Deleted member 43228
Taj uretaani. Tyroksi vittmaista, sitä palloa joka paikka täys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#parempikuneilaske#paljonkomunoutfittimaksaa
Avaimetkaan mahdu housun taskuun.
Minulla on,kuntit, ongelma!
tarvisi hankkia nousevalle Suvelle yksi vaatekeppale, kaikkia muita löytyy mielinmäärin, mutta uudet lyhyet paskat täytyisi hankkia, ei kehtaa enää kolmatta kesää mennä: aina samoilla
"ongelma" on lähinnä, se että fisio päässä minkälaiset haluan on kirkas, puuttuu toteutus, onely
onko se nyt vain lähdettävä kiertelemään vaatekauppoja vaatekaupan NAISia katsellen vai?
netistä tietysti saisi semmoiset käden käänteessä, mutta mitä,kuntit,tuumaa, on ko se vaatekaupan NAISten molemmilla sivusilmillä katselu sen vaivan arvoista?
pannahisen maskiki varmaan olisi syytä olla naamiona!
olen muuten jo niin iäkäs, että ensi keskiviikkona saan varata rokotusajan
www.varusteleka.fi
LoNpsa mahtuu minullakin. Ja puhelin toiseen, se on jo vähän ahtas.hehe, meikäläisellä mahtuu lompsakin; avainten ja puhelimen lisäksi: kevyesti
Se tiedetään jo, noin 200 hepoa.busasta jerkkua isolohkokitillä
Kymmenen vuotta sitten täällä mietittiin
![]()
Särmä Kansan Farkkushortsit
Uudet, kuluttamattomat pögät sopivan korkealla vyötäröllä, laadukkaalla kankaalla ja hyvillä taskuilla.www.varusteleka.fi
Ja tiedetään myös että se kulkee 200 mph mailille.Se tiedetään jo, noin 200 hepoa.
Luikin hulimattomasti: ideoita ei kalasteltukaan: vaan toteutusta. Elikkäs: kaupoille vaan: mars!ei käy, valitettavasti, mikään muu brändi kun levi's, ja värityskin on jo päätetty, enää tarvii kun löytää ne kaupasta
näin on yleensä aina muulloinkin, kun tarvin paidan tiedän minkälaisen haluan, ongelma on löytää juuri semmoinen, eikä sinnepäin
kaupoille vaan: mars!
...mikä on vain hyvä asia, koska homona oleminen on nykyään sitä suurinta muotia.sehän nyt on ihan homojen hommaa![]()
Ongelmaanhan on ratkaisu, henkselit ja housut samassa paketissa. Sillä jokainen ikääntyvä kahdella jalalla kävelevä tarvitsee..Minulla on,kuntit, ongelma!
tarvisi hankkia nousevalle Suvelle yksi vaatekeppale, kaikkia muita löytyy mielinmäärin, mutta uudet lyhyet paskat täytyisi hankkia, ei kehtaa enää kolmatta kesää mennä: aina samoilla
"ongelma" on lähinnä, se että fisio päässä minkälaiset haluan on kirkas, puuttuu toteutus, onely
onko se nyt vain lähdettävä kiertelemään vaatekauppoja vaatekaupan NAISia katsellen vai?
netistä tietysti saisi semmoiset käden käänteessä, mutta mitä,kuntit,tuumaa, on ko se vaatekaupan NAISten molemmilla sivusilmillä katselu sen vaivan arvoista?
pannahisen maskiki varmaan olisi syytä olla naamiona!
olen muuten jo niin iäkäs, että ensi keskiviikkona saan varata rokotusajan
moposta kun tuli puhe niin