Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos se on siltä pohjalta ettei katso tarvitsevansa, niin eihän se pelkoa ole. Mutta se porukka ei myöskään puhu influenssarokotusta vastaan, eikä hauku rokotteen ottajia foorumeilla. Mutta sit taas jos puhutaan rokotevastaisista, niin se liittyy ihan suoraan pelkoon ja niiden agendaan taas kuuluu muidenkin käännyttäminen ja pelon levittäminen.Onko sekin pelkoa, ettei halua ottaa influenssarokotetta? Vai olisko se vain päätös, ettei katso tarvitsevansa?
Toi onkin hyvä kysymys. Itse otin 1997 influenssarokotteen ja tulin niin perhana kipeäksi siitä. Päätin sen jälkeen etten ikinä enää ota, enkä ole ottanut, enkä ole ollut niin kipeä kertaakaan sen jälkeen.Onko sekin pelkoa, ettei halua ottaa influenssarokotetta? Vai olisko se vain päätös, ettei katso tarvitsevansa?
Tämä. Tämän hetkisen tiedon valossa nopein tie pandemiasta ja näistä rajoitteista ulospääsyyn on mahdollisimman suurin rokotekattavuus. Rokottamalla itsensä suojaa samalla myös TODENNÄKÖISESTI muita.Jos se on siltä pohjalta ettei katso tarvitsevansa, niin eihän se pelkoa ole. Mutta se porukka ei myöskään puhu influenssarokotusta vastaan, eikä hauku rokotteen ottajia foorumeilla. Mutta sit taas jos puhutaan rokotevastaisista, niin se liittyy ihan suoraan pelkoon ja niiden agendaan taas kuuluu muidenkin käännyttäminen ja pelon levittäminen.
Sellainenhan mäkin oikeastaan olen tämän koronarokotteen kanssa, etten tunne sitä tarvitsevani, mutta mua ajaakin sen ottamiseen puhtaasti epäitsekkäät asiat.
Minä taas olen sellainen että jos tunnen itseni kipeäksi niin pysyn kotona. Olenko minäkin siis yhtä epäitsekäs kuin sinä?Sellainenhan mäkin oikeastaan olen tämän koronarokotteen kanssa, etten tunne sitä tarvitsevani, mutta mua ajaakin sen ottamiseen puhtaasti epäitsekkäät asiat.
Ei. Sä olet vain lammas, joka seuraa laumaansa molemmat aivosolut toisiaan vasten kolisten. Me leijonat ollaan salilla, jos ei ole tuntiin ollut enää kuumetta.Minä taas olen sellainen että jos tunnen itseni kipeäksi niin pysyn kotona. Olenko minäkin siis yhtä epäitsekäs kuin sinä?
Jos se on siltä pohjalta ettei katso tarvitsevansa, niin eihän se pelkoa ole. Mutta se porukka ei myöskään puhu influenssarokotusta vastaan, eikä hauku rokotteen ottajia foorumeilla. Mutta sit taas jos puhutaan rokotevastaisista, niin se liittyy ihan suoraan pelkoon ja niiden agendaan taas kuuluu muidenkin käännyttäminen ja pelon levittäminen.
Sellainenhan mäkin oikeastaan olen tämän koronarokotteen kanssa, etten tunne sitä tarvitsevani, mutta mua ajaakin sen ottamiseen puhtaasti epäitsekkäät asiat.
Veikkaisin pelon olevan yksi motiivi jos kävisit pitkiä keskusteluja siitä miksi maitoa ei kannata juoda ja näkisit tarpeelliseksi varoittaa muita maidon vaaroista. Täällä on muuten käyty myös taisteluja maitotuotteista. Joidenkin mielestä se aiheuttaa matala-asteista tulehdusta eikä ole siksi hyväksi ihmiselle.Pelkäänkö minä maitoa kun en näe tarpeelliseksi juoda sitä? Tuskin.
Veikkaisin pelon olevan yksi motiivi jos kävisit pitkiä keskusteluja siitä miksi maitoa ei kannata juoda ja näkisit tarpeelliseksi varoittaa muita maidon vaaroista. Täällä on muuten käyty myös taisteluja maitotuotteista. Joidenkin mielestä se aiheuttaa matala-asteista tulehdusta eikä ole siksi hyväksi ihmiselle.
Onko toi nyt sitten pelkoa sun mielestä?Joidenkin mielestä se aiheuttaa matala-asteista tulehdusta eikä ole siksi hyväksi ihmiselle.
Ei, mutta maitotuotteiden käyttämättömyys perustuu silloin pelkoon siitä, että se aiheuttaa matala-asteista tulehdusta. Joidenkin mielestä se on ihan viisasta ja toisten mielestä taas ylireagointia.Onko toi nyt sitten pelkoa sun mielestä?
rokotetutkimus.fi
"Ei, mutta maitotuotteiden käyttämättömyys perustuu silloin pelkoon siitä, että se aiheuttaa matala-asteista tulehdusta."Ei, mutta maitotuotteiden käyttämättömyys perustuu silloin pelkoon siitä, että se aiheuttaa matala-asteista tulehdusta. Joidenkin mielestä se on ihan viisasta ja toisten mielestä taas ylireagointia.
Jos joku sanoo mulle, että rokotetta ei ole tutkittu tarpeeksi ja se voi aiheuttaa mitä tahansa, niin en mä löydä siitä taustalta kyllä mitään muuta kuin pelon. Ja nyt tulee se näkemysero miksi jotkut on mun kanssa eri mieltä. Kuvittelette mun tarkoittavan, että henkilö pelkää tai on pelkuri. Siis sellaista aktiivista pelkoa. Ei, vaan ainoastaan näkemyksen taustalla on pelko siitä, että rokote voi aiheuttaa jotain tuntematonta.
Olen nyt jankannut tätä samaa paskaa ihan tarpeeksi. Ymmärtäkää tai älkää, mutta saa riittää.
Aika pitkään jaksoit.Ei, mutta maitotuotteiden käyttämättömyys perustuu silloin pelkoon siitä, että se aiheuttaa matala-asteista tulehdusta. Joidenkin mielestä se on ihan viisasta ja toisten mielestä taas ylireagointia.
Jos joku sanoo mulle, että rokotetta ei ole tutkittu tarpeeksi ja se voi aiheuttaa mitä tahansa, niin en mä löydä siitä taustalta kyllä mitään muuta kuin pelon. Ja nyt tulee se näkemysero miksi jotkut on mun kanssa eri mieltä. Kuvittelette mun tarkoittavan, että henkilö pelkää tai on pelkuri. Siis sellaista aktiivista pelkoa. Ei, vaan ainoastaan näkemyksen taustalla on pelko siitä, että rokote voi aiheuttaa jotain tuntematonta.
Olen nyt jankannut tätä samaa paskaa ihan tarpeeksi. Ymmärtäkää tai älkää, mutta saa riittää.
Aika pitkään jaksoit.
Roopelille on turha kommentoida mitään.
Tämä johtuu siitä, ettei kaikki ole fleimaamassa että influenssa tappaa 500-2000 joka vuosi, että itsekkäät ei ota rokotetta.Mutta se porukka ei myöskään puhu influenssarokotusta vastaan, eikä hauku rokotteen ottajia foorumeilla