Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuuntelin juuri kyseistä lättyä eilen työajalla. Aivan jeppis.
Voisi siitä tehdä kaksiosaisen coitoksen.Kaksitoista minuuttia ja kammiovärinä![]()
Kelläköhän olis PVSuoritustyylejä olisi varmasti monia.
Lähtöviivalla jollakulla olisi alla Suzuki PV ja Doktor istuisi taksin takapenkillä.
Riippuu varmaan henkilöstä ja hetkestä, haaveileeko vaan coituksesta yleensä vai sitten jostain tietystä perversiosta juuri sillä hetkelläJa coituksen kaipuun! Vai meneekö se tuohon irstaiden haaveiden kategoriaan?
No nyt oikeasti. The one and only, Sniffari tietty.Kelläköhän olis PV![]()
Noh, kun kerran kysyit...Riippuu varmaan henkilöstä ja hetkestä, haaveileeko vaan coituksesta yleensä vai sitten jostain tietystä perversiosta juuri sillä hetkellä
Edit. Meinasin vielä lisätä, että jos sä kerrot sun niin mä kerron mun, mutta ehkei nyt kuitenkaan![]()
Niin. Ei minustakaan ole järkevää tehdä liian tulista ihan siksi että olisi hullun tulista, kyllä ruuan ensisijaisesti pitäisi hyvää olla ja sitä pystyä syömään.Voihan noita ruokia yrittää tunkea väkisellä suuhun, mutta maha sen lopuksi päättää, oliko viisasta.
Noh, kun kerran kysyit...
Kyllähän tuo Timbersport Stihl eli 91cc kuumottaisi.
View: https://www.youtube.com/watch?v=j0v0Lc2z_xk
Tosin laittaisin siihen 25" laipan.
Kyllä nestettä (alkoholia) keho tarvii.Olen niin ylpeä itsestäni, sain kulmaraudan puolikkaan kiinni. Onhan tuota suunnitelty yli viisi vuotta.
Ihan saatanallinen soija tuli tuosta. Olisikohan ansainnut sidukan?
Tulee ihan Billundi mieleen.
Tulihan se sieltä!No nyt oikeasti. The one and only, Sniffari tietty.