Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Ei liity suoraan koronaan, mutta kumma kun ihmiset haluaa uskoa meidän hallitusta? Eu:lle lahjoitettiin rahaa ja kaikesta valehdellaan, mutta silti ne ajattelee vain meidän parasta, joten ylimääräinen raha pois, niin olette onnellisempia. Näinhän sen täytyy olla. Valtaosa kärsii jostakin Tukholma syndroomasta.
Ei vit... Miten sä nyt Tukholma-syndrooman tähän sait sotkettua.

Siis ei kun mä elän tosimaailmassa. Ja mä olen itseasiassa kyllä lukenut aika paljon aiheesta Päivi Räsänen. Tynkkynen nyt perus populistiseen tapaan ns. kerjää verta nenästä - saa enemmän kuuluvuutta sanalleen mitä enemmän tapahtuu ja sattuu = provoamista.
Oletko tietoinen, että se on juurikin ns. salaliittoteoreetikoiden keksimä koko "narratiivi" - johon siis viitataan lähes aina kun keksitään jotain hassunhauskaa. Ääriesimerkkinä litteämaa -> kun se on vastakohta tälle narratiiville niin narratiivi on täten kustetusta.. jne.

Media ei myöskään anna ääntänsä lasten nussijoille, vaikka heilläkin on sanomana "narratiivin vastainen höpöhöpökeksittymaailma".

Toi vika nyt on ihan pelkkää bullshittiä. Ja sä tiedät sen. Ihminen ei tee mitään muuta kuin itsekkäitä tekoja.
Nii. Toi on totta, että jos oikeesti kiinnostelis niin ei ois kaivostyöläisten kuolemisia, ei ois nälänhätää, ei ois rasismia, ei ois mitää muuta ku kukkapelloilla tanssahtelua... Hei ny oikeesti...
Niin Tynkkysestä olen osittain samaa mieltä, se ei poista tosiasiaa, että oikeuteen haastaminen siitä että kerrot kansan syviä ääniä olisi jotenkin oikein.
Niin tiedätkö itse mistä sana "salaliittoteoria" on kotoisin :D.
Niin minua lähinnä kiinnostaa ajatus, että jos vastaava määrä eforttia olisi ohjattu koronatoimien sijasta nälän poistamiseen, niin montako ihmishenkeä olisi oikeasti pelastettu. Nyt kuitenkin tiedämme, että vain alle 10% koronaan kuolleista on kuollut koronaan eikä vain koronan kanssa. Mutta nälkään ja huonoon veteen kuolee miljoonia JOKA vuosi.
Silti toivon, että sinä olet oikeassa ja minä väärässä, olisin mielelläni hullu foliohattu.

Tästä ase hommasta ei ole mitää käsitystä en ole ketjua nii tarkasti seurannut.
Hyvinpä Roopeli ainakin yrittää kertoa millainen suuri kusetus koko homma on ja se on pääasia. Feikkipandemia, mitätön virus millä helppo ajaa talous alas, toimipa verhona myös tälle perkeleen elvytyspaketille mistä tuli pysyvä vaikka piti olla kertaluontoinen (kovaa ääneen huudettiin ei tule pysyvää) ja kukaan tätäkään ei muista koska Korona

Niin en minä muuhun ottanut kantaa kuin tuohon yhteen räikeään virheeseen. Tässä korona hommassa on niin monta järjen vastaista hommaa. En laske itteä kumpaankaan ääripäähän. Piikit vielä ottamatta. En ole ottanut influenssa piikkejäkään ja lasken että hyöty on aika pieni kohdallani. Itsellä myös pieniä lapsia, niin jos niiden mukana olisi myös saanut jonkinlaista vastustuskykyä mahdollista koronatartuntaa vastaan? Myös tämä painostus laittaa ihmetyttään kun kuitenkin pitäisi olla vapaaehtoinen piikki.

"Huvittavaa" seurattavaa, kun Päivärinta kysyy mika (mengele) rämetiltä, että kun rokotteet ovat turvalliseksi vakuutettuja, niin miksi lääkeyhtiöt eivät ota niistä vastuuta, eikä paljon paremmaksi pistä myöskään fimean lääkäri yrittäessään jotain selitellä.

Pitäisi pistää vähän yksinkertaisemmankin miettimään.

