Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä ainakin halusin sillon ja olen hallunnut päästä aina sen jälkeenkin niin helpolla kun mahtollista, tiesin jo menessä, että päivääkään yli 6kk en ole, enkä ollut
menestyin myös armeijjan jälkeen ainoastaan semmoisessa koulussa jonka läpäisi ns. juostenkusten

silti ihan ok, kuukauden avaus, vai mitä kuntit?

D09DD765-DA8D-403F-9219-5A793C679A42.webp

On tuosta palveluksesta se etu ollut että kun poikia tulee lausuntoa varten jostain vaivasta...voiko mennä inttiin ja mikä palv kelp luokka, niin ensimmäisenä kysyn pojalta että haluaako hän ylipäätään sinne. Monien vaivat loppuu siihen kun ne saa suoraa sanoa ettei kiinnosta.

Heh. Tuli mieleen. Kurssikaveri, no "kaveri", 10 vuoteen kuullu mitään.. No kumminkin armeijan leivissä kiroili. Nuorella miehellä valtava motivaatio suorittaa intti, sairaus jolla voisi vapauttaa palveluksesta. Mutta sairaus hyvin hoidossa ja kova olis halu suorittaa palvelus. Ei siinä, miehen lääkitys maksaa sen verran mitä koko muun varuskunnan lääkkeet yhteensä.

Eikai se nyt niin paha ole suorittaa asevelvollisuutta pois alta, moni on lähtenyt asenteella että ei vittuakaan kiinnosta mutta silti saanut reissusta hyvän kokemuksen. Mielestäni voisi yhtähyvin olla naisilla pakollinen armeija tai siviilipalvelus.

Ehkä poikkeuksena ymmärrän urheilijat joiden uran tärkeimpiä ajat on nuoruudessa ja yksityisyrittäjät. Mutta ihmisellä on koko elämä aikaa opiskella ja tehdä töitä niin ei se 6-12 kuukauteen ole kuin pieni kärpänen loppuelämästä. Itseasiassa armeijan kesto voisi olla pisimmillään oikeasti sen 365 eikä 347.

Jos ei armeija ole se juttu niin siviilipalvelus on ihan okei.

Kyllä vielä yhden jutun voi sanoa oppineensa on työelämässäkin eteen tulevan ihmisten kanssa työskentelyn, niin laajalti erilaisia ihmisiä eri ympäristöstä, että samalla tavalla siellä on hyviä tyyppejä ja rumasti sanottuna mulkkuja kuten työelämässäkin. Moni asia on vähän asenteesta kiinni ja mielestäni hyvin oppi sietämään niitä mulkkujakin armeijassa.

Jäsen vokot voisi yrittää tälläistä lähestymistä aurinkorannalla NAISoletettuihin.

e: skaalautuupa vähän hölmösti :cautious:

Eipä ole näinkään ennen käynyt. Salilla jollain miesoletetulla oli kyllä niin upeat reidet ja takapuoli, että ihan teki mieli käydä kokeilemassa miltä ne tuntuu.
En kuitenkaan mennyt, jotain käytöstapoja on vielä jäljellä.

No minä tässä hainkin sitä, että miksi sinulle olisi tärkeää, että poika hakisi sinne.

Ei aleta elämään vanhempien unelmia vaan niitä omia.
Nämä on niitä huvittavia hetkiä, ei se minulle ole tärkeää mutta minä vaan satun tuntemaan tuon nuoren miehen niin hyvin että luulisin hänen olevan tyytyväinen jos RUKin kävisi. Hän on todella urheilullinen, nyrkkeily, crossfit, uinti jne ja nyt ennen inttiä on vetänyt perusmatkan triathloneita. Musiikkilukiosta kovilla papereilla ulos ja niillä lunasti jo Aalto Yliopistosta paikan KTM. Luulen että jos menee rukkiin niin vuosi on haastava mutta menee nopeasti, jos menee/joutuu perus hessuksi niin luulen että vuodesta ei jää mitään käteen ja vuosi tuntuu todella pitkälle/pitkästyttävälle. Luulen myös että RUKissa on eniten samanhenkisiä kavereita.

Olen elänyt ihan omat unelmani ja poika tekee mitä hän itse haluaa, ihan paska provo mutta antaa Irmelin provoilla...

Sattana kun aivot jauhaa tyhjää. Pari päivää kun niitä liuotti alkomaholilla, niin nyt ei oikein kulje.

Kontsa kun puhui, että etäkonttuuri vie työtehoa. Niin ennemmin sanon, että kyllä se on vkl rälläys mikä vie tuottavuuden. Kotona etäillessä kaffitauot ei veny ja tekee tuottavasti.

Eli, jos haluaa tehua ajattelutyöhön, niin kieltää työntekijöiltä viinanjuonnin.

Minä ainakin halusin sillon ja olen hallunnut päästä aina sen jälkeenkin niin helpolla kun mahtollista, tiesin jo menessä, että päivääkään yli 6kk en ole, enkä ollut
menestyin myös armeijjan jälkeen ainoastaan semmoisessa koulussa jonka läpäisi ns. juostenkusten

silti ihan ok, kuukauden avaus, vai mitä kuntit?

katso liitettä 229329
Tuossa ei olla maitokauppaan tuhlattu.

Tästä olleesta keskustelusta tuli mieleen eräs tapaus, muistan peruskoulussa vuoden vanhempi kaveri päätti peruskoulun vuosiluokkansa parhaimpana ja KA oli oikeasti lähemmäs kymppiä. Tyyppi meni lukioon ja muutama vuosi myöhemmin kaveri opiskeli leipuriksi.

Kaikki on mahdollista.

ei pääse Kaukon lukuihin, millään

964A0E50-19D2-4FAE-925D-13ECFC6675F6.webp

velka maksettu

Back
Ylös Bottom