Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
240684464_4154213734647709_6360471861187376805_n.jpg

Aika monta tapausta oon myös nähnyt että noin on kuvailtu jotain sairaalaa ja kun toimittaja on mennyt sinne se on ollut lähes autio.

Niin MV-lehden toimittajako?

Melko paksuksi menee jos esim. tuon Italian tilanteen kuittaa median pelotteluksi. Ja myöhemmässä viestissä sanot ettei voi tulla Koronaa kun otti piikin..sulla on puurot ja vellit sekaisin, ja vielä niiden faktojen päälle levinneenä. Selvitäppä vaikka ennen seuraavaa viestiä mitä se rokote lupaa ja mitä se tekee.

Jos se rokote on tehokas niin ei se ole voinut saada mitään "tartuntaa".
Se otti piikin------------------------------------->sairaalaan.
Marko taisi muutama pvä sitten saada toisen piikin, siinä menee muutama vko ennen kuin antaa täyden suojan. Ja silti voi saada tartunnan muttei niin pahana. Mä olen saanut molemmat piikit ja vielä ainakin hengissä.

Alkaa muistuttamaan jo fanaattisia uskovaisia nämä rokotevastaiset/koronan kieltäjät ja vähättelijät. Kaikki se informaatio mitä valtamediat ympäri maailmaa kertovat on vain suurta salaliittoa,ja sitten uskotaan aivan kaikki korona/rokote vastainen "tieto/faktat"

Itse oon poistanut fb monta kaveria kun tuntuu siltä että elämässä ei ole enää muuta kuin salaliittoja...tyhmiä lampaita..vaippanaamoja ja ainiin kuningatar elisabeth on liskoihminen😁

Markolle älyttömän kovat tsempit🙏

Tsemppiä Makelle, toivotaan että tervehtyy täysin, eikä jää keuhkoihin/munuaisiin lisävaurioita. Osalle tuo osaa olla kyllä paha tauti ja eipä kukaan sitä tiedäkkään osuuko pahana itselle, vaikka tilastojen valossa suurimmalle sitä ei olisikaan.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Alkaa muistuttamaan jo fanaattisia uskovaisia nämä rokotevastaiset/koronan kieltäjät ja vähättelijät. Kaikki se informaatio mitä valtamediat ympäri maailmaa kertovat on vain suurta salaliittoa,ja sitten uskotaan aivan kaikki korona/rokote vastainen "tieto/faktat"

Itse oon poistanut fb monta kaveria kun tuntuu siltä että elämässä ei ole enää muuta kuin salaliittoja...tyhmiä lampaita..vaippanaamoja ja ainiin kuningatar elisabeth on liskoihminen😁

Markolle älyttömän kovat tsempit🙏
Jos te ette tyrkyttäis sitä kuin jehovat vartiotornia, niin ei meitä kiinnostais. Mutta kun sitä pakotetaan joka rööristä.

Ketkä ovat "te" ja "me", joihin viittaat?
Näppärä ymmärtää, että ne jotka pakottaa sitä rokotetta ja hölöttää kokoajan miten hyvä se on ottaa. Ei meistä moni halua sitä, ottakaa meidänkin puolesta vaan kiitos.

Jos te ette tyrkyttäis sitä kuin jehovat vartiotornia, niin ei meitä kiinnostais. Mutta kun sitä pakotetaan joka rööristä.
Itse en ole kyllä tyrkyttäny ikinä yhtään mitään,ihan yhtä ärsyttävää on tuo tyrkyttäminen oli oma agenda sitten mikä tahansa.

Joo savolaisella se oma immuunipuolustus on paska sen estolääkityksen takia. Se tosta rokotteesta varmaa hyötyykin oikeesti. Mut niinku sanoin jo aikasemmin et varmaan se kenellä toi tulee vaikeana tulee todennäkösesti myös rokotteesta huolimatta semi pahana

Mä oon terve.Kaikki muutkin jotka on pidättäytyneet tosta piikistä ainakin täällä on terveitä.Ne ketkä on ottaneet ton piikin näyttää usein olevan ongelmissa.Tyypit on ihan kun mä oisin luokannut teidän uskontoa tms.
Sä olet kyllä ihan sekaisin, noissa sun väitteissä ei ole mitään, ei sitten mitään perää.
Näppärä ymmärtää, että ne jotka pakottaa sitä rokotetta ja hölöttää kokoajan miten hyvä se on ottaa. Ei meistä moni halua sitä, ottakaa meidänkin puolesta vaan kiitos.
Itse vaikutat täällä aika ahkerasti pakottavan ajatusmaailmaa jossa rokotteet on paskoja ja korona on pelkkä kesäflunssa. Pakko sanoa, että kunnioitan sua paljon muun muassa yrittäjänä, valokuvaajana, bodaus-asiantuntijuudestasi, sekä yleisesti siitä mitä olet tehnyt vuositolkulla suomalaisen bodyskenen eteen.

Mutta tällaisissa yhteiskuntaan tai tieteeseen liittyvissä keskusteluissa argumentoit paljon enemmän tunteella, anekdoottisilla todisteilla, ja mielipiteellä kuin faktalla. Ja kun joku sitten esittää vastaväitteen ja mahdollisesti myös antaa lähteen, niin usein katoat tai jatkat samaa rallia piittaamatta "vastapuolen" argumentin sisällöstä.

Eikä nyt tarvitse taas lähteä siihen että "sovitaan sitten että mä olen tyhmä enkä tiedä mistään mitään", kun ei ole siitä kyse. Mutta joskus voisit myöntää olevasi väärässä varsinkin jos kyse on sellaisesta asiasta jossa sulla ei oikeasti ole ns. oikeaa tietoa vaan oikeastaan pelkkä mielipide.

Se on ihan ok jos et henk.koht. halua ottaa rokotetta enkä aio sitä sulle tyrkyttää, mutta älä perustele sitä sillä että a) rokotteet ei toimi, b) rokotteen sivuvaikutukset on pahemmat kuin itse korona tai c) vapaavalintainen salaliittoteoria. Loppujen lopuksi sun tai mun mielipide tästä asiasta ei merkkaa paskaakaan kun tiedeyhteisössä on varsin vahva konsensus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom