Onks tälle käynyt samoin kuin kehopositiivisuudelle? Alkuperäinen tarkoitus poikkeavat, rintaleikatut ym muita fyysisiä eroavaisuuksia kunnioittava on ajan kanssa muttunut läskin ja 2. tyypin diabeteksen ihannoimiseksi.
Kyllä tuossakin on noudatettava totuutta eikä omia haluja. Vaikka miten tulisi nälkä tai paskanhaju haittaisi niin syömättä ja pyykkäämättä on pärjättävä.
Minulle vaikeimpia koetuksia on aiheuttanut tämä:
Kun lähdette sotaan vihollisianne vastaan ja asetutte leiriin, karttakaa kaikkea epäpuhtautta.
Jos joku teistä on yöllisen siemenvuodon takia epäpuhdas, hänen on mentävä leirin ulkopuolelle ja pysyttävä siellä. Illansuussa hänen on peseydyttävä, ja vasta auringonlaskun aikaan hän saa palata leiriin.(5. Moos. 23)
Intissä olisi kovasti tehnyt mieli päästä kaminan lämpöön paistamaan makkaraa, mutta minkäs teet? Aina piti vaan värjötellä yksinään kylmässä korvessa ja ootella iltaa.![]()
Joskus oon myöntänytkin että kerran rovajärvellä 12 henkee teltassa näin kivaa unta ja lähti kuti boxereihin mallia SA-Int. Sinänsä täysin normaalia 19v aktiiviselle kundille. Muistan kuin eilisen kun herätessä raotti toista silmää, että mitä tapahtui, mikä mesta. Voi sitä tunnetta kun alkoi makuupussin sisällä pyyhkiä. Sen ikäsenä oli vielä vähän häveliäs. Nyt varmaan heittäis mällin kamiinan kylkeen ja jatkais unia
Tajuatko että jos ei ole syönyt mitään lihaa aikoihin, siitä sinun yllätyksestäsi tulee todella kipeäksi? Älä tee enää noin.
Toivottavasti et siis tarkoittanut että hän oli vegaani. Jos taas uskontoa halusit pilkata, niin tosi inhottavaa sekin.
Sanoin laittaneeni, en laittanu. Näin jälkikäteen niin olis pitäny oikeesti laittaa. Kaikki jotka puolustaa, tai pitää islamuskoisia edes ihmisinä, on kokemuksiltaan luokkaa: "olen käynyt kebab ravintolassa" ja "kerran näin arabin telkkarissa". Tein töitä vajaa 3 vuotta lähi-itäläisten kanssa, monesti oli moinen kämppiksenäkin. Käsittämätöntä. Onko usko vai geenit vai mikä saa ihmisen sellaiseksi? Joka ikinen joka on joskus asunut lähi-idässä, tehnyt töitä heidän kanssa ym on täysin samaa mieltä. Jokaisesta tulee rasisti. Sille ei vaan voi mitään.