Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Aika kertovaa sun tilanteesta kun harhoissa näet vain roinaajia ja ties muita leijonia täällä.

Se covid rokotteen väliinjättäjä on totuus. Koita kestää se äläkä projisoi omia kuvitelmiasi tuosta. Rokotteita vastaan en itsekään ole yleisesti.

Sä taidat itse pyöriä mv-lehdessä ja projisoit sitä muihin.

Sua taitaa vituttaa vain sen takia, kun olet niin aivopesty lammas ja kun näet täällä oikeaa keskustelua sekä huomioita alkaa sinun persettä kuumottaa kunnolla. Pura nyt kun tänne kerta eksyit pulu.
Mitä vittua?

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%

Liitteet

• 6c345763.png
    6c345763.png
    33,6 KB · Katsottu: 73
Lue tätä ketjua ja arvioi itse, mikä porukka sitä ärsytystä ja vihaa oikeasti kokee:LOL:?

Itse hain rokotukset ensimmäisillä ajoilla, mitkä suinkin sain varattua. Ei ole pelottanut vaan päinvastoin tullut paljon turvallisempi olo. En myöskään päivittänyt rokotteiden saamista someen tai muuta paskaa vaan hain ne ihan siksi, koska todennäköisyysarvioinnin perusteella halusin ne ja heti. Pidän silti rokotusta omana valintana eivätkä rokottamattomat ihmiset ärsytä minua mitenkään. Halukkaita rokotukseen on isossa mittakaavassa riittävästi että siitä saadaan likimain niin hyvä laumasuoja kuin mahdollista on ja loput saavat sairastaa sen nuhansa ja immuniteetin sitä kautta. Jokainen tekee omat valintansa.

Asiallisia ja rakentavia lammaskommentteja odotellessa, näin ärsyyntyneenä ja vihaisena rokotettuna.
Itse muistan ajatelleeni jo silloin kun näistä piikeistä alkoi olla enemmän juttua, siis ennen kuin rokotukset edes alkoivat, että noita en ole ainakaan ottamassa.

Rokotusten alettua olen välillä pohtinut pitäisikö sittenkin, kunnes taas muistan tuon alkuperäisen reaktion. Parempi vain mennä intuitiolla ja jättää piikit muille, koska voi sitä itseinhon määrää jos ottaisi rokotteen ja siitä saisikin jotain pahempia oireita. Todennäköisyys siihen on tietysti erittäin pieni, mutta niin on myös todennäköisyys että itse taudista tulisi normi influenssa kummempia oireita.

Joku esimerkki?
Mistä minä tiedän mikä sulle on esimerkki minkä hyväksyt? Sä olet sen oloinen persoona, että sulla on todella vahvat mielipiteet ja sulle kaikki erilaiset mielipiteet on vääriä mielipiteitä. Tuolla toisessa ketjussakin olen selittänyt ja selittänyt miksi sun esittämät väitteet siitä, ettei ihminen ole käynyt kuussa, on virheellisiä, olen esittänyt erilaisia näkökulmia ja perustellut väitteeni, mutta sulle ei mikään riitä. Joten en lähde tähän leikkiin. Laitan mä tähän minkä tahansa pointin, niin se on sun mielestä paskaa.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Ehkä itselläni, ja perheelläni, käynyt vain hyvä tuuri ja/tai tartunnan välttäminen muiden nohevan toiminnan ansiota.

Mullakin ja kaikilla tutuilla on käynyt "hyvä tuuri" vaikka täällä on riehunut täysipainoinen pandemia 2 vuotta.Yhden tutun tytär oli muutaman päivän kuumeessa ja anto positiivisen prc testin.
Toisaalta sitten ne ketkä on ottaneet rokotteen ovat saaneet eriasteisia ongelmia.Yks tutun tuttu kuoli sydänongelmien takia 2 piikin jälkeen.
Eli ihan hyvin on ihmiset selvinnyt ilman mitään piikkejä.Muutenkin jos järjellä ajattelee niin eikö se ole jo vähän myöhästä ottaa joku piikki yhteen influessa viirukseen joka on jo kiertänyt muka 2 vuotta?Eikö tuo viirus ole jo tehnyt sen minkä tekee ja seuraavat tulee tilalle?

Mä en ite ainakaan riskeeraa kuolemaa tai halvaantumista jonkun influenssan takia?

Kumpi sun mielestä on pahempi,influenssa vai tämä?

https://*********.net/v/3575303426/Rokotteen-saanut-hoitaja--osa-3

Mistä minä tiedän mikä sulle on esimerkki minkä hyväksyt? Sä olet sen oloinen persoona, että sulla on todella vahvat mielipiteet ja sulle kaikki erilaiset mielipiteet on vääriä mielipiteitä. Tuolla toisessa ketjussakin olen selittänyt ja selittänyt miksi sun esittämät väitteet siitä, ettei ihminen ole käynyt kuussa, on virheellisiä, olen esittänyt erilaisia näkökulmia ja perustellut väitteeni, mutta sulle ei mikään riitä. Joten en lähde tähän leikkiin. Laitan mä tähän minkä tahansa pointin, niin se on sun mielestä paskaa.
Sä olet kyllä säälittävä uhriutuja. Sait tilaisuuden ja alat ulista.

