Olet aivan oikeassa. Vähintään sinne. Mulla on ikuinen vappu.
katso liitettä 228187

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet aivan oikeassa. Vähintään sinne. Mulla on ikuinen vappu.
katso liitettä 228187

Meinasin alkaa katsomaan sitä viikinkisarjaa, mutta satuin katsomaan tämän niin mitkään kakkahousut kiinnosta.
On täälläkin ollut kuninkaita sun muuta mutta markkinointi hieman ontunut.Piti ihan tämän innostamana kerrata vähän Suomen varhaista historiaa internetsistä. Aikaa vähäistä on jälki. On kyllä erilaiset historian kaaret tuolla ethelämmässä missä ihmisillä ollu jo pari tuhatta vuotta sitten aikaa filosofeerata ja tehdä muistiinpanoja rauhaisasti viikunapuun varjossa. Täällä on vaan pitäny saada se saatanan majava kiinni ja myydyksi ja that's it.
Sinä kun olet käynyt kuus' vuotta lääkärikoulua ja erikoistuakses vähän lisää, niin kerros mikä se juttu siinä mahan tunnustelussa on.
No se kun näkyy, että kerrattu on ja paljon, niin jo on röimaita ja paljon.Ja kesältä vielä 6 kertausvuorokautta.
Kyllä.Ristus ku on ulkona lämmin.
Sillä on salainen ja mystinen tarkoitus kokeilla onko maha pipi. Toki sieltä aina joskus löytyy joku tennispallon kokoinen kasvain, pullistunut aortta, ja kaikkea mahdollista..Pati kertaa ollu keskussairaalassa niin sitä mahaa painellaan aina ja paljon vaikka mahassa ei ole ollut vikaa vaan ihan muita urheiluvammoja.
Se on iloinen asia kun suoli toimii.onko suoli toiminut
Miksi? Yhtiö on hyvä, mutta valuaatio...Ostanko Reveniota vihdoin?
Juuuuuuu se on toki asia erikseen, jos ei voi sopeuttaa talouttaan.Jos perse olisi kestänyt vain opiskella niin olisin sitten ehkä toista mieltä.
Mutta kun täytyy perse ruvella tehdä 100% työaikaa tämän kaiken ohella.
Harka-ajat vapaalla palkkatöistä mutta siinä samalla myös koulua. Köyhän on pakko toimia näin.![]()
Miksiköhän sitä alkais isona?
Oliko armottomia opiskelijabileitä?Eijjumalauta, siitä on kohta 21 vuotta kun aloitti lääkiksessä opiskelut.
Siihen kai pitäs ajaa esim skodalla.rakkauden ammattilaiseksi?
Saattoi olla, minä nyhjäsin kotona.Oliko armottomia opiskelijabileitä?
Eijjumalauta, siitä on kohta 21 vuotta kun aloitti lääkiksessä opiskelut. Miksiköhän sitä alkais isona?
On jo.Lihavaksi?