Se laittaa sut hideen kohta, kun sä kerrot sille liikaa totuuksia. Ei se kestä.Väitellään vaan.
Sanoo flunssaa pelkäävä mikki hiiri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se laittaa sut hideen kohta, kun sä kerrot sille liikaa totuuksia. Ei se kestä.Väitellään vaan.
Mitä? En minä pelkää flunssia, joten mitä uliset?No kuulepa mikki hiiri, miksi pelkäät?
Tuohan on juurikin se rationaalinen suhtautuminen asiaan. Näinhän tämän homman pitäisikin toimia. Sama juttu kuin muidenkin influenssapiikkien kanssa aina ennenkin.Lue tätä ketjua ja arvioi itse, mikä porukka sitä ärsytystä ja vihaa oikeasti kokee?
Itse hain rokotukset ensimmäisillä ajoilla, mitkä suinkin sain varattua. Ei ole pelottanut vaan päinvastoin tullut paljon turvallisempi olo. En myöskään päivittänyt rokotteiden saamista someen tai muuta paskaa vaan hain ne ihan siksi, koska todennäköisyysarvioinnin perusteella halusin ne ja heti. Pidän silti rokotusta omana valintana eivätkä rokottamattomat ihmiset ärsytä minua mitenkään. Halukkaita rokotukseen on isossa mittakaavassa riittävästi että siitä saadaan likimain niin hyvä laumasuoja kuin mahdollista on ja loput saavat sairastaa sen nuhansa ja immuniteetin sitä kautta. Jokainen tekee omat valintansa.
Asiallisia ja rakentavia lammaskommentteja odotellessa, näin ärsyyntyneenä ja vihaisena rokotettuna.
Hiuli hei! Huolta nyt ei.Mitä? En minä pelkää flunssia, joten mitä uliset?
Väitellään vaan.
Kaikki nuo toimet maskeista, pelosta, eristäytymisestä, käsideseillä läträämiseen, taloudellisista ongelmista (jotka kaikki ei vielä näy missään tilastoissa) ym johtuvasta roskasta joka heikentää ihmisen omaa luontaista immuniteettiä on ollut vain haittaa ihmisille.
Mä oon kuullut muutamasta. Suurin osa nyt tietenkin perus käsi kipee-tasoa, mut nää muutamat on saaneet pahempia oireita.Itse en tiedä vielä ketään irl jolle olisi tullut jotain haittoja rokotteesta.
Hienoa, ei ole naamavaipan aiheuttama hapenpuute vielä tuhonnu kaikkea aivotoimintaaTaidan jättää väliin sulla on näköjään toi yksi lause jonka osaat tuottaa, käy vähän tylsäksi.
Minä pelkään flunssaa sinä pelkäät rokotustätiä. Sovitaan vaikka niin kaikille helpompaa.
Tarkempi oirekuva kiinnostaa.Mä oon kuullut muutamasta. Suurin osa nyt tietenkin perus käsi kipee-tasoa, mut nää muutamat on saaneet pahempia oireita.
No voit tarkastaa itse jos osaat käyttää Internetiä minkä alan "tohtorit" näin on todennut.Sanoo minkä alan tohtori? Ootko ihan sieltä elämänkoulun etonista?
Joo. Ja toi on jo sairaus ja siitä varmaan potee joku pieni osa ihmisistä. Oli koronaa tai ei.Jos googletat esim. "liiallinen hygienia" niin löytyy paljon tutkimuksia ja lääkäreiden näkämyksiä aiheesta.
Taloudellinen ongelma heikentää ihmisen luontaista immuniteettiä... mit vit...Kaikki nuo toimet maskeista, pelosta, eristäytymisestä, käsideseillä läträämiseen, taloudellisista ongelmista (jotka kaikki ei vielä näy missään tilastoissa) ym johtuvasta roskasta joka heikentää ihmisen omaa luontaista immuniteettiä on ollut vain haittaa ihmisille.
Hienoa, ei ole naamavaipan aiheuttama hapenpuute vielä tuhonnu kaikkea aivotoimintaakun sen ymmärsit, en minä sitä tätiä pelkää. En vain välitä kokeellisista rokotteista.
"Koronavirus on kohottanut ihmisten stressitasoa ja stressi taas heikentää vastustuskykyä – "Älä stressaa" -kehotus ei kuitenkaan auta"Taloudellinen ongelma heikentää ihmisen luontaista immuniteettiä... mit vit...
No voit tarkastaa itse jos osaat käyttää Internetiä minkä alan "tohtorit" näin on todennut.
Harmi kuulla, oliko toisen piikin jälkeen tiedätkö?Tuttu haki vähän teholta vauhtia piikin jälkeen. Veritulppa ja sydämessä vikaa.
Nyt kuulin, et toinen tuttu on sairaalassa sydänongelmien vuoksi. Mut hei sattumaa vain... Yllättävän paljon näitä vaan kuulee.
Yhdellä kuulemma ei käsi enää noussut(en tiedä kuin pitkäkestoinen oire, saati mitä tarkemmin tarkoitti).Tarkempi oirekuva kiinnostaa.
Mitä ne pahemmat oireet on?
Yhdellä kuulemma ei käsi enää noussut(en tiedä kuin pitkäkestoinen oire, saati mitä tarkemmin tarkoitti).
Pari keissiä et tullut parin päivän helvetillinen edestakaisin sahaava kuume. Aivosumusta oon kans kuullut.
Tosiaan disclaimer: Nää on kaverin kavereita joille nää oireet on tulleet enkä niistä sen kummemmin oo kysellyt.