Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Yksinkertainen kysymys: Mitä vitun väliä sillä on? Koronapassin tarkoitus on todistaa, että henkilö kuuluu pienen tartuntariskin ryhmään, eikä aivottomiin perseilijöihin, covid- denialisteihin. Kumpaan ryhmään haluat itse samaistua? Ettekö te molopäät muista, että monille ulkomaanmatkoille täytyy olla rokotukset, eli jos haluat vaikka Tiibettiin, Nepaliin tms. niin rokotusten lista on pitkä. Silloin täytyy valita joko rokotteet, tai toinen matkakohde, vaikkapa Korso. Miksi ne rokotukset ei yhtään pelota?

Yksinkertainen vastaus on, että sillä on väliä. Joko voi mennä kahvilaan / salille tai ei.

Eli jos ei ole ottanut rokotetta, on aivoton molopää perseilijä? Hyvä tietää.

Kyllä olen ottanut rokotteita kun olen matkustanut maailmalla. Osa rokotteista on ollut sellaisia, että niitä on suositeltu ottamaan, pakkoa ei ole ollut, mutta olen ne silti ottanut.

Itseä ei ole yhdenkään rokotteen ottaminen pelottanut.

Nyt pitää valita rokotus, ettei tartuta tautia ympärilleen kuten idiootit aikoinaan kuppaa, ja voi vittu kun ottaa koville? Ja pitää ihan todistaa, että on saanut rokotukset, voi elämän kevät tätä mystiikkaa? Pitää, jotta voit näyttää toteen, ettet ole pelkkä idiootti, vaan olet huolehtinut rokotuksistasi.

Valitettavasti rokote ei estä saamasta tartuntaa, eikä estä tartuttamasta muita. Riski siihen pienenee. WHO, THL ovat myös sanoneet, että oireeton ihminen tartuttaa muita hyvin epätodennäköisesti. Tämän tiedon perusteella itse ainakin olen uskaltanut käydä kaupassa ilman pelkoa siitä, että tartutan muita. Korona-testissä olen käynyt monta monituista kertaa, aina testi ollut negatiivinen.

Eli rokote tulee ottaa, ettei ole pelkkä idiootti? Eli sen lisäksi, että rokottamattomat ovat aivottomia molopää perseilijöitä, ovat he myös idiootteja? Hyvä tietää.

Mikä tässä on niin vaikeaa? Mikä siinä rokotteessa niin pelottaa? Kun idiootti internetissä sanoi, että sitä kannattaa pelätä?

Ei kai siinä ole mitään vaikeaa? Olenko sanonut, että tässä olisi jotakin vaikeaa?

Rokotteessa ei edelleenkään pelota mikään.

Internetissä taitaa 90% ihmisistä sanoa, että se turvallinen ja suojaa hyvin.

Entä jos internettiä ei olisi, kysyisitkö neuvoa A. Kylähulluilta, B. Mielisairailta C. Lääkäreitä ja tiedemiehiltä? Mihin on kadonnut ymmärrys siitä, että joukossa tyhmyys tiivistyy? Pakkis on loistava esimerkki tästä ilmiöstä..

C. Lääkäreiltä ja tiedemiehiltä.

En tiedä, mutta tähän voisi sarkastisesti todeta, että kumpi on suurempi joukko, ne jotka ovat rokotteen ottaneet vai ne jotka eivät? 😉

Haluaisitko avata enemmän, miten näkyi?
Kolet ihan snadisti ylhäällä(5,3kok, ldl 3,7), natriumit alhaalla(juon liikaa ilmeisesti vettä ja maitoo), ja jopa saatana glukoosi viiterajalla. :LOL: Johtuu hyvin todennäkösesti litrasta tuoremehua mitä vedin illalla. :)
Todennäkösesti johtuu siitäkin kun vetäny ihan överiks syömiset ku paino ei meinannu nousta. Siihen 3vkon flunssa ja en käyny salilla. Pitää pyytää kuukauden päästä uudet labrat.

Ei mitään vakavaa siis todellakaa. Ennaltaehkäsy on useimmiten se paras ratkasu. Toki adrenaliinit vaikuttaa kanssa glukoosiarvoihin- taipumusta paniikkikohtauksiin jännittämiseen jne.

Uskon et Pelkästään jo liikunta auttaa nuissa. Pääsee reenaa kunnolla.

Musta on tulossa vanha.

Kolet ihan snadisti ylhäällä(5,3kok, ldl 3,7), natriumit alhaalla(juon liikaa ilmeisesti vettä ja maitoo), ja jopa saatana glukoosi viiterajalla. :LOL: Johtuu hyvin todennäkösesti litrasta tuoremehua mitä vedin illalla. :)
Todennäkösesti johtuu siitäkin kun vetäny ihan överiks syömiset ku paino ei meinannu nousta. Siihen 3vkon flunssa ja en käyny salilla. Pitää pyytää kuukauden päästä uudet labrat.

Ei mitään vakavaa siis todellakaa. Ennaltaehkäsy on useimmiten se paras ratkasu. Toki adrenaliinit vaikuttaa kanssa glukoosiarvoihin- taipumusta paniikkikohtauksiin jännittämiseen jne.

Uskon et Pelkästään jo liikunta auttaa nuissa. Pääsee reenaa kunnolla.

Musta on tulossa vanha.
OT:ia mutta menköön. Se on aina snapshot elimistön tilaan tämä yksittäinen verikoe. Joskus kun huvikseni seurailin sokruarvoja niin aamulla saatto olla paastossa 6 pinnassa jos oli joku stressin poikanen päällä. Rauhallinen aamu niin 5.

🖕
20210922_121834.webp

Jämäkkä mies. Harva lähtisi esim asuntolainaansa siirtämään toiseen pankkiin tuollaisen takia. Jämäkkää toimintaa, erittäin jämäkkää.
Nyt oli pakko lukea "Ei huomioitua sisältöä".

Mutta ite tohon uutiseen niin on kyl outoa että pitää houkutella rahalla rokotuksiin. Säälittävää toisaalta.

Jämäkkä mies. Harva lähtisi esim asuntolainaansa siirtämään toiseen pankkiin tuollaisen takia. Jämäkkää toimintaa, erittäin jämäkkää.
Tiesin kyllä että et tekisi mitään vaikka joku vetäisi kakkoseen ilman lupaasi.

Itse äänestän lompakolla nykyään

Back
Ylös Bottom