Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikun myötävaikuttajana myös. Onhan thlän sivuilla mainittu mm. että ''koronaan liittyviä kuolemia''.Olen tännekin postannut tarkempia (patologisia) tutkimuksia ainakin Italiasta, Ruotsista ja Saksasta, näissä on käynyt ilmi, että koronakuolleiksi ilmoitetuista noin 12-18% oli oikeasti (ensisijainen kuolinsyy) kuollut koronaan, mutta suomessa siis 100% on myös oikeasti kuollut koronaan tartuntatautirekisteriin ilmoitetuista. Luottoni THL:n nousi entisestään (ohitti jo luotettavuudessa magneettimedian).
Muistatko linkin tohon ruotsin lukuihin? Ihan mielenkiinnosta vilkaisisin. En oo ruotsin moisia käytännöistä lukenut kauheesti.
Simpsonin paradoksi.Meillä kotona toinen flunssa kierros menossa tässä kuussa. Muutama viikko sitten vaimo ja lapsi kipeänä ja nyt taas. Ekan taudin onnistuin väistämään mutta nyt on kurkku kipeä ja veto poissa. Vaimo kävi työnsä takia testeissä, ja äsken tuli tulos: NEGATIIVINEN!
Itse kun on aina tottunut operoimaan korkeimmalla tasolla, niin harmittaahan se potea tällaista divariflunssaa, kun toiset pelaa korona-liigassa.
Vaimohan sai toisen koronarokotteen elokuun lopussa ja itse en olen saanut ensimmäistäkään, eli tällä otanalla voin nyt todeta että koronarokote laskee ihmisen omaa puolustuskykyä 50%.
Niin ei koronaoireita ainoastaan positiivinen testitulos. Silti merkitään kuolleeksi koronaan jos kuolee riittävän lyhyen ajan sisällä positiivisesta testituloksesta. Mutta tämä oli varmaan trollausta puoleltasi.Nyt en ymmärrä?
Miten oireeton kuolee yhtään mihinkään?
Tuossa videolla Lilrank mainitsee ko. tutkimuksen ja sen tekijän, jonka perusteella joku ruotsinkielentaitoinen sen varmasti löytää.edit. Muistatko linkin tohon ruotsin lukuihin? Ihan mielenkiinnosta vilkaisisin. En oo ruotsin moisia käytännöistä lukenut kauheesti.
Kuka niistä oireista on kertomassa?Niin ei koronaoireita ainoastaan positiivinen testitulos. Silti merkitään kuolleeksi koronaan jos kuolee riittävän lyhyen ajan sisällä positiivisesta testituloksesta. Mutta tämä oli varmaan trollausta puoleltasi.
Jokainen joo taplaa tyylillään.No jokainen uskokoon mitä haluaa. Jos haluaa uskoa, että se mitä mm. Australiassa on koettu näiden viimeisen parin vuoden aikana, johtuu viruksesta, jossa valtaosalla on suurempi selviytymisprosentti kuin normaali influenssasta niin olkoon niin. Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu vai miten se sanonta menee. Tai ehkä se on itsesuojeluvaisto, mikä estää osaa ihmisistä näkemästä mitä oikeasti tapahtuu, vähän kuin väkivaltainen parisuhde. Halutaan loppuun asti uskotella, että kyllä se kohta muuttuu
Kerro nyt millä perustelet että korona on vaarallisempi, kun valtaosalle alle 60-vuotiaista se ei ole...Mitään muuta todistetta ei ole kuin median maalaama kuva, josta lääkärit eivät ole samaa mieltä, mutta et näe sitä, koska ne lääkärit ne canceloidaan tehokkaasti.Jokainen joo taplaa tyylillään.
Korona viirus vs. normaali influenssa viirus vierekkäin laitettuna ilman mitään toimia -> korona on vaarallisempi. Koska jos tosiaan on lusikalla annettu, niin tarvitsekaan ymmärtää viiruksia. Mutta sen tiedostan, että tällä pallolla on ihmisiä jotka levittävät juurikin tuollaista väärää tietoa niinkuin sinä.
Mun ei tartte uskotella, että jonkun pitäs muuttua koska tää on niin helvetin helpoks tehty tää eläminen Suomessa.
Käännä tää homma hetkeksi (sähän lesosit aiemmin, että otat huomioon "molemmat puolet") niin, että mitä jos rokotekattavuus olisi vedetty kuukaudessa 1 rokotteen osalta yli 90% ja toisen rokotteen kohdalla samoin? Sä taidat nähdä dystopian. Mä näen (huomioihan, että tää on ns. arvuuttelua ny) maailman jossa oltais päästy koronasta eroon nopeammin.
Lekureiden ja kaikkien muidenkin virkamiesten ja viranomaisten työurat olisi siinä jos sanoisivat monestakin asiasta yhtään mitään.Kerro nyt millä perustelet että korona on vaarallisempi, kun valtaosalle alle 60-vuotiaista se ei ole...Mitään muuta todistetta ei ole kuin median maalaama kuva, josta lääkärit eivät ole samaa mieltä, mutta et näe sitä, koska ne lääkärit ne canceloidaan tehokkaasti.
Niin tosiaan, onko? Mä oon nähnyt vaan statistiikkaa et josset kuulu riskiryhmään niin ei oo. Iltapäivälehdet nyt tietenkin huutaa pää punaisena niistä harvoista poikkeuksista. Ja nyt ennenkun joku valopää huutelee etten voi tietää mitä koronan suhteen käy niin tiedetään. Todennäköisyydet on kuitenkin mitä on.Kerro nyt millä perustelet että korona on vaarallisempi, kun valtaosalle alle 60-vuotiaista se ei ole...
Juuri näin, luulisi että nämä koronaa pelkäävät eivät edes olisi pakkotoisto foorumilla, loukkaantumisriski pelkästään lukemalla foorumia on iso saati sitten, että eksyisi salille asti. Jos meinaa jotakin muuta tehdä kun vipunostoa, niin penkissä kannattaa nosto suorittaa turvapuvussa maskin kanssa tietenkin. Kyykkyä tai vetoa ei edes kannata harkita, niin monta välilevyä ja "longnostohaittaa" on niistä tullut.Niin tosiaan, onko? Mä oon nähnyt vaan statistiikkaa et josset kuulu riskiryhmään niin ei oo. Iltapäivälehdet nyt tietenkin huutaa pää punaisena niistä harvoista poikkeuksista. Ja nyt ennenkun joku valopää huutelee etten voi tietää mitä koronan suhteen käy niin tiedetään. Todennäköisyydet on kuitenkin mitä on.