Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tää biisi soinut radiosta usein ja tykännyt, nyt katsoin tubevideon niin pikkaisen hämäävä suhteessa ääniin
View: https://www.youtube.com/watch?v=vIoxrzjerA8
En ois äänestä uskonut että tuollaiset pikkutytöt laulamassa, sen verran vahva ja syvä ääni.Vähän kuin radiojuontajat. Pyrin tietoisesti olemaan pimennossa miltä näyttävät.
Voihan ne olla hyvät keuhkot nuorellakin.En ois äänestä uskonut että tuollaiset pikkutytöt laulamassa, sen verran vahva ja syvä ääni.
Kiitos.Hienua! Onnea siitä!
Mulla vielä vuosi jäljellä ja sitte olis valmis. Alkaa jo vähä puuduttamaan tämä opiskelu ja nyt ku vielä alotettiin oppari niin blöääääääerrgghhhhgggggggfhdleöeåw...
Oliskohan huomenna aika käydä koskella, maltaalla..?
Tämä se on juoma minun vartalooni. Täytyykin kauppareissulle suunnata.Hain pari vehnäolutta palautumiseen.
Täh. Komiaa aikaa, minä pidän. Sen verran, että yliopistosta mäisterit taskuun, kun tämä ralli ohi. Taidan valmistua PUOlvuotta etuajassa, sen verran rykinyt ylimäärästä, että vaikka valmistun etuajassa, niin silti jää vikalle puolikkaalle vaan oppari ja 2 op.Kiitos.
Kyllä se siitä. Tsemppiä!
Mulla oli kypsäri eilen ja läpi meni.
On tää 2,5 vuotta ollut kamalaa aikaa. Ei kinostele enää yhtään.
Ja kesältä vielä 6 kertausvuorokautta.Täh. Komiaa aikaa, minä pidän. Sen verran, että yliopistosta mäisterit taskuun, kun tämä ralli ohi. Taidan valmistua PUOlvuotta etuajassa, sen verran rykinyt ylimäärästä, että vaikka valmistun etuajassa, niin silti jää vikalle puolikkaalle vaan oppari ja 2 op.
Homman juju on siinä, että nou stess. Kaikki ajallaan.
Tulevana syssynä ajattelin jo tehdä avoimessa yliopistohommia, niin saan sieltäkin itteni ulos vauhdilla hyväkslukujen ansiosta.![]()
Jos perse olisi kestänyt vain opiskella niin olisin sitten ehkä toista mieltä.Täh. Komiaa aikaa, minä pidän. Sen verran, että yliopistosta mäisterit taskuun, kun tämä ralli ohi. Taidan valmistua PUOlvuotta etuajassa, sen verran rykinyt ylimäärästä, että vaikka valmistun etuajassa, niin silti jää vikalle puolikkaalle vaan oppari ja 2 op.
Homman juju on siinä, että nou stess. Kaikki ajallaan.
Tulevana syssynä ajattelin jo tehdä avoimessa yliopistohommia, niin saan sieltäkin itteni ulos vauhdilla hyväkslukujen ansiosta.![]()
Huomenna olutta ja Jallua. Torstaina iltavuoro ja sen jälkeen taas korkki auki.Oliskohan huomenna aika käydä koskella, maltaalla..?
Kuulostaa siltä että vappu jatkuu juhannukseen asti.Huomenna olutta ja Jallua. Torstaina iltavuoro ja sen jälkeen taas korkki auki.
Aion nollata.
Tänään kannoin narkkareille töissä jaffaa.