Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
FB_IMG_1626863766345.webp

Voidaan siis sanoa, että otatte piikin poliittisin perustein, ei terveydellisin perustein?
Sanoisin, että suurimmaksi osaksi ainakin. Jos siitä jotain hyötyä on, niin se on sitten vain plussaa. Jotkut toisethan on sitten ottamatta piikkiä poliittisista syistä, koska haluavat vastaustaa tätä touhua. Voidaan tietysti kysyä miten tällainen passiivinen vastustaminen näkyy ja mitä hyötyä siitä on, mutta jokainen tehköön oman valintansa.

Sanoisin, että suurimmaksi osaksi ainakin. Jos siitä jotain hyötyä on, niin se on sitten vain plussaa. Jotkut toisethan on sitten ottamatta piikkiä poliittisista syistä, koska haluavat vastaustaa tätä touhua. Voidaan tietysti kysyä miten tällainen passiivinen vastustaminen näkyy ja mitä hyötyä siitä on, mutta jokainen tehköön oman valintansa.
Säälittävää.
Tämä ei ole passiivista vastustamista vaan julkista keskustelua asiasta mitä ei valtamediassa tehdä.
Sehän sinuakin vituttaa täällä. Totuus toimii parhaiten ja toimisi myös massoihin mitä massat eivät koskaan saa valtamedialta mitä seuraavat.

Haluvat vastustaa tätä touhua = Haluavat itse päättää lääkityksestään, kannattavat lääketieteellistä itsemääräämisoikeutta ja vastustavat pakkolääkitystä. Minusta ainakin tuo on hyvin luonnollinen suhtautuminen.

Varmasti myös löytyy niintä, jotka vastustavat pelkästään poliittisista syistä mutta oma persetuntumani on se, että pääsyy on tuo ensin mainittu.

Forced or coerced vaccination is a violation of: 1) Nuremberg Code 2) UNESCO Universal Declaration on Bioethics and Human Rights 3) UN International Covenant on Civil and Political Rights 4) UN Universal Declaration of Human Rights 5) Public Health(Control of Disease Act) 1984

Forced or coerced vaccination is a violation of: 1) Nuremberg Code 2) UNESCO Universal Declaration on Bioethics and Human Rights 3) UN International Covenant on Civil and Political Rights 4) UN Universal Declaration of Human Rights 5) Public Health(Control of Disease Act) 1984
Mitenhän Ranska meinaa taklata nämä pikku haasteet?

En tiedä….

sen verran menny tuolla baareissa ja ties missä et ihme jos ei oo ollu koronaa. No kävin tos vähä aika sit Suomeen tultaes koronatestissä. Negatiivinen.

Tuntuu et tää on melkein arpapeliä, et mistä se tulee..

Töissä oli nyrkki kutsuttu lomilta Teamssin äärelle ja pidetty hätäistuntoa heikentyneen tilantenteen johdosta: maakunta siirtynyt kiihtymistilaan ja 1000 hengen henkilöstössä todettu viime viikolla 2 posia.

Toimenpiteinä tehtiin se, että tuotannon aamu-/iltavuoron porukka jaettu erilleen ja niin että aamuvuoro tulee aamuyöstä töihin. Jotta ei ole riskiä että henkilöstö on milloinkaan limittäin töissä. Luonnollisesti kireä maskiohje jatkuu.

Toimiston puolella on valtavassa konttorissa ehkä 10 henkeä ja osalla koko ajan naamio päässä. Ei ole toivoa.

Viimeksi muokattu:
Soverin Independent, vanha irkkulainen salaliittoteorioihin keskittyvä lehti, joka irrottanut tuon Gatesin lauseen ilmeisesti tästä kontekstista: https://www.forbes.com/sites/matthe...-second-coming-of-bill-gates/?sh=2328363513fd

Ei siis kannata uskoa joka vitun läppää joka netissä ja somessa tulee vastaan.

Mä oon lammas ja pitkän harkinnan jälkeen otan rokotteen, koska rakastan matkustelua ja haluan jatkossakin harrastaa mm. sitäkin normaalisti kun kerran taskussa on tyyliin maailman paras passi matkusteluun. En pelkää koronaa, sen verran epätodennäköistä että sen saan tai saatikka joudun sairaalan tai delaan sen takia, mutta myös todella epätodennäköistä että saan rokotteesta mitään sivuoireita saatikka mitään sen vakavampaa joten piikkiä vaan käteen ja oma osuus hoidettu.

Soverin Independent, vanha irkkulainen salaliittoteorioihin keskittyvä lehti, joka irrottanut tuon Gatesin lauseen ilmeisesti tästä kontekstista: https://www.forbes.com/sites/matthe...-second-coming-of-bill-gates/?sh=2328363513fd

Ei siis kannata uskoa joka vitun läppää joka netissä ja somessa tulee vastaan.

Mä oon lammas ja pitkän harkinnan jälkeen otan rokotteen, koska rakastan matkustelua ja haluan jatkossakin harrastaa mm. sitäkin normaalisti kun kerran taskussa on tyyliin maailman paras passi matkusteluun. En pelkää koronaa, sen verran epätodennäköistä että sen saan tai saatikka joudun sairaalan tai delaan sen takia, mutta myös todella epätodennäköistä että saan rokotteesta mitään sivuoireita saatikka mitään sen vakavampaa joten piikkiä vaan käteen ja oma osuus hoidettu.
"oma osuus"

Nauran ääneen kun porukka käyttää näitä sanontoja. Teetkö nyt oman savottasi tässä pois? Velvollisuutesi?

joten piikkiä vaan käteen ja oma osuus hoidettu.

Ihan mielenkiinnosta, montako k-piikkiä voisit ottaa matkustelun vuoksi?

On meinaa lähes varmaa, että homma tulee menemään kutakuinkin seuraavasti:
1. Syksyllä sairaalat alkaa jälleen täyttyä (kuten normaalisti influenssakaudenkin aikaan). Tästä syytetään rokottamattomia ties millä epätieteellisellä verukkeella.
2. Keväällä ilmaantuu taas uusi variantti, johon edes ne kaksi piikkiä ei auta. Tarvitaan kolmas ja ehkä neljäskin, jotka määrätään myös pakolliseksi matkustamista ym. varten.
3. Nyt ei enää syyllistetä pelkästään rokottamattomia, vaan myös "vain" kaksi piikkiä ottaneita, sillä täysi suojaus tulee vasta 3. tai 4. piikin jälkeen, ja kaikki muut ihmiset ovat "levittäjiä".
4. Kuvio toistuu vuoden 2022 syksyllä.

En osaa arvata, monennenko piikin kohdalla vihdoin todetaan, että hommassa ei ole mitään järkeä, mutta veikkaan että 3. ja 4. piikki menee läpi vielä isolle osalle aika helposti. 5. piikki voi saada osan jo mietteliäiksi. :unsure:

"oma osuus"

Nauran ääneen kun porukka käyttää näitä sanontoja. Teetkö nyt oman savottasi tässä pois? Velvollisuutesi?
No sähän naurat helposti ääneen. Omalla osuudella tarkoitan sitä, että oon valmis testaamaan et päästäänkö tästä paskasta eroon jos suurin osa rokotetaan. Skeptinen olen, mut kuten sanottu, tosta rokotteesta tuskin on mulle mitään haittaa joten why not. Näyttää olevan sulle isompi asia ku mulle.

Back
Ylös Bottom