Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tää oli se kun jouduin käydä vähä fiksaa vasenta polvea.
Oon vähän liian kynis tänne voimamahojen joukkoon. Jos pääsen sinne Sambamaahan, voin laittaa tanssivideon.Ei näy ei.
Unpopular opinion: Tai sitten olet ylpeä, ettei kiinnosta moinen pelleilyPojalla alkaa huomenna varusmiespalvelus, tänään hän mainitsi ne kylmäävät sanat. Hän ei ehkä hae RUKiin, mitä tässä on enää tehtävissä? Toivottavasti vielä innostuu ja hakee...
Tuskin olet.Oon vähän liian kynis tänne voimamahojen joukkoon.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miksi RUKiin hakeminen olisi tärkeää?Pojalla alkaa huomenna varusmiespalvelus, tänään hän mainitsi ne kylmäävät sanat. Hän ei ehkä hae RUKiin, mitä tässä on enää tehtävissä? Toivottavasti vielä innostuu ja hakee...
Pojan mielestä ei varmaankaan ole tärkeää jos ei koe tarpeelliseksi hakea sinne.Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miksi RUKiin hakeminen olisi tärkeää?
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miksi RUKiin hakeminen olisi tärkeää?
Pojalla alkaa huomenna varusmiespalvelus, tänään hän mainitsi ne kylmäävät sanat. Hän ei ehkä hae RUKiin, mitä tässä on enää tehtävissä? Toivottavasti vielä innostuu ja hakee...
Unpopular opinion: Tai sitten olet ylpeä, ettei kiinnosta moinen pelleily![]()
Pojan mielestä ei varmaankaan ole tärkeää jos ei koe tarpeelliseksi hakea sinne.
Tissit löytyy edelleen. Saan siis jäädä.Olkaa hyvä ja poistukaa.
edit. Tisseillä saa jäädä.
Noinhan sen pitää olla ja siihen pitää kannustaa. Ei aleta elämään vanhempien unelmia vaan niitä omia.Toinen unpopular opinion: Hyvä vaan, että nuori mies itse tietää mitä haluaa ja ei halua. Paljon parempi niin kuin se että menee muiden miellyttämisen halusta tekemään jotakin mitä itse ei halua tehdä.
Toki hyvä huudella, kun ei ole käynyt RUKkia, eikä ole omia mukuloita. En koe menettäneeni mitään rukin suhteen.
Luonnonvalintaa...Hengissä.
Onkohan tuo terran kohdalla? Oon tässä kk sisään ollu kaks kertaa siinä puomilla aamulla kuuden aikaan niin että junaa ei tule mutta puomit kiinni. Oon vetäny uukkarin ja kiertäny kaupunginsairaalan viereisestä tasoristeyksestä. Odotellessa kattellu miten pyörät vetää läpi. Nyt ilmeisesti tuli juna.