:
View: https://mobile.twitter.com/anttipirttimaki/status/1443859201378357251
On siinä henkilökunnalla tekemistä kun kaikenmaailman kahjoa lappaa ehdotuksineen.
No todennäköisemmin juu. Ei nyt mikään lapsi uutisia seuraa.Todennäköisempänä pidän vanhempien tiedostettua tai tiedostamatonta höösäystä asiasta.
Varmistelee tarpeettomasti miten lapsi voi jne.
Se on sitten varmaan long covid kun kilpirauhasesta tai mistä tahansa voimaton ihminen antaa positiivisen pcr-testin.Tavallaa kätevää kun ei tarvii mittailla mitään testo arvoja eikä mitää kun kaikki on long covid.Mä valitsin tämän:
![]()
Hälyttävä tutkimustulos: Yli puolella koronan lievästi sairastaneilla nuorilla ja nuorilla aikuisilla long covid -oireita – ”Massiivinen globaali ongelma”
Kuusi kuukautta tartunnan jälkeen yli 50 prosentilla 16–30-vuotiaista koronan lievänä sairastaneista oli edelleen oireita, kuten väsymystä, hengenahdistusta ja keskittymisvaikeuksia.www.kauppalehti.fi
Eli näitä tapauksia on Suomessa jo useita satoja tuhansia jos tartuntoja on 1,4 miljoonaa. Kai mä sittenkin haen sen rokotteen jos tämä on totta, ja miksi ei olisi kun kerran Kauppalehdessä lukee. Outoa kuitenkin ettei tästä ole pidetty enemmän meteliä.
Se on sitten varmaan long covid kun kilpirauhasesta tai mistä tahansa voimaton ihminen antaa positiivisen pcr-testin.Tavallaa kätevää kun ei tarvii mittailla mitään testo arvoja eikä mitää kun kaikki on long covid.
Yhdys sana virheellä höystettynä vieläpä. Hyvä siinä haukkua muita yksinkertaisiksi.Ja sieltä se tuli, vanha kunnon oljenkorsi "long covid".![]()
Ollaan chernobylin lapsia niin ei pikku paskaflunssat tunnu missään.Näin Suomen ensimmäisenä long covid potilaana voin sanoa että rankka tauti kyseessä. Itsehän sairastuin jo yläasteella 90-luvun alussa.