Onko kohtalotovereita? Jouduin ekaa kertaa elämässäni turvautumaan psykologin apuun.
Olen huhtikuusta asti lähes yötäpäivää mietiskellyt kaikkia näitä koronajuttuja ja varsinkin niiden ristiriitoja ja älyttömyyksiä, esim. maskit ja rokotepakotus, jonka ehkä ymmärtäisin jos tämä olisi oikeasti kuolemanvakava tauti.
Someen ja Iltalehden kommentteihinkin olen eksynyt, virhe, tiedän.
Ja nyt uusimpana asiana tuntuu olevan täysin hyväksyttävää ajatella että rokottamattomilta pitäisi evätä yhteiskunnalliset palvelut, mokomia tappajia kun ovat!
Yllä vain muutama esimerkki päässä pyörivistä asioista, tämä mietityttää 24/7 enkä saa mielenrauhaa.
Psykologin kanssa tosiaan juttelin. Sanoi että olen ongelmanratkaisijatyyppiä ja tämä on sellainen asia johon ei lukemalla tai mietiskelemällä ratkaisua tule.
Oikeassa kyllä oli siinä, että jos minua joku asia kiinostaa tai on ongelma ratkaistavana, niin selvitän sitä kunnes olen saanut riittävästi tietoa tai asia on kunnossa.
Vähän kyllä huvitti kun kehotti miettimään ja lukemaan tästä asiasta vähemmän. Sanoin että vähän niinkuin sen takia yhteyttä otin. :D
Kertoi myös etten ole ensimmäinen "korona-asiakas" mutta onko Pakkiksella lisäkseni muita?