Deleted member 43228
Nyt kävelijänpolvi?Eilen kuntoutin juoksijanpolvea kävelemällä 3 h 45 min.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kävelijänpolvi?Eilen kuntoutin juoksijanpolvea kävelemällä 3 h 45 min.

Ei ollut tiedossaEhkä tiedossa, mutta onhan niitä melki kaikilla isommilla ulkoilumerkeillä "wide", 2E ja jopa 4E lestimalleja. Esim. Salomonilla, New Balancella, Asicsilla ainakin. Ihan eri lestejä kuin niiden normilevyinen.
Brookseissa ainakin joissain juoksukengissä ollut vakiolesti melko leveä.
Ei vielä, mutta suklaata nautittu muuten runsaasti.Joulutortut tulille.
Kajsnalla on varmaan jo ensimmäinen suklaakalenteri imuroitu tyhjäksi.
Ei onneksi, jospa tämä asettuisi ja pääsis takasi juoksentelemaan.Nyt kävelijänpolvi?![]()
Noita näkee yleensä spurguilla.Farkkupaidan. Uhka vai mahdollisuus.
Sekä kun 90-luku soittaa.Noita näkee yleensä spurguilla.
Hirvikärpäsiä on sen verran että mukavampi se on olla liikenteenlaskijana.Kyllähän se sylettää, kun toiset laittaa jahtikuvia. Mun 6PPC on kaapissa, eikä pääse tänäkään vuonna metsään.
Tottakai setämiestyyli kun on vajaa nelkyt, kalju, pikkasen mahaa. Ja senior rooli töissä. Seon näkönen olis nuorekas tyyli, kuten upfront suoralippa päässä sisällä ja huppari ja niska mutkalla tuijottais puhelinta koko ajan.
Vapaa-ajan vaatteena aina verkkarit.
edit. Tuli tuosta kuvauksesta mieleen kim sainio.
Yhtä asiaa en vaan ymmärrä, aikuisilla miehillä lippis jossa suora lippa. Olen kait vähän outo?
En oikeestaan pidä lakkeja pahemmin.Yhtä asiaa en vaan ymmärrä, aikuisilla miehillä lippis jossa suora lippa. Olen kait vähän outo?