Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Lue tätä ketjua ja arvioi itse, mikä porukka sitä ärsytystä ja vihaa oikeasti kokee:LOL:?

Itse hain rokotukset ensimmäisillä ajoilla, mitkä suinkin sain varattua. Ei ole pelottanut vaan päinvastoin tullut paljon turvallisempi olo. En myöskään päivittänyt rokotteiden saamista someen tai muuta paskaa vaan hain ne ihan siksi, koska todennäköisyysarvioinnin perusteella halusin ne ja heti. Pidän silti rokotusta omana valintana eivätkä rokottamattomat ihmiset ärsytä minua mitenkään. Halukkaita rokotukseen on isossa mittakaavassa riittävästi että siitä saadaan likimain niin hyvä laumasuoja kuin mahdollista on ja loput saavat sairastaa sen nuhansa ja immuniteetin sitä kautta. Jokainen tekee omat valintansa.

Asiallisia ja rakentavia lammaskommentteja odotellessa, näin ärsyyntyneenä ja vihaisena rokotettuna.
Tuohan on juurikin se rationaalinen suhtautuminen asiaan. Näinhän tämän homman pitäisikin toimia. Sama juttu kuin muidenkin influenssapiikkien kanssa aina ennenkin.

Kaikki nuo toimet maskeista, pelosta, eristäytymisestä, käsideseillä läträämiseen, taloudellisista ongelmista (jotka kaikki ei vielä näy missään tilastoissa) ym johtuvasta roskasta joka heikentää ihmisen omaa luontaista immuniteettiä on ollut vain haittaa ihmisille.

Sanoo minkä alan tohtori? Ootko ihan sieltä elämänkoulun etonista?

Taidan jättää väliin sulla on näköjään toi yksi lause jonka osaat tuottaa, käy vähän tylsäksi.
Minä pelkään flunssaa sinä pelkäät rokotustätiä. Sovitaan vaikka niin kaikille helpompaa.
Hienoa, ei ole naamavaipan aiheuttama hapenpuute vielä tuhonnu kaikkea aivotoimintaa👍 kun sen ymmärsit, en minä sitä tätiä pelkää. En vain välitä kokeellisista rokotteista.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Jos googletat esim. "liiallinen hygienia" niin löytyy paljon tutkimuksia ja lääkäreiden näkämyksiä aiheesta.
Joo. Ja toi on jo sairaus ja siitä varmaan potee joku pieni osa ihmisistä. Oli koronaa tai ei.
Mutta ei se, että maskeja pidetään ja kauppaan mennessä käytetään käsidesiä ja pestään kädet kotona pariin otteeseen ny mitään immuniteettiä riko.

Kaikki nuo toimet maskeista, pelosta, eristäytymisestä, käsideseillä läträämiseen, taloudellisista ongelmista (jotka kaikki ei vielä näy missään tilastoissa) ym johtuvasta roskasta joka heikentää ihmisen omaa luontaista immuniteettiä on ollut vain haittaa ihmisille.
Taloudellinen ongelma heikentää ihmisen luontaista immuniteettiä... mit vit...

Taloudellinen ongelma heikentää ihmisen luontaista immuniteettiä... mit vit...
"Koronavirus on kohottanut ihmisten stressitasoa ja stressi taas heikentää vastustuskykyä – "Älä stressaa" -kehotus ei kuitenkaan auta"
-yle

Oot kyllä hauska hermanni 🤡 jos saisit vaikka tuosta ajatusta kupoliin, mitä hain. Taloudelliset ongelmat nyt vain tuppaa aiheuttamaan stressiä ja stressi laskee immuniteettiä.

No voit tarkastaa itse jos osaat käyttää Internetiä minkä alan "tohtorit" näin on todennut.

Suurin osa maailman tohtoreista puoltaa rokotetta ja alkeiskurssi immunologiaan opettaa ymmärtämään ettei rokete tuhoa immuunipuollustusta vain ainoastaan opettaa kehon tunnistamaan ko viruksen piikkiproteeiniin.
Tämä on vähän kuin lapselle kertoisi :)

Tuttu haki vähän teholta vauhtia piikin jälkeen. Veritulppa ja sydämessä vikaa.
Nyt kuulin, et toinen tuttu on sairaalassa sydänongelmien vuoksi. Mut hei sattumaa vain... Yllättävän paljon näitä vaan kuulee.
Harmi kuulla, oliko toisen piikin jälkeen tiedätkö?

Tarkempi oirekuva kiinnostaa.
Mitä ne pahemmat oireet on?
Yhdellä kuulemma ei käsi enää noussut(en tiedä kuin pitkäkestoinen oire, saati mitä tarkemmin tarkoitti).
Pari keissiä et tullut parin päivän helvetillinen edestakaisin sahaava kuume. Aivosumusta oon kans kuullut.

Tosiaan disclaimer: Nää on kaverin kavereita joille nää oireet on tulleet enkä niistä sen kummemmin oo kysellyt.

Yhdellä kuulemma ei käsi enää noussut(en tiedä kuin pitkäkestoinen oire, saati mitä tarkemmin tarkoitti).
Pari keissiä et tullut parin päivän helvetillinen edestakaisin sahaava kuume. Aivosumusta oon kans kuullut.

Tosiaan disclaimer: Nää on kaverin kavereita joille nää oireet on tulleet enkä niistä sen kummemmin oo kysellyt.

Kumma kun emäntä meikussa duunissa ja ei kuule näitä. Aina kaverin kaveri. Niinhän se oli koulussakin kaverin kaverilla oli sitä ja tätä, mutta näitä mystisiä hahmoja ei koskaan nähty.

Back
Ylös Bottom