Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Niinpä. Omasta terveydestä ei haluta ottaa vastuuta. Helpompi ottaa piikkiä kun ruveta syömään, nukkumaan ja liikkumaan oikein. Samoin ei tarvitse ajatella itse kun voi lukea vaan iltistä ja saa ajatukset sieltä. Kun kätkeytyy noiden uutisten taakse niin ei tarvii olla "väärässä"
Se on se helppo tie mitä heille annetaan/pakotetaan.

Tee mitä käskemme niin elämäsi on vähän kuten ennenkin... ja porukka myy vapautensa näin. Säälittävää

Niinpä. Omasta terveydestä ei haluta ottaa vastuuta. Helpompi ottaa piikkiä kun ruveta syömään, nukkumaan ja liikkumaan oikein. Samoin ei tarvitse ajatella itse kun voi lukea vaan iltistä ja saa ajatukset sieltä. Kun kätkeytyy noiden uutisten taakse niin ei tarvii olla "väärässä"
Juuri tästä on pitkälti kysymys. Halutaan ulkoistaa vastuu muille "asiantuntijoille". Jos ajattelisi järkevästi, niin tuo vastapuolen sensurointi pitäisi olla selkeä merkki siitä, että ehkä ei kannata uskoa kaikkea. Koska siihen ei olisi tarvetta rehellisessä viestinnässä. Vai osaako rokotteenpuolestapuhujat kertoa missä maissa sensuroidaan muita voimakkaasti :D.

Kuka muistaa pandemian alussa, kun kotiin tuli kirje, jossa kehotettiin luottamaan vain virallisiin lähteisiin ja välttämään nettiä tiedonlähteenä :D. Tämäkin on niin selkeä merkki kusetuksesta. Vai uskoisitko autokauppiasta, joka kieltäisi sinua menemästä nettiin etsimään tietoa autosta, autokaupasta tai myyjästä :D

Osaako teistä rokotteen puolustajista joku kertoa, miksi media on tästä hiljaa? Miksi päivittäin ei ole vinkkiä "7 tapaa parantaa omaa vastustuskykykä", "5 askelta flunssattomaan syksyyn".
Joka vuosi tämän kaltaisia otsikoita on. Ihan iltapäivälehdistölläkin on terveysosio joista näitä löytyy.
Maksatko veroja? Jos maksat niin kyllä on.
Maksan. Eikä se ole kusetusta. Se, että mua vituttaa maksaa jonku elätin elämää ei tee siitä kusetusta.
Siis yksinkertaisesti hiljaisuuden aika on ohi. Nyt kaikkien pitää ruveta peräänkuuluttamaan sitä miksi tästä asiasta ei voi keskustella. Ja meidän on pakko saada keskustelua aikaan myös rokotteiden vaarallisuudesta ja tän "pandemian" epäkohdista.
Ei vittu mistä näitä sikiää. Ihan on saanu keskustella rauhassa asioista, aina siihen asti kunnes joku tulee jankkaamaan miksi ei saa kesksutella. Mutta tervetuloa Roopeli seuraavalla nimimerkillä sisään taas...?
Joitain tapauksia tullut, missä painostetaan sulkemaan tilit ja saatetaan maksaa hiljaiseksi. Olihan Suomessakin tämä tapaus, jossa 32-vuotias oli painostettu ottamaan rokote. Muistikuvani mukaan siinäkin yritettiin painostaa peittelyyn. Jossain taitaa olla tuo kuolleen siskon haastattelu ja tieto siitä kaikesta suhmuroinnista mitä asiaan liittyi
Taitaa muistikuva perustua mv lehden maalaamaan uneen?

Joka vuosi tämän kaltaisia otsikoita on. Ihan iltapäivälehdistölläkin on terveysosio joista näitä löytyy.

Maksan. Eikä se ole kusetusta. Se, että mua vituttaa maksaa jonku elätin elämää ei tee siitä kusetusta.

Ei vittu mistä näitä sikiää. Ihan on saanu keskustella rauhassa asioista, aina siihen asti kunnes joku tulee jankkaamaan miksi ei saa kesksutella. Mutta tervetuloa Roopeli seuraavalla nimimerkillä sisään taas...?

