Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli shortsihousut joskus ala-asteella ainakin. Eiku jaa tais olla yläasteellakin...:nolo:

Helvetin hienoa, kun siinä välitunnilla piti esitellä kuinka näppärät.

Lahje vittuun, kello soi, kauheella kiireellä yrittää lahjetta takasin ja vetoketjun paska jumissa kangas välissä.

Kiva jäädä sinne nykimään vetoketjua ulos. Ja selitellä miksi myöhästyin tunnilta :ROFLMAO:

Ihme hippi.
13-3-6833949

tietäjät tietää

Älä vain tee sitä. Mikään ei voi luoda huonompaa kuvaa asiantuntijasta kuin shortsihousut:

"En osaa päättää pukeako shortsit vai housut niin vedänpä jalkaani järkyttävän kompromissin. Sitten lähden neuvomaan muita niiden ongelmissa."

Vittu oikeesti! 🙄

Meinaatko että shortsihousut, päälle kääntötakki ja lippapipo. Parkkipaikalle hybridillä ja palaverissa pöytään 2-in-1 läppäri josta näyttö irtoo tabletiksi. Ja suuntautuminen bi. Ei osaa päättää isot tissit vai karvainen perse. Mitä jos yhdistäisi? Iso perse ja karvaiset tissit ((c) Ismo leikola)

No joo, tuskin päästään tilanteeseen missä joutuis ostaa dressmannilta shortsihousut.

Olen viimeksi ostanut puvun markka-aikaan.

Minä olen ostanut elmän aikana kolme pukua, kaikki euroina ja kaikki kustantaneet tasan satasen

kaikki etelleen käytössä, tarvetta kun on noin keskimäärin 5v välein, monttupileetkin kun ovat viimeaikoina vähentyneet radikaalisti, sielähän sitä useinmiten tarvii

havahduin muuten eilen ehtoolla maitokaupassa, kuinka hieno tapahtuma äkkilähtökisa olikaan:

kahtena päivän ei näkynyt ensimmäistäkään kasvonaamiota maassa, roskiksessam, taskussa, käden ympärillä, leuan alla tai naamalla

maitokaupassa niitä taas ryhtyi näkymään mm. parkkialueella, maassa

#DeGeröna

Ei nyt oikein meina tää työpäivä lähteä käyntiin, kaikkea tuhaa mutta mitään ei saa aikaan.
Oispa talvi jo niin sais vaan olla ja möllöttää.

Back
Ylös Bottom