Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kirjoitit hidastamisesta. Se, että henkilö x ei mene ottamaan piikkiä, ei hidasta piikityksiä
hänen itsensä eikä muidenkaan osalta, koska henkilö x ei piikkiä tule koskaan ottamaankaan. Mikään ei hidastu. Hidastumista tapahtuisi vain silloin, jos henkilö x menisi ottamaan piikin n kuukautta myöhässä.
Kattavuustavoite on kokonaan eri asia. Tavoite ei myöskään aja valinnanvapauden ohitse.
Passeille ei ole mitään perusteita. Tartuntoja tulee massiivisesti, sairaaloissa on minimaalinen määrä porukkaa ja vähenee entisestään. Mitään ei tapahdu. Pandemia olisi saman tien ohitse, jos lopetettaisiin sen keinotekoinen ylläpitäminen massatestauksilla. Kukaan ei näkisi mitään poikkeavaa vs. 2019.Passit saisi ainakin unohtaa!
Hollannissa on kuulemma kansanmurha menossa. Katsotaas vaikka kuukauden päästä miten tässä kävi. Suomen alarmistiporukat huutaa suoraanhuutoa tästä.
View: https://mobile.twitter.com/YorickB/status/1413500522183729152
Ei kukaan voita että paljastut tuollaiseksi agendan puolesta syyllistäjäksi. Olet edelleen se hyödyllinen idiootti.Voitit tuolla saivartelulla varmaan vitusti.
Kattavuutta seurataan mutta mitä se kattavuus nyt auttoi "pandemiaan"?
Itsehän olet peräänkuuluttanut tutustumista lähtötietoihin sekä tarkkuutta vastauksiin/kommentteihin ja hyvää hyvyyttäni vastasin toiveeseen. Nytkö ei sitten kelpaakaan?Voitit tuolla saivartelulla varmaan vitusti.
Itsehän olet peräänkuuluttanut tutustumista lähtötietoihin sekä tarkkuutta vastauksiin/kommentteihin ja hyvää hyvyyttäni vastasin toiveeseen. Nytkö ei sitten kelpaakaan?

Teholla 1½ ihmistä.Sen verran se auttoi, että suurin osa alle 40v potilaista teholla on rokottamattomia ja suhteessa vähemmän vanhempia joilla suurempi rokotekattavuus.
Korona näyttää nyt vievän sairaala- ja tehohoitoon aiempaa nuorempia ja rokottamattomia. Näin kertoo Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) johtajaylilääkärin sijainen Jarkko Pajarinen Ylelle.
Husin alueella tehohoidossa olevista potilaista suurin osa on 40–60-vuotiaita.
– Tämä heijastelee sitä, että vanhemmissa ikäluokissa rokotekattavuus on jo suuri, Pajarinen sanoo Ylellä.
Hän kertoo, että viime viikolla Husin alueella sairaalahoidossa olleista potilaista suurimmalla osalla ei ollut lainkaan rokotusta tai he olivat saaneet vain yhden annoksen.
En usko tilastoihin, jotka eivät korreloi todellisuuden kanssa mitenkään. Parempaa onnea ensi kerralla vakuutteluihin.Vielä kun se toisi jotain lisäarvoa, mutta sen verta monta virhettä olen tilastoilla jo sulta korjannut että ymmärrän epätoivon. Parempaa onnea ensi kerralla "kauppamies"![]()
Teholla 1½ ihmistä.
Itse asiassa sinä jäit kiinni huumorintajuttomuudesta.Jäit taas kiinni valehtelusta.
- Erikoissairaanhoidon osastoilla olevien potilaiden määrä: 69 (+21*)
- Perusterveydenhuollon osastoilla olevien potilaiden määrä: 11 (+8*)
- Teho-osastoilla olevien potilaiden määrä: 15 (+9*)
Onko siellä 1kpl laitettu teholle tai sairaalaan?Sen verran se auttoi, että suurin osa alle 40v potilaista teholla on rokottamattomia ja suhteessa vähemmän vanhempia joilla suurempi rokotekattavuus.
Korona näyttää nyt vievän sairaala- ja tehohoitoon aiempaa nuorempia ja rokottamattomia. Näin kertoo Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) johtajaylilääkärin sijainen Jarkko Pajarinen Ylelle.
Husin alueella tehohoidossa olevista potilaista suurin osa on 40–60-vuotiaita.
– Tämä heijastelee sitä, että vanhemmissa ikäluokissa rokotekattavuus on jo suuri, Pajarinen sanoo Ylellä.
Hän kertoo, että viime viikolla Husin alueella sairaalahoidossa olleista potilaista suurimmalla osalla ei ollut lainkaan rokotusta tai he olivat saaneet vain yhden annoksen.
En usko tilastoihin, jotka eivät korreloi todellisuuden kanssa mitenkään. Parempaa onnea ensi kerralla vakuutteluihin.
Itse asiassa sinä jäit kiinni huumorintajuttomuudesta.
Minä uskon tieteeseen mutta siinä vaiheessa kun se politisoidaan, epäilyt heräävät. Nyt alkaa vaikuttaa vähän siltä, että reagoit niin vahvasti tunteella rokotusten puolesta, että et huomaa politiikkaa ollenkaan.Tiedän ettet usko tieteeseen muutenkaan siinä minua ei tarvitse vakuutella. Jäät jatkuvasti kiinni asiavirheistä ja et näe tilastoilla ja tutkitulla tiedolla painoarvoa. Et kykene neutraaliin tiedonvälitykseen koska reagoit niin vahvasti tunteella tähän. Usko pois minä haluan massatapahtumaan vetämään kännejä ja rajoituksista eroon, lähtökohtani on vain vähemmän känkkäränkkä/salaliitto.
Ja toisille itsemääräämisoikeuden kaventaminen on tavoiteltava asia.Toisille jonkun tehohoito lienee leikin asia.
Minä uskon tieteeseen mutta siinä vaiheessa kun se politisoidaan, epäilyt heräävät. Nyt alkaa vaikuttaa vähän siltä, että reagoit niin vahvasti tunteella rokotusten puolesta, että et huomaa politiikkaa ollenkaan.