Ei,jos sä kirjotat jonkun järkevän jutun mikä avaa jonkun uuden asian mulle niin mä varmasti lämäsen tykkäyksen.Mikä sun henkiljohtanen tilanne on noitten piikkien suhteen?Ootko ottanut aiotko ottaa?

Tossa ei ole tunnetun virologian kannalta mitään järkeä.Voisko olla edes pieni mahdollisuus että tuo testi otti positiivisen jostain muusta kun "koronasta"?
Tätä on vaikea arvioida, koska koronan oireethan ovat kaikkea mahataudista, kurkkukivun, flunssan, päänsäryn kautta kovaan kuumeeseen ja ties mihin. Mutta siis testi ollut postiivinen, määrätty virallisesti karanteeniin sairastamaan ja oireet täsmänneet.

Mutta voihan tuo olla mahdollista että joillain henkilöillä vasta-aineet laskee nopeati? Ensin sairastettu ns. peruskorona 6kk immuniteetti. Sitten saatu n. vuotta myöhemmin ensimmäinen rokote ja silloin ensimmäisen sairastetun koronan immuniteetti on jo ollut kadonnut. Ekasta piikistä n. 2,5kk päästä saatu toinen piikki, mutta toisen piikin jälkeen saatu koronatartunta "liian nopeasti" --> ei vielä toisen rokotteen teho tarpeeksi hyvä --> korona 2.

Ei varmasti ole.Mun pienestä tuttuvapiiristä löytyy heti yks tyyppi joka joutu sairaalaan keuhkoveritulpan takia 2 piikin jälkeen ja taas toisaalta en tiedä ketään kuka olisi saanut tollasta lentokoneessa.
Kyllä sä varmaan itekin huomaat että julkista ja muutakin keskustelua sensuroidaan?Miten tollaseen mediaan voi luottaa joka on täysin puolueellinen?
Se mitä mä nään ympärilläni ei täsmää siihen mitä telkkarista tulee.Kenelläkään joka on kieltäytynyt piikeistä ei ole ollut mitään "koronaa" kun taas noissa rokotetuissa tutuissa löytyy hälyttävän paljon ongelmia.

Se on tilastotiedettä ja kiisteleminen siitä on aika hedelmätöntä. Kohta 5 miljardia ihmistä saannut piikin maailmalla ja Suomessakin lähes 4milj, ymmärtänet että jos haittoja olisi isosti tullut olisi huutelu vähän näkyvämpää kun tää hörhöjen nettikitinä jotka ei ole edes piikkiä ottanut :)

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kuinka monta prosenttia tämän ketjun "leijonista" ja koronarokotekriittisistä roinaa? Aika iso prosentti varmaan.

Miksi kiinnostaa tuskin niillä on mitää yhteyttä toisiinsa.

En ole käyttänyt maskia enkä ole ottamassa mitää piikkejä ja nyt menee hiukan roinaa.

En ottanut piikkiä eikä ollut aikomustakaan sikainfluensssan aikana, koska en pitänyt sitäkään yhtään minään ja sillon ei mitää roinaa mennyt!.

Tätä on vaikea arvioida, koska koronan oireethan ovat kaikkea mahataudista, kurkkukivun, flunssan, päänsäryn kautta kovaan kuumeeseen ja ties mihin. Mutta siis testi ollut postiivinen, määrätty virallisesti karanteeniin sairastamaan ja oireet täsmänneet.

Mutta voihan tuo olla mahdollista että joillain henkilöillä vasta-aineet laskee nopeati? Ensin sairastettu ns. peruskorona 6kk immuniteetti. Sitten saatu n. vuotta myöhemmin ensimmäinen rokote ja silloin ensimmäisen sairastetun koronan immuniteetti on jo ollut kadonnut. Ekasta piikistä n. 2,5kk päästä saatu toinen piikki, mutta toisen piikin jälkeen saatu koronatartunta "liian nopeasti" --> ei vielä toisen rokotteen teho tarpeeksi hyvä --> korona 2.

Kätevästi kaikki vaivat viittaa aina tähän "koronaan".Ainakin jossain vaiheessa kun noita "korona" tapauksia tilastoitiin niin ilman oireita eli terve mutta positiiven prc niin tilastoihin tuli "korona",ja siten oireita mutta neg prc niin sekin meni tilastoihin koronana.Paljonkos tavallinen influenssa on tappanut tänä korona aikana ihmisiä noin tilastojen mukaan? Se tais olla 0?

Ei,jos sä kirjotat jonkun järkevän jutun mikä avaa jonkun uuden asian mulle niin mä varmasti lämäsen tykkäyksen.Mikä sun henkiljohtanen tilanne on noitten piikkien suhteen?Ootko ottanut aiotko ottaa?
Olen alusta asti aikonut ottaa ja olen ottanut. Näin asian niin, että piikistä kieltäytyminen nyt ainakaan ei edistä rajoitusten purkua ja takaisin normaaliin pääsyä. Se voi olla ettei piikkikään sitä tee, mutta oletuksilla ja toiveillahan tässä pelataan, koska tulevaisuuteen ei voi nähdä. Siltikin todennäköisyys sille, että rokotteen avulla päästään normaaliin on suurempi kuin sillä ettei tehdä mitään.

Back
Ylös Bottom