Onko tässä ketjussa ollut puhetta ivermektiinistä koronan lääkehoitona? Netistä löytyy juttua, mm. Bret Weinstein niminen heppu youtubessa puhuu tästä. Minun mielestäni on outoa, kun taudista kuitenkin varmasti suurin osa haluaa päästä eroon keinosta riippumatta, niin miksi rokotuksista puhutaan jatkuvasti ainoana vaihtoehtona tämän saavuttamiseksi?
Kyynisesti ajatellen vaikuttaa siltä, että raha on puhunut, ja lääkerfirmat tekevät ison tilin patentoiduilla, KOKEELLISILLA rokotteilla ja "tavikset" saavat olla koehenkilöinä. Näin siis vaikka suurin osa ei saisi sivuvaikutuksia, niin silti tämän rokotteen puskeminen mediassa ainoana keinona tautia vastaan on arveluttavaa. Tietty ivermektiinistä patentit rauenneet aikoja sitten, joten kukaan ei tee sillä fyrkkaa, toisin kuin rokotteilla ( joiden haittavaikutuksista lääkejätit on vastuuvapautettu hallituksen toimesta. Miksiköhän? ).
Eli jos jollain on kokemuksia ivermektiinin käytöstä, joko ennaltaehkäisevänä, tai itse tartunnan hoidossa, niin minua kiinnnostaisi kuulla.