View: https://youtu.be/czui8vciqC4

Niin Tynkkysestä olen osittain samaa mieltä, se ei poista tosiasiaa, että oikeuteen haastaminen siitä että kerrot kansan syviä ääniä olisi jotenkin oikein.
Niin tiedätkö itse mistä sana "salaliittoteoria" on kotoisin :D.
Niin minua lähinnä kiinnostaa ajatus, että jos vastaava määrä eforttia olisi ohjattu koronatoimien sijasta nälän poistamiseen, niin montako ihmishenkeä olisi oikeasti pelastettu. Nyt kuitenkin tiedämme, että vain alle 10% koronaan kuolleista on kuollut koronaan eikä vain koronan kanssa. Mutta nälkään ja huonoon veteen kuolee miljoonia JOKA vuosi.
Silti toivon, että sinä olet oikeassa ja minä väärässä, olisin mielelläni hullu foliohattu.
No hei ihan oikeesti toi vitun nälänhätään viittaaminen tai likaseen veteen...
3 vuotta sitten? Ihan yhtä paljon nälänhätää ja paskasta vettä oli sillonkin. Eikä tietoakaan koronasta.
Niin puolustatte hallitusta ja sen toimia, vaikka se kusettaa teitä joka käänteessä.
Foliota? Kenties?
Ei hallitus mua ainakaan ole kusettanu.

Olen tässä seurannut tätä foorumia jo pitemmän aikaa ja varsinkin tätä threadia. Oli pakko rekisteröityä.

En siis voi ymmärtää että miten silmät ummessa täällä porukka kuitenkin on. Siis luulisi että ihmiset kyseenalaistaisivat lukemaansa. Oli lähde sitten mikä hyvänsä. HS ja Yle esim. ovat jo monesti jäänneet kiinni kusettamisesta ja myös näiden julkaisujen poliittinen suuntaus on niin selvästi nähtävillä. Samoin noiden vaihtoehto medioiden.
Tämä menossa oleva pandemia nyt on kuitenkin ihan selvästi kusetus joka jatkuu niin kauan kun porukka antaa sen jatkua. Tämä tapa millä näitä piikkejä halutaan tunkea ihmisiin on niin järjetön että luulisi hölmömmänkin tajuavan että ei tässä kaikki ole kohdallaan.
Tervetuloa ja on hienoa huomata miten paljon tätä ketjua seuraa porukka joka ei ole sanonut sanaakaan. Tämän ketjun suosio ei tule pelkästään rekisteröityneistä vaan seuraajista ja on hyvä että niin moni saa nähdä vapaata keskustelua tästä aiheesta. Pahinta myrkkyä tämänkin ketjun covid hörhöille on juuri tämä avoin keskustelu.

Tää "pandemiahan" loppuisi seinään jos media alkaisi NEUTRAALISTI käymään läpi tätä ja haastatteluissa olisi oikeasti enemmän osapuolia kuin Pro-covid aivopesu.
Ei varmaan suostuisi enää THL-mikat haastatteluihin :D Valitettavasti valtamedia toimii täysin ohjattuna propaganda torvena.

"Huvittavaa" seurattavaa, kun Päivärinta kysyy mika (mengele) rämetiltä, että kun rokotteet ovat turvalliseksi vakuutettuja, niin miksi lääkeyhtiöt eivät ota niistä vastuuta, eikä paljon paremmaksi pistä myöskään fimean lääkäri yrittäessään jotain selitellä.

Missähän muussa vastaava menisi läpi? Ei missään muussa ja ihmiset, koulutetut ja paperilla pätevät NIELEE KAIKEN.

aivan uskomatonta

Mun mielestä tämä jälkikäteen havaittu riski kohonneesta riskistä sydänlihastulehdukseen on täydellinen esimerkki, miksi lääkeyhtiöt eivät halua (eikä niiden kannata) ottaa vastuuta tuotteistaan ennenkuin sertifioinnit ja etikettien haittavaikutuslista on kattava. Nämä johtavat rokotevalmistajat olisi jo vedetty maantasalle joukkokanteilla sydänlihastulehduksen aiheuttaman mielipahan ja järkytyksen takia.

Tästä ase hommasta ei ole mitää käsitystä en ole ketjua nii tarkasti seurannut.
Hyvinpä Roopeli ainakin yrittää kertoa millainen suuri kusetus koko homma on ja se on pääasia. Feikkipandemia, mitätön virus millä helppo ajaa talous alas, toimipa verhona myös tälle perkeleen elvytyspaketille mistä tuli pysyvä vaikka piti olla kertaluontoinen (kovaa ääneen huudettiin ei tule pysyvää) ja kukaan tätäkään ei muista koska Korona
Tässä on hyvät pointit. Silti iso osa haluaa uskoa kusettajaa. Tästä voi vain päätellä, että valtaosa haluaa tulla kusetetuksi.
Silti en sanoisi, että virusta ei ole olemassa, vaikka virusteoriaakin on ihan oikeudessa asti käsittääkseni käsitelty.