Taisi sisko puhua livenä mielenosoituksessa. Kannattaa etsiä ja kuunnella.
Tiedän että noita juttuja on jonkinverran terveysosiossa, kyse olikin siitä että niitä ei nosteta isommin esille vaan uskotellaan että rokote on ainoa ratkaisu.
Myös maalitolppia rokotekattavuudessa on siirrelty koko ajan, joten katsotaan saavutetaanko sitä ikinä. Mutta

Tää taitaa olla sekoamisvaiheessa kuplassaan. Se kuvittelee että kaikki on minä :D Voi olla että on kova paikka tajuta joskus, että ihmiset herää kokoajan tähän paskaan.

Taisi sisko puhua livenä mielenosoituksessa. Kannattaa etsiä ja kuunnella.
Tiedän että noita juttuja on jonkinverran terveysosiossa, kyse olikin siitä että niitä ei nosteta isommin esille vaan uskotellaan että rokote on ainoa ratkaisu.
Myös maalitolppia rokotekattavuudessa on siirrelty koko ajan, joten katsotaan saavutetaanko sitä ikinä. Mutta
Juu en etsi kun ei kiinnostele.
Ihan joka kevät ja syksy ne samat vitamiinijutut nostetaan erimuodoissa esille.
Eikä siirrellä. 80% on ollut luku aikalailla alusta asti.

Juu en etsi kun ei kiinnostele.
Ihan joka kevät ja syksy ne samat vitamiinijutut nostetaan erimuodoissa esille.
Eikä siirrellä. 80% on ollut luku aikalailla alusta asti.
Ei ihme että olet noi sokea tälle tilanteelle kun et halua tutkia sitä joka kantilta. Mä ainakin luen valtamediaa ja vaihtoehtomedioita. Muodostan oman näkemykseni niiden ja oman elämän kautta.

https://*********.net/v/3070577381/Terve-36-vuotias-suomalainen-kuoli-rokotteeseen
"36-vuotias Tyks:n sairaanhoitaja-äiti kuoli täysin terveenä 5 viikkoa toisen Pfizer-rokotteen jälkeen. Useamman päivän ollut hengitysvaikeuksia, rytmihäiriötä ja kasvojen halvaantumista. Oli valitellut huonoa oloaan pakatessaan mökkireissua varten. Yöllä oli kuollut kotiinsa ja hänen poikansa oli löytänyt hänet. Ruumiinavauksessa löydetty useita veritulppia. Aivoissa ja keuhkoissa useita alkavia veritulppia. Sydän oli laajentunut 75% suuremmaksi."
Tässäkin tapauksissa sisko sai uhkauksia netissä kun toi tarinan esiin. Samalla tapaa kun täällä nyt joku väittää MV-lehden tarinoiksi näitä. Tai niinkuin meidän omat rokotelääkäri sanoo noista naisten kuukautisongelmista, että naisten elimistö on vaan nyt niin helpottunut, että päättää mennä sekaisin. Ehkä tässäkin niin sekaisin, että verisuonisto oikein pakahtuu ja päättää tukkia itsensä. Mutta hei rokote on täysin turvallinen, oletko muuten koskaan kuullut että kun tuodaan haittavaikutuksia esiin, että Mika Rämet kertoisi muista kuin kipeästä kädestä? Vaikka tosiasiassa on satoja ellei tuhansia paljon pahempia haittoja kuin kipeä käsi...

Ei ihme että olet noi sokea tälle tilanteelle kun et halua tutkia sitä joka kantilta. Mä ainakin luen valtamediaa ja vaihtoehtomedioita. Muodostan oman näkemykseni niiden ja oman elämän kautta.
Jos sä kutsut siskoks jotain joka on paasannu torilla niin tulee vähän uskonlahko mieleen = Ei todellakaan kiinnosta.

