Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä tiedossa, mutta onhan niitä melki kaikilla isommilla ulkoilumerkeillä "wide", 2E ja jopa 4E lestimalleja. Esim. Salomonilla, New Balancella, Asicsilla ainakin. Ihan eri lestejä kuin niiden normilevyinen.

Brookseissa ainakin joissain juoksukengissä ollut vakiolesti melko leveä.
Ei ollut tiedossa 🤔 pitänee kokeilla. Kiitos!

Vähän tehoton, mutta olkoot.

lamppu_kukka.webp

No nyt. Kävin ostamas parit siistit chinot. (Senkun haukutte farkkuhomot). Ja pari neuletta ja lähän yksvärisiä t-paitoja. Kaikki kuluneet printti t-paidat saa lähteä keltaseen laatikkoon neekereille. Nyt voi mennä uuteen duuniin huomenna.

Mutta tilasin netistä lisää kledjua. mm. Farkkupaidan. Uhka vai mahdollisuus.

kontsan pukeutuminen kuulostaa setätyyliltä

Minulla helppoa, kun työ ja vapaa-ajan vaatteet on erit, töissä aina samat vaatteet ja kun pääsen kotiin ne vaihtuu välittömäsiti vapaa-ajan vaatteisiin

esimerkisi, työmaalla käytän sinisiä 511 leviksiä ja vapaa-ajalla käytän sinisiä tai mustia 511 leviksiä, mutta työhousuja en pitä ikinä vapaalla, enkä vapaahousuja ikinä työmaalla

Tottakai setämiestyyli kun on vajaa nelkyt, kalju, pikkasen mahaa. Ja senior rooli töissä. Seon näkönen olis nuorekas tyyli, kuten upfront suoralippa päässä sisällä ja huppari ja niska mutkalla tuijottais puhelinta koko ajan.

Vapaa-ajan vaatteena aina verkkarit.

edit. Tuli tuosta kuvauksesta mieleen kim sainio.

Tottakai setämiestyyli kun on vajaa nelkyt, kalju, pikkasen mahaa. Ja senior rooli töissä. Seon näkönen olis nuorekas tyyli, kuten upfront suoralippa päässä sisällä ja huppari ja niska mutkalla tuijottais puhelinta koko ajan.

Vapaa-ajan vaatteena aina verkkarit.

edit. Tuli tuosta kuvauksesta mieleen kim sainio.

Yhtä asiaa en vaan ymmärrä, aikuisilla miehillä lippis jossa suora lippa. Olen kait vähän outo?

Yhtä asiaa en vaan ymmärrä, aikuisilla miehillä lippis jossa suora lippa. Olen kait vähän outo?
En oikeestaan pidä lakkeja pahemmin.

Mutta lähtisin äkkiä siitä, että mikä nyt milloinkin on muotia. Sitähän se. Sitten kun ihmettelee jotain muoti-ilmiöö, on jumahtanut siihen omaansa.

Nyt joku suoralippa varmaan miettii, että mikä boomer, kun lippa taivutettu.

Tarhassa kun olin se taitettiin keskeltä jyrkkään v-kulmaan.

@Joxuz

Back
Ylös Bottom