Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta siis löytyyhän tästä ketjusta alanmiehiä joka lähtöön, eikä ole kysymystä mihin ei löytyisi vastausta.
Se on nimen omaan näin. Olipa kyseessä merenkäynti, avaruusrakettien polttoainejärjestelmät, naisten orgasmivaikeudet tai eksorkismi, niin tältä palstalta löytyy henkilö, jolla on tarvittava osaaminen ja lähdekirjallisuus valmiina hyllyssä.

Nimimerkin perusteella psykiatrisen puolen kavereita.

Mutta siis löytyyhän tästä ketjusta alanmiehiä joka lähtöön, eikä ole kysymystä mihin ei löytyisi vastausta.

Minä oon halunnut ajatella, että hän on gynekologi. Toivottavasti tätä mielikuvaa ei minulta viedä.

Olisin kyllä veikannut enemmän jonnekin Alajärven suuntaan.

Totta muuten, ehkä sopii sinne paremmin.

Saa mitään töitä tehtyä kun kokoajan vain haaveilee seuraavasta kahvikupista.

Lisäksi kämpässä on pirun kuuma.

Vielä on villasukat jalassa.

Minulla eilen maitokaupassa lyhyet paskat ja t-paita

jotenkin maski tuntui ylimääräiseltä vaatetukselta muuhun varustukseen suhteutettuna

onkohan @TJJ jo pina "kahvassakiinni"

en kylläkään etes tiiä moneltako koski avautuu, saattaa olla tähän aikaan vuodesta vasta 1600

#internet #tsek klo 1400

Kavrillani on jo aika varattuna piikille. Taidan olla seuraavssa saapumiserässä. Miten se nyt niin nopeasti etnenee.

aika varattuna piikille

Minua satutetaan ensiviikon lavvantaina #iäkäs

toivomus: hehkeä nuori/nuorehko piikittäjä joka koskettelee olkapäätäni
kädet pidetään silti omalla puolella: asiallinen käyttäymyminen ennne kaikkea

Onko reseptillä saatavat allergialääkkeet jotenkin huomattavasti tehokkaampia kuin tavalliset histecit yms.?

Koivu yrittää tappaa minut ☹️

Eilen olin aamulla hakemassa asiakasta hissikuiluun, kun tilanteeseen pompsahti Herr Doctorin aseveli kertomaan pikaisesti leikkauksen onnistuneen hyvin. Asiakas oli kyllä myrtsinä ja valitti, että kipua tuntuu edelleen. Oli operoitu edellisenä iltana.

Epäonnistunut toimenpide siis 😖

Asiakkaat 🥰

Back
Ylös Bottom