Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kääntyny, puolen yön jälkeen unille, puoli yheksän aikaan silmät auki, tuntuu ettei millään herää...

Onks tää ny sitte hyvä juttu, ku kohta loma loppuu?

Muista nyt ensi kesänä funtsia että kantsiiko lomille lähteä ollenkaan. Rytmi sekaisin ja ahistaa vaan kahta kauhiammin kun loma on ohi. :ROFLMAO:

Muista nyt ensi kesänä funtsia että kantsiiko lomille lähteä ollenkaan. Rytmi sekaisin ja ahistaa vaan kahta kauhiammin kun loma on ohi. :ROFLMAO:
Kantsii lähteä, on ollu kyllä mukavaa ja virkistävää. Ja vielä yks prätkäreissu tuloillaan.

Eikä työjutut oo ollu mielessä hetkeäkään.

OHO!

aivan uusi täti, kummallako pyöreämmät pakarat, hänellä vai sillä ruotsalaisella?
No tämäpä. Se on melkeimpä Fifty-Sixty kisa Fatiman ja Khaddi Sagnian välillä. Toki 100/200m juoksijoilla taitaa olla isoimmat persekankut. Jotenkin niin mahdottomasti niissä hidastuksissa hyökkäilee silmiin.

Minulle tavoitteena ei ole kuolla "oikein" vaan elää itselleni mielekästä ja merkityksellistä elämää 😃

Mutta sitten sopivaan aiheeseen: ( o ) ( o )

Indonesia on kyllä paska maa, mutta islam onneksi vähän rennompaa kuin arabimaissa.
Olin Borneolla kerran vähän syrjäisessä näreessä, en ehtinyt yöksi enää isoon kaupunkiin. Kuski jätti pikku hotelliin, sano et älä mene ulos huoneesta mihinkään. Paikka paljastui poliisien suosiossa olevaksi porttolaksi, muiden huoneiden edessä istui flikka muovijakkaralla. Ei olis varmaan paljoa maksanu. Hieman häiriintyneitä ääniä kuului yön mittaan.
Itse jouduin yhdestä paikasta lähtemään kun aseistetut poliisit tuli keskellä yötä sinne pelottelemaan ja syyttämään jostain ihan täysin keksityistä jutuista. Olin vaan kuullut neuvon älä ikinä anna passia pois ja kun passia näytin puristin siitä niin saatanasti.
Seuraavana aamuna veks.

Indoneesiassa en oo käyny muualla ku Karawangissa. Mutta paskalta maalta vaikutti. Tosin hieno hotelli oli ulkomaalaista työväkeä varten. Iltasin tuli käytyä kahtomassa paikallisuuksia.

Paitsi Jakartassa Asian Gamesissa toki. Oli muuten populaa woi wittu. Nuhaa ei kellää.

Vitanovaa saa nykyään tölkissä. Itse suosin tätä komboa:

club.webp

Drinkissä mate on huomattavasti parempaa kuin nykyiset energiajuomat.

Tälla anomuumisti kun voi luottamuksella tunnustaa ja rajatulle joukolle: Olen ns. pimpauttanut jokaisessa aikuisiän työpaikassani työpaikalla nykyistä lukuunottamati. Tuli vain mieleen.

Elämästä nauttimisen ja mielekkyyden tuntemisen edellytys itselleni on pienien asioiden järjestäminen osaksi arkea. Ite en osaisi elää lomia odottaen ja sitten täysillä. Justiinsa mietin että kuinka niin pienestä asiasta kuin "yhdellä tikulla tulet" voi tulla niin suuri tyydytys. Tuossa on nyt muutaman vuoden striikki päällä. Tosin kuivissa olosuhteissa ainoastaan.

Onhan se kyllä hienoa odottaa niitä isojakin juttuja. Nyt odottelen esim. polku-ultraa ja avantouinti kautta. Ja jos sais ne OAC-sukset.

Back
Ylös Bottom