Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ongelmaanhan on ratkaisu, henkselit ja housut samassa paketissa. Sillä jokainen ikääntyvä kahdella jalalla kävelevä tarvitsee..

Sitäpaitsi on myös hyvä pitää pitkälahkeisia housuja.

olipas kuvissa seksibeibejä!

Mopo on vielä nakuna tallissa.

Sääennusteita katsellessa on tuo helatorstai kyllä sen verran houkutteleva, että haiskahtaa viikonloppukiroiluilta. Tankki on vielä teippaamatta. 🤯

Projekti kyllä hyvin suojelee vaihtohaluilta. Hieman himottaisi kasisatanen VFR, mutta ei tämän urakan jälkeen. Ei.

Sääennusteita katsellessa on tuo helatorstai kyllä sen verran houkutteleva, että haiskahtaa

mallastuotteille

ja mopo on naku: aina
onhan se vähä niin, että moottoripyörässä moottori pitää näkyä
henkilöautossa, se, piilossa

mallastuotteille

ja mopo on naku: aina
onhan se vähä niin, että moottoripyörässä moottori pitää näkyä
henkilöautossa, se, piilossa

mallastuotteet: ei.
Jääkylmä rosee, vahva ehkä.

Kyllä on muoviluoti enemmän minun juttuni. Kusiainenkin alakatteellisena touring-versiona, niin näyttää edes joltain.

IMG_20210506_143904_copy_1685x1678.webp

Tässä nakua

otin eilen tikun nenään, aamusta tuli jo sms että negative.

e nopeaa toimintaa

Mä kävin samoilla asioilla tiistaina ja tieto tuli samana iltana. Negative täälläkin. Onneksi.

e. Se hoitaja ei tainnut kauheasti arvostaa, kun ulisin siinä tikku nenässä ”hyiii vittuuuuuuuu”..

Itselläni kanssa karanteeni vielä ensiviikon loppuun. Lauantaina kävin testeissä ja samana iltana negatiivinen tulos.

Työkaverille oli tullut korona ja altisti meiät muut.
Nyt oon vaan eräkormaillut metsäjoilla tämän viikon.

Back
Ylös Bottom