Tuli:
OHO!
aivan uusi täti, kummallako pyöreämmät pakarat, hänellä vai sillä ruotsalaisella?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli:
On kääntyny, puolen yön jälkeen unille, puoli yheksän aikaan silmät auki, tuntuu ettei millään herää...
Onks tää ny sitte hyvä juttu, ku kohta loma loppuu?
Kantsii lähteä, on ollu kyllä mukavaa ja virkistävää. Ja vielä yks prätkäreissu tuloillaan.Muista nyt ensi kesänä funtsia että kantsiiko lomille lähteä ollenkaan. Rytmi sekaisin ja ahistaa vaan kahta kauhiammin kun loma on ohi.![]()
No tämäpä. Se on melkeimpä Fifty-Sixty kisa Fatiman ja Khaddi Sagnian välillä. Toki 100/200m juoksijoilla taitaa olla isoimmat persekankut. Jotenkin niin mahdottomasti niissä hidastuksissa hyökkäilee silmiin.OHO!
aivan uusi täti, kummallako pyöreämmät pakarat, hänellä vai sillä ruotsalaisella?
vaan elää itselleni mielekästä ja merkityksellistä elämää
Tietenkin.Öööö, en
Indonesia on kyllä paska maa, mutta islam onneksi vähän rennompaa kuin arabimaissa.
Olin Borneolla kerran vähän syrjäisessä näreessä, en ehtinyt yöksi enää isoon kaupunkiin. Kuski jätti pikku hotelliin, sano et älä mene ulos huoneesta mihinkään. Paikka paljastui poliisien suosiossa olevaksi porttolaksi, muiden huoneiden edessä istui flikka muovijakkaralla. Ei olis varmaan paljoa maksanu. Hieman häiriintyneitä ääniä kuului yön mittaan.
Itse jouduin yhdestä paikasta lähtemään kun aseistetut poliisit tuli keskellä yötä sinne pelottelemaan ja syyttämään jostain ihan täysin keksityistä jutuista. Olin vaan kuullut neuvon älä ikinä anna passia pois ja kun passia näytin puristin siitä niin saatanasti.
Seuraavana aamuna veks.
Kyllä se hetkittäin onnistuu! Täytyy huomata pienet, hyvät yksityiskohdat ja tuntea äärimmäistä onnellisuutta. Menee se isompi paska siinä sivussa sitten.monikohan ketjussa osaa tuon taidon?
Minä ainakaan en osaa
En taida olla maistanut tätä tölkkiversiota ja lasipullokaman mausta ei mitään muistikuvaa. Varmaan joskus junnuna joltain kaverilta maistanut.
Sukellusvedet on hyvät. Ainakin paikoin.Indoneesiassa en oo käyny muualla ku Karawangissa. Mutta paskalta maalta vaikutti.
Jaaa... Pitäisiköhän joskus siis tehdä pienet testit.Drinkissä mate on huomattavasti parempaa kuin nykyiset energiajuomat.