Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en tsekannut kuin parit perseet radan viereiseltä biitsi-areenalta, kun kävin sittenkin heittämässä kierroksen.

Senverran antaumuksella tuli harjoitettua toriliikenteen tarkkailua, että kädet paloivat. Kyllähän sitä mukia jaksaa nostaa, kun käy välillä syömässä hampurilaista ja palaa patiolle.

Edit. Ja yksi hemmetin ikävän näköinen pyöräkolari tuli nähtyä. Toivottavasti selvisivät ruhjeilla ja mustelmilla.

Viimeksi muokattu:
Terkkuja.

Liitteet

• IMG_20210513_230335~2.webp
    IMG_20210513_230335~2.webp
    39,9 KB · Katsottu: 91

terassikammo eilen, kaikki niin täynnä, että ohitin jok:ikisen

tänään olen luottavaisempi, kun keli on jäähtynyt, että on väljempää ja rohkeutta astua sisään

poltin myös eilen seitsemän litraa:tasan ysikasia 117km:n matkalla
Oletko muuten noin alan miehenä pitänyt tilastoa myös siitä, meneekö vuositasolla litroina enemmän polttoaineita vai mallastuotteita?

Olis muute.

Tosin tuskin lähtee ihan muutamalla satasella.
Himoitsen jotain vanhaa rellua tai vaikka Talbottia mutta alkaa mokomat olemaan jo +2000e kohta mikäli leimassa sekä ajokuntoisia.
Se sun linkkaama Sunny alkaa olemaan siinä rajoilla onko säälittävä vai nolo mutta eiköhän tilanne korjaannu riittävän isolla takaspoilerilla.

Himoitsen jotain vanhaa rellua tai vaikka Talbottia mutta alkaa mokomat olemaan jo +2000e kohta mikäli leimassa sekä ajokuntoisia.
Se sun linkkaama Sunny alkaa olemaan siinä rajoilla onko säälittävä vai nolo mutta eiköhän tilanne korjaannu riittävän isolla takaspoilerilla.
Siihen kyllä kieltämättä sopisi semmonen isohko takasiipi.

Loma loppui, kahden tunnin päästä pitäs löntystellä töihin. Nyt on vielä hyvä fiilis kun tietää, että on vielä toinen loma edessä.

Luulen, että vikan loman jälkeen on ehkä vaikeampi töihin paluu.

Back
Ylös Bottom