Sokea en ole tilanteelle.

https://*********.net/v/3246472598/32-vuotias-Sami-Naukkarinen-kuoli-Pfizerin-rokotteeseen
"Uuden ajan uutiset on julkaissut 17.8.2021 haastattelun koskien koronarokotteisiin liittyviä traagisia haittavaikutuksia. 32-vuotiaan Sami Naukkarisen kuolemasta kertoo tällä videolla hänen äitinsä Maria Heiskanen. Sami otti koronarokotteen 3.5.2021 ja kuukautta myöhemmin 4.6. hänen vointinsa heikkeni äkisti ja Sami julistettiin kuolleeksi ensiavun toimesta omassa kodissaan 4.6.2021 klo 23:16."

Tässä toinen, ei paljon media-aikaa ole saanut.

Jos sä kutsut siskoks jotain joka on paasannu torilla niin tulee vähän uskonlahko mieleen = Ei todellakaan kiinnosta.

Sokea en ole tilanteelle.
Eli kun kuolleen sisko haluaa varoittaa, että kaikki ei ole niinkuin media väittää, niin sinä haukut häntä uskonlahkoon kuuluvaksi? Tsiisus...Enemmän kuulostaa uskonlahkolta tämä YLE, THL, FIMEA uskominen, kun siellä tehdään kaikki, jotta haittavaikutuksia vähätellään. Käy nyt itse katsomassa tuo lomake ja katso onko siinä sellainen kohta, jossa ilmoittaja voi itse päättää onko haitta vakava vai ei.

Eli kun kuolleen sisko haluaa varoittaa, että kaikki ei ole niinkuin media väittää, niin sinä haukut häntä uskonlahkoon kuuluvaksi? Tsiisus...Enemmän kuulostaa uskonlahkolta tämä YLE, THL, FIMEA uskominen, kun siellä tehdään kaikki, jotta haittavaikutuksia vähätellään. Käy nyt itse katsomassa tuo lomake ja katso onko siinä sellainen kohta, jossa ilmoittaja voi itse päättää onko haitta vakava vai ei.
Kuolleen sisko halusi tulla kuulluksi ilman omaa nimeään naisen kautta, jolla on facebooktili täynnä koronaa eli aika selvä peli.
Ja sit ku vähän kuuklettaa... https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/d4b2b093-623a-4606-b565-e18f92bd6c5f
Ja erotellaan yks merkkaava lause tuolta jutusta: "Kaipasin tunnetta, että olisin tarpeellinen."
Tästä päästään johtopäätelmään, että tämä korona on tuollaiselle naiselle kuin taivaan lahja - häntä kuullaan. Ties vaikka ois roopeli?
Niin kyllä tossa tolla nykysellä facebookprofiilin käytöksellä pääsee ihan suoraan "uskonlahkolaiseksi" mun mittapuulla.

Ja toi Sami. Ihan "perusterve" 200 kilonen? Eikä siis tosiaan nyt kuollutta halventaen vaan ihan siihen, että ylipainollahan saattaa olla osuutta asiaan... Tai siis olisi jos ei olisi koronaa tai rokotetta. Mutta nyt rokote niin ylipainolla ei väliä. Eiku?

Kuolleen sisko halusi tulla kuulluksi ilman omaa nimeään naisen kautta, jolla on facebooktili täynnä koronaa eli aika selvä peli.
Ja sit ku vähän kuuklettaa... https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/d4b2b093-623a-4606-b565-e18f92bd6c5f
Ja erotellaan yks merkkaava lause tuolta jutusta: "Kaipasin tunnetta, että olisin tarpeellinen."
Tästä päästään johtopäätelmään, että tämä korona on tuollaiselle naiselle kuin taivaan lahja - häntä kuullaan. Ties vaikka ois roopeli?
Niin kyllä tossa tolla nykysellä facebookprofiilin käytöksellä pääsee ihan suoraan "uskonlahkolaiseksi" mun mittapuulla.

Ja toi Sami. Ihan "perusterve" 200 kilonen? Eikä siis tosiaan nyt kuollutta halventaen vaan ihan siihen, että ylipainollahan saattaa olla osuutta asiaan... Tai siis olisi jos ei olisi koronaa tai rokotetta. Mutta nyt rokote niin ylipainolla ei väliä. Eiku?
Eihän ylipainolla ole mitään tekemistä koronakuolemienkaan kanssa

Back
Ylös Bottom