Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoisin, että suurimmaksi osaksi ainakin. Jos siitä jotain hyötyä on, niin se on sitten vain plussaa. Jotkut toisethan on sitten ottamatta piikkiä poliittisista syistä, koska haluavat vastaustaa tätä touhua. Voidaan tietysti kysyä miten tällainen passiivinen vastustaminen näkyy ja mitä hyötyä siitä on, mutta jokainen tehköön oman valintansa.Voidaan siis sanoa, että otatte piikin poliittisin perustein, ei terveydellisin perustein?
Säälittävää.Sanoisin, että suurimmaksi osaksi ainakin. Jos siitä jotain hyötyä on, niin se on sitten vain plussaa. Jotkut toisethan on sitten ottamatta piikkiä poliittisista syistä, koska haluavat vastaustaa tätä touhua. Voidaan tietysti kysyä miten tällainen passiivinen vastustaminen näkyy ja mitä hyötyä siitä on, mutta jokainen tehköön oman valintansa.
Tarkoitin sitä, että mitä saksassa valtaapitävät tekevät/päättävät niin suomi (marin) seuraa perässä.Seuraa varmasti mutta en usko siihen et vaikka Saksassa mellakoisivat koronan takia et se heijastuis meillä mihinkään kummoisiin asioihin suomessa.
Haluvat vastustaa tätä touhua = Haluavat itse päättää lääkityksestään, kannattavat lääketieteellistä itsemääräämisoikeutta ja vastustavat pakkolääkitystä. Minusta ainakin tuo on hyvin luonnollinen suhtautuminen.Sanoisin, että suurimmaksi osaksi ainakin. Jos siitä jotain hyötyä on, niin se on sitten vain plussaa. Jotkut toisethan on sitten ottamatta piikkiä poliittisista syistä, koska haluavat vastaustaa tätä touhua. Voidaan tietysti kysyä miten tällainen passiivinen vastustaminen näkyy ja mitä hyötyä siitä on, mutta jokainen tehköön oman valintansa.
Mitenhän Ranska meinaa taklata nämä pikku haasteet?Forced or coerced vaccination is a violation of: 1) Nuremberg Code 2) UNESCO Universal Declaration on Bioethics and Human Rights 3) UN International Covenant on Civil and Political Rights 4) UN Universal Declaration of Human Rights 5) Public Health(Control of Disease Act) 1984
Millä tavalla toi rokote estää leviämisen/tarttumisen?Vähennetään leviämistä rokottamalla tyyliin kaikki.
Soverin Independent, vanha irkkulainen salaliittoteorioihin keskittyvä lehti, joka irrottanut tuon Gatesin lauseen ilmeisesti tästä kontekstista: https://www.forbes.com/sites/matthe...-second-coming-of-bill-gates/?sh=2328363513fd
"oma osuus"Soverin Independent, vanha irkkulainen salaliittoteorioihin keskittyvä lehti, joka irrottanut tuon Gatesin lauseen ilmeisesti tästä kontekstista: https://www.forbes.com/sites/matthe...-second-coming-of-bill-gates/?sh=2328363513fd
Ei siis kannata uskoa joka vitun läppää joka netissä ja somessa tulee vastaan.
Mä oon lammas ja pitkän harkinnan jälkeen otan rokotteen, koska rakastan matkustelua ja haluan jatkossakin harrastaa mm. sitäkin normaalisti kun kerran taskussa on tyyliin maailman paras passi matkusteluun. En pelkää koronaa, sen verran epätodennäköistä että sen saan tai saatikka joudun sairaalan tai delaan sen takia, mutta myös todella epätodennäköistä että saan rokotteesta mitään sivuoireita saatikka mitään sen vakavampaa joten piikkiä vaan käteen ja oma osuus hoidettu.
joten piikkiä vaan käteen ja oma osuus hoidettu.
Ei helvetti, just olin lomalla tulossa sinne. Jätän väliin!Kuopiossa kuolee TAAS kaikki
120 000 asukasta. Tänään todettu 8 koronatartuntaa, joista 5 jo valmiiksi karanteenissa olleilta.
Nyt vaaditaan rokkifestarin peruuttamista, lisää rajoituksia, turvavälejä, maskeja....
No sähän naurat helposti ääneen. Omalla osuudella tarkoitan sitä, että oon valmis testaamaan et päästäänkö tästä paskasta eroon jos suurin osa rokotetaan. Skeptinen olen, mut kuten sanottu, tosta rokotteesta tuskin on mulle mitään haittaa joten why not. Näyttää olevan sulle isompi asia ku mulle."oma osuus"
Nauran ääneen kun porukka käyttää näitä sanontoja. Teetkö nyt oman savottasi tässä pois? Velvollisuutesi?