Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eräs sairaanhoitaja kertoi, että heillä 2. rokotuksen saaneita ei enää testata. Eli koronaa heillä ei voi olla, vaikka kurkku kipeä ja räkä valuisi.
Mielenkiintoista. Kellään henk.koht kokemusta?
Eipä näistä uutisoida.Linkissä paljon mielenkiintoisia käppyröitä, helppona yhteenvetona: maissa missä on suuri rokotekattavuus, on suurempi määrä tartuntoja, kuin niissä maissa joissa rokotekattavuus on huomattavasti pienempi....... Ja tyypilliseen tapaan vain mielikuvitus tulee olemaan rajana, kun tälle yritetään keksiä selitystä, ettei vain virallinen narratiivi vaaraannu.
Saa laittaa mulle isomman ropellin päähän, mutta mahtaako olla sattumaa, että just kun alkaa selvästi seurantadatan perusteella näyttämään että rokotteet ovat täysin turhia (ehkä jopa haitallisia), niin samaan aikaan on alkanut ympäri maailmaa kova rokotepakottaminen, siis sitähän ei edes pitänyt koskaan tapahtua, sekin oli ropellihattujen juttuja.
![]()
Ottaako vai eikö ottaa, siinäpä kysymys
”Jossain vaiheessa tämän statistiikan kieltäminen tulee tuskalliseksi.”avoin.media
^^Onpas taas vakuuttavaa - otetaan postimerkin kokoisia valtioita (Gibraltar, Malta, Seychellit) mukaan vertailuihin. Jos mittaluokkana käytetään "per miljoona kansalaista", niin olishan ihan niitä kansalaisia olisi edes miljoonan verran. Saahan sillä tietysti buustattua omaa pointtia, mutta aletaan harhautua helkkarin kauas rehellisestä yrityksestä objektiiviseen analyysiin.
Jos "analyysissa" itsessään on jo poimittu kirsikat kakusta ja mä vain osoitan ne sormella, niin vieläkö lisää pitäisi kaivella? Ei kiitos - selvästikään tuon paperin tarkoitus ei ole muuttaa mielipiteitä, vaan vahvistaa niitä jo oman kaikukammion sisällä olevia.Eikö siinä muita ollut? Voitko kommentoida? Oliko vähän cherrypicking nyt käynnissä
Jos "analyysissa" itsessään on jo poimittu kirsikat kakusta ja mä vain osoitan ne sormella, niin vieläkö lisää pitäisi kaivella? Ei kiitos - selvästikään tuon paperin tarkoitus ei ole muuttaa mielipiteitä, vaan vahvistaa niitä jo oman kaikukammion sisällä olevia.
Okei, koska denialismisi taas iskee, niin sovitaan tällä kertaa sitten niin, ettei paperin tekijällä ole ollut mitään ketunhäntää kainalossa ja vain hyväuskoisia on mahdollista kusettaa.Eikä ollut poimittu. Etkö sinä nähnyt muita maita siinä? Voitko luetella kaikki maat tuossa otoksessa? Voit vaikka per 500 000 ajatella ne muutamat jos helpottaa. Ei se taida helpottaa sinua?
Mikä kaikukammio se on missä katotaan lukuja mitä julkaistaan? Nehän on kaikukammiossa jotka piilottaa keskustelun ja ei pysty katsomaan edes asioita.
Okei, koska denialismisi taas iskee, niin sovitaan tällä kertaa sitten niin, ettei paperin tekijällä ole ollut mitään ketunhäntää kainalossa ja vain hyväuskoisia on mahdollista kusettaa.
Kävin tankilla kun viereiselle pumpulle ajoi noin 50v ukko. Laittoi maskin naamalle ennen kun nousi autosta, tankkasi, ja maski pois naamalta kun meni takaisin autoonsa. Muita ihmisiä ei näkynyt missään ja minä olin vähintään 5m päässä.Olin leffassa, jossa mun lisäks 4 ihmistä. Kaikilla ffp-maskit.
Esimerkillisiä kansalaisia![]()
Kannattaisi sinunkin joskus lukea ajatuksella mitä muut kirjoittaa. Nimimerkki Japi ei missään kohti väittänyt et tuolla linkatulla sivustolla olisi kaikki lääkärit feikkejä vaan hän ainoastaan sanoi et tuonne voi kirjoittaa ihan kuka vaan ihan mitä vaan. Kun ei ole virallista tunnistautumista niin onnistuu tehdä kenestä vaan lääkäri tuonne sivustolle. Kukaan ei ole väittäny et nuo kaikki olis joitain feikkejä.Kauhea itku tuli sieltä heti ja hullukortit lentää. No jos et tutki mitään niin mitä oikein selvität tuosta asiasta.
Tässä vaiheessa ei voi olla epäselvää, että lääkäritkin vastustaa tätä paskaa.
Ignore kertoo kuplan vahvistuksesta sinulla pulu.
Siinä mielessä järkeviä, että tuo ffp-maski jopa suojaa jonkin verran toisin kuin nämä lähinnä kevyeen kotisiivoukseen passelit joita valtaosa käyttää.Olin leffassa, jossa mun lisäks 4 ihmistä. Kaikilla ffp-maskit.
Esimerkillisiä kansalaisia![]()
Jos (ja tässä tilanteessa kun) leffateatterissa porukkaa 10 metrin välein toisistaan, niin itse en pysty perustelemaan maskin tarpeellisuutta tai järkevyyttä millään.Siinä mielessä järkeviä, että tuo ffp-maski jopa suojaa jonkin verran toisin kuin nämä lähinnä kevyeen kotisiivoukseen passelit joita valtaosa käyttää.