Katselin tämän haastattelun ja tässä oli selkeästi teema, että rokotteen mahdolliset sivuvaikutukset ovat parempi kuin sairastettu tauti vaikka näinhän ei voida väittää. Esim. puhuttiin kasvohalvauksesta ja todettiin sen todennäköisyys olevan 1/10000 ja sitten nainen kertoi oman kuolemariskinsä olevan 1/1000 ja siksi rokote kannattaa ottaa. Tämähän ei huomioi kaikkia muita mahdollisia haittoja, mitä rokotteesta voi tulla, joita on lukemattomia ja miten ne kertautuvat jos joudut ottamaan rokotteen useita kertoja vuodessa jatkossa, niinkuin nyt näyttää. Ja normaali influenssassa on tuo todennäköisyys, mutta jokaisen silti pitää tehdä arvio itse. Voit pienentää oma todennököisyyttä saada fataali kohtalo parantamalla omaa puolustuskykyä.

Osaako teistä rokotteen puolustajista joku kertoa, miksi media on tästä hiljaa? Miksi päivittäin ei ole vinkkiä "7 tapaa parantaa omaa vastustuskykykä", "5 askelta flunssattomaan syksyyn".

Ja nythän myös keskusteluissa väitetään, että laumaimmuniteetti saavutetaan rokotteilla ei enää luonnollisilla keinoilla.

Siis yksinkertaisesti hiljaisuuden aika on ohi. Nyt kaikkien pitää ruveta peräänkuuluttamaan sitä miksi tästä asiasta ei voi keskustella. Ja meidän on pakko saada keskustelua aikaan myös rokotteiden vaarallisuudesta ja tän "pandemian" epäkohdista.

f194791ed0ec013d.jpg

Sometilit piilotettu... ennen kovasti aktiivinen somessa kaikille.. nyt piilossa kaikki. voi voi

On kusettanut sua niin hyvin ettet edes tajua sitä. Tai sit oot osa hallitusta
En tykkää alkaa leimamaan porukkaa enkä sitä tee nytkään, mutta en ihmettelisi jos tässä langassa olisi koronamyönteistä mielipidevaikuttaa postaamassa pro-covid juttuja. Toki tämä on ihmisten yliarviointia ja todennäköisesti ovat vain niin aivopestyjä että hokevat mitä heille syötetään, koska se on "oikein".

f194791ed0ec013d.jpg

Sometilit piilotettu... ennen kovasti aktiivinen somessa kaikille.. nyt piilossa kaikki. voi voi
Joitain tapauksia tullut, missä painostetaan sulkemaan tilit ja saatetaan maksaa hiljaiseksi. Olihan Suomessakin tämä tapaus, jossa 32-vuotias oli painostettu ottamaan rokote. Muistikuvani mukaan siinäkin yritettiin painostaa peittelyyn. Jossain taitaa olla tuo kuolleen siskon haastattelu ja tieto siitä kaikesta suhmuroinnista mitä asiaan liittyi

En tykkää alkaa leimamaan porukkaa enkä sitä tee nytkään, mutta en ihmettelisi jos tässä langassa olisi koronamyönteistä mielipidevaikuttaa postaamassa pro-covid juttuja. Toki tämä on ihmisten yliarviointia ja todennäköisesti ovat vain niin aivopestyjä että hokevat mitä heille syötetään, koska se on "oikein".
Niinpä. Omasta terveydestä ei haluta ottaa vastuuta. Helpompi ottaa piikkiä kun ruveta syömään, nukkumaan ja liikkumaan oikein. Samoin ei tarvitse ajatella itse kun voi lukea vaan iltistä ja saa ajatukset sieltä. Kun kätkeytyy noiden uutisten taakse niin ei tarvii olla "väärässä"

Mukava ettet ala leimaamaan meitä vammaisia vaippanaama idioottilampaita. :giggle:

Joitain tapauksia tullut, missä painostetaan sulkemaan tilit ja saatetaan maksaa hiljaiseksi. Olihan Suomessakin tämä tapaus, jossa 32-vuotias oli painostettu ottamaan rokote. Muistikuvani mukaan siinäkin yritettiin painostaa peittelyyn. Jossain taitaa olla tuo kuolleen siskon haastattelu ja tieto siitä kaikesta suhmuroinnista mitä asiaan liittyi
Toi oli muistaakseni melko pro-covid myös ja piti jotain luentomaista settiä aiemmin siitä ja rokotteista jne.

Ja mikäs se ausseissa asuva "julkkis" oli... Sini Ariel
Sehän kertoili että oli ottanut 1. piikin mutta ei toista koska huonot kokemukset ja kertoili näistä instagramissa. No oli joutunut sensuroimaan kirjoituksiaan sitten kun joku oli ilmiantanut :D

Back
Ylös Bottom