Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ei se pelkkä kuoleminen ole uhkana, vaan ne jälkitaudit. Tunnen henkilön joka viime vuonna sairasti koronan, ja jälkiseuraamukset eivät ole vieläkään lähteneet, jos lähtevät koskaan. Silloin ei vielä rokotettakaan ollut kyseistä ryhmää edustavalle tarjolla.
Myös minulla hyvä ystävä joka on jo vuosi sitten elokuussa sairastanut koronan ja kärsii edelleen oireista. Työikäinen henkilö eikä mitään perussairauksia, viikon makasi sairaalahoidossa. Kunto ei ole palautunut vieläkään täysin normaaliksi. Olen samaa mieltä, että tässä rokotevastaisuudessa unohtuu täysin se, että monet virukset aiheuttaa jälkitauteja myös silloinkin kun itse tauti ei ole ollut paha tai voi laukaista muita sairauksia. Riski saada jotain on kummassakin.

Järjetöntä paskaa sä suollat. Vahingossako tuli? Saat aika usein selventää itseäsi.
Kiitos, teenkin parhaani, jotta viestini sulautuisivat mahdollisimman hyvin tähän ketjuun. Jos olen havaitsevinani jonkinlaista yritystä järkevän keskustelun muodostamiseen, saatan yrittää skarpata ulosantiani.
Mikäs sun selityksesi on?

Kiitos, teenkin parhaani, jotta viestini sulautuisivat mahdollisimman hyvin tähän ketjuun. Jos olen havaitsevinani jonkinlaista yritystä järkevän keskustelun muodostamiseen, saatan yrittää skarpata ulosantiani.
Mikäs sun selityksesi on?
Ihmisillä on oikeudet ja laki. Mikä siis on muuttunut?

26.8
"Koronarealistit julkaisee kevään hoitaja-kyselyn vastauksia rokotettujen oireista koska Fimea ei julkaise omia tietoja riittävän nopeasti. Kyselyyn vastasi yli 200 hoitoalan ammattilaista ja rokotteen jälkeisiä kuolemia oli yhteensä 84 kpl. Julkaisemme sanalliset rokotehaittavastaukset copy-pastena."

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
26.8
"Elämärealistit julkaisee kevään hoitaja-kyselyn vastauksia elävien oireista koska Fimea ei julkaise omia tietoja riittävän nopeasti. Kyselyyn vastasi yli 200 hoitoalan ammattilaista ja elämän jälkeisiä kuolemia oli yhteensä 84 kpl. Julkaisemme sanalliset elämänhaittavastaukset copy-pastena."
Toimiiko myös näin?
Kyllä minua kiinnostaa tietää miten se rokote on mukana kuolemassa.
Esim. Jos se nostaa kuumeen 95v ja siihen kuolee niin sehän on "rokotteen vika". Mutta toisaalta sama henkilö olisi kuollut koronaan.

Se, että sanoo sitä "mRNA- ihmiskokeeksi" on kyllä taas enemmän ihmisen tietämättömyyttä kuin mitään muuta.
Älkää minua uskoko. Tuolla on jo aika monta ihan oikeaa asiantuntijaa, virustutkijoita, erikoislääkäreitä, proffia, ei mitään juhanafgranneja jotka puhuu sen puolesta, ettei nuorten ja perusterveiden kannattaisi noita rokotteita ottaa.

Mitä tässä nyt vuorokauden katsellut vaimon vointia toisen piikin jälkeen, niin on vain vahvistunut tunne että ensimmäistäkään koronarokotetta en ota. Otan taudin vastaan jos joskus edes sattuu tarttumaan ja sairastan sen pois. Jätän omat piikkini suosiolla esim. tämän palstan pelkureille ja jeesustelijoille, riittää sitten teille niitä tehosteita.

Mitä tässä nyt vuorokauden katsellut vaimon vointia toisen piikin jälkeen, niin on vain vahvistunut tunne että ensimmäistäkään koronarokotetta en ota. Otan taudin vastaan jos joskus edes sattuu tarttumaan ja sairastan sen pois. Jätän omat piikkini suosiolla esim. tämän palstan pelkureille ja jeesustelijoille, riittää sitten teille niitä tehosteita.
Mitä tapahtunut?

Kyllähän se pelkoa herättää kun tommonen testoa perseeseen lyövä mikki hiiri noin sanoo.

Asiallista rokotekeskustelua, mutta ehkä ketju on väärä?

Peukut ja varpaat pystyyn Markon puolesta. Onneksi kuitenkin fyysisesti aktiivinen kaveri, vaikka riskistatus onkin iso.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom