Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl M-Nutrition EAA+ -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Lankomies otti piikin kesäkuun puolessa välin. Nyt oli yöllä kusireissulla kotona huimannut niin että oli kaatunu kuin kaatokännissä. Kiireesti sairaalaan ja joku sisäkorvan(vasara ym) tulehdus. Koskaan tuommosta ollu. 42v normi terveys. Liekkö yhteyttä. Pistää heti eipäilemään. Normaalisti virustulehdus noita aiheuttaa.
Päivitystä tilanteeseen. Kuukauden kesti että opetteli kävelemään tuon jälkeen normaalisti. Vähän vielä kuulemma tasapaino kateissa.
Nyt oli tässä katumapäällä ja epäili yhteyttä piikkiin. Manas vähän Iltalehtiä lukeneena että eihän piikistä näemmä edes ole estämään tartuntaa mitä sillon luvattiin.

Samaan syssyyn siskolla on piikin jälkeen ollut yskä mikä ei tunnu loppuvan. Ravannut lääkärissä eikä mitään löydy.

Ei hyvin menny..

No tämä se just ihmetyttää, lähes kaikki terveysviranomaiset / asiantuntijat suosittelee rokotteiden ottamista. Ja sitten täällä koronaa sanotaan "flunssaksi" ja "mitään vaaraa ei ole".

Mikseihän tämän palstan korona-vastaiset ole sitten lääkäreinä?
Täällä näitä ”sankareita” vaan pelottaa toi rokote, sen takia ne huutelee kyseessä olevan pieni flunssa jne. Jännästi myös samoilla velliperseillä on lähipiirissä muka tullut kauheasti ongelmia rokotteista. Paskapuhetta se on jolla vain oikeuttaa omaa arkuuttaan asiaan. Lisäksi jaksaa vielä huudella et ihmiset on lampaita kun uskoo thl:ää mutta itse sokeasti uskoo tokentuben sisällön mukisematta.. Mut on rokotettu kahteen otteeseen, myös perhe ja kaverit eikä kenelläkään tullut mitään kummoisempia oireita. Itsellä ei edes kipua pistoskohtaan.

Aika ironista että Make tekeyty bodykansan mannekiiniksi tässä korona pelleilyssä. Suu vaahdossa haukku ihmiset idiooteiksi jotka ovat päättäneet elää normaalisti tämän nuha spedeilyn vallitessa.. Maken mielestä festareilla ja baareissa käynti ei nyt sais olla sallittua ja maski päällä pitäs melkeen nukkuakki. Mut sit herra itse oli esim Kamppailutapahtumassa ja ympäri saleja ilman maskia. Väliin maski näky leuan alla jne... Ja nyt siiten kaks piikkiä ottaneena makaa sairaalassa munuaisarvot maksa-arvot tapissa.. Vieläköhän herra on sitä mieltä että kokeellinen paskapiikki kannatti ottaa?

Itse vaikutat täällä aika ahkerasti pakottavan ajatusmaailmaa jossa rokotteet on paskoja ja korona on pelkkä kesäflunssa. Pakko sanoa, että kunnioitan sua paljon muun muassa yrittäjänä, valokuvaajana, bodaus-asiantuntijuudestasi, sekä yleisesti siitä mitä olet tehnyt vuositolkulla suomalaisen bodyskenen eteen.
Hyvä huomio. Rokotteen vastustajat tuntuvat tyrkyttävän asiaansa jopa agressiivisemmin kuin puolustajat.

Minullakin on facessa kavereita, jotka ovat postanneet kuukausia lähes päivittäin rokotevastaista propagandaa.

Itse en näe hyödylliseksi osallistua yhteenkään koronaväittelyyn, se ei todennäköisesti kuitenkaan johda yhtään mihinkään, kuten tästäkin ketjusta huomaa.

Viimeksi muokattu:
Sä olet kyllä ihan sekaisin, noissa sun väitteissä ei ole mitään, ei sitten mitään perää.

Itse vaikutat täällä aika ahkerasti pakottavan ajatusmaailmaa jossa rokotteet on paskoja ja korona on pelkkä kesäflunssa. Pakko sanoa, että kunnioitan sua paljon muun muassa yrittäjänä, valokuvaajana, bodaus-asiantuntijuudestasi, sekä yleisesti siitä mitä olet tehnyt vuositolkulla suomalaisen bodyskenen eteen.

Mutta tällaisissa yhteiskuntaan tai tieteeseen liittyvissä keskusteluissa argumentoit paljon enemmän tunteella, anekdoottisilla todisteilla, ja mielipiteellä kuin faktalla. Ja kun joku sitten esittää vastaväitteen ja mahdollisesti myös antaa lähteen, niin usein katoat tai jatkat samaa rallia piittaamatta "vastapuolen" argumentin sisällöstä.

Eikä nyt tarvitse taas lähteä siihen että "sovitaan sitten että mä olen tyhmä enkä tiedä mistään mitään", kun ei ole siitä kyse. Mutta joskus voisit myöntää olevasi väärässä varsinkin jos kyse on sellaisesta asiasta jossa sulla ei oikeasti ole ns. oikeaa tietoa vaan oikeastaan pelkkä mielipide.

Se on ihan ok jos et henk.koht. halua ottaa rokotetta enkä aio sitä sulle tyrkyttää, mutta älä perustele sitä sillä että a) rokotteet ei toimi, b) rokotteen sivuvaikutukset on pahemmat kuin itse korona tai c) vapaavalintainen salaliittoteoria. Loppujen lopuksi sun tai mun mielipide tästä asiasta ei merkkaa paskaakaan kun tiedeyhteisössä on varsin vahva konsensus.
Hyvin vähän enää olen osallistunut tähän keskusteluun. Suurimmalle osalle korona on aika vaaraton flunssa, sen osoittaa kaikki data. Kun tähän lisätään vielä rajoitteet jotka ovat tuhonneet yrityksiä, sosiaaliset ongelmat, lasten kärsiminen jne. Niin mä en voi enkä ole voinut nähdä tätä touhua kuin negatiivisena. Rokotteita pakotetaan niin ahkeraan ja aggressiivisesti, että se ei voi olla vain viruksesta kyse, vaan tässä on joku isompi agenda oltava.

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-25%
Hyvin vähän enää olen osallistunut tähän keskusteluun. Suurimmalle osalle korona on aika vaaraton flunssa, sen osoittaa kaikki data. Kun tähän lisätään vielä rajoitteet jotka ovat tuhonneet yrityksiä, sosiaaliset ongelmat, lasten kärsiminen jne. Niin mä en voi enkä ole voinut nähdä tätä touhua kuin negatiivisena. Rokotteita pakotetaan niin ahkeraan ja aggressiivisesti, että se ei voi olla vain viruksesta kyse, vaan tässä on joku isompi agenda oltava.
Kauan piti odottaa ekaa postausta, mutta ei vaan pysty ymmärtämään tieteenvastaisuutta.

Kyllä siinä on iso ja tärkeä agenda rokotuksien takana. Sairaalahoidon kuormituksen minimoiminen. Esimerkkilukuja Kanadasta:

"Ontariosta tuoreet tilastot! Rokotukset pitkällä läpi ikäluokkien. Rokottamattoman riski verrattuna tuplarokotettuun: Tartunta 7x. Sairaalaan joutuminen 13x. Tehohoidon riski 25x."

Rokotuksen riskit vs. korona = 100-0. Mikä tässä on epäselvää?

Tsempit Markolle!

Voisko Mike, tai joku muu rokotekriittinen henkilö esittää näkemyksiä, että mikä voisi olla rokotusten agenda, jos ei itse taudilta suojautuminen? Itse en kyllä muuta selitystä äkkiseltään keksi.

Onhan tuo ollut tiedossa, mutta vielä kertauksena. Se on juutalaisten salaliitto länsimaissa populaation romahduttamiseksi, uudet asukkaat tuodaan afrikasta sen jälkeen. Tässä näin lyhyesti, lisää varmasti löytyy googlella ja näissähän on vain mielikuvitus rajana, voi löytyä vielä hullumpiakin teorioita.

Vittu mitä propaganda paskaa taas selitellään kun tauti leviää vaikka tupla piikit otettu.

Tuo paska leviää sitä enemmä mitä enemmän porukka piikittää itseään, Israel juuri hyvä merkki tästä.

Ottakaa rokote ja ajakaa vastuskyky alas sitä saa mitä lammas tilaa

Israelissa sairaalat täyttyvät täysin rokotetuista koronapotilaista – tästä se johtuu​

Onhan tuo ollut tiedossa, mutta vielä kertauksena. Se on juutalaisten salaliitto länsimaissa populaation romahduttamiseksi, uudet asukkaat tuodaan afrikasta sen jälkeen. Tässä näin lyhyesti, lisää varmasti löytyy googlella ja näissähän on vain mielikuvitus rajana, voi löytyä vielä hullumpiakin teorioita.

Eiköhän juutalaisten tarkoituksena ollut ensisijaisesti estää judoharjoitteluni noin yhdeksän kuukauden ajan.

Miten vitun sekasin pitää olla että pelkää korona nuhaa? Suurimmalle osalle vaaraton. Pienelle osalle pahempi, aivan kuin influenssaki..
En pelkää omasta puolestani koronaa, mutten halua sitä myöskään levittää esim. vanhempiini jotka alkavat olla jo riskiryhmää. Lisäksi haluan osaltani auttaa siinä että saadaan tämä yhteiskunta auki ja rajoitukset pois. Siksi otan rokotteen. Teille itsekkäille rokotepelkureille tekisi välillä hyvää ajatella jotain muutakin kuin omaa napaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom