Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla on,kuntit, ongelma!

tarvisi hankkia nousevalle Suvelle yksi vaatekeppale, kaikkia muita löytyy mielinmäärin, mutta uudet lyhyet paskat täytyisi hankkia, ei kehtaa enää kolmatta kesää mennä: aina samoilla

"ongelma" on lähinnä, se että fisio päässä minkälaiset haluan on kirkas, puuttuu toteutus, onely
onko se nyt vain lähdettävä kiertelemään vaatekauppoja vaatekaupan NAISia katsellen vai?
netistä tietysti saisi semmoiset käden käänteessä, mutta mitä,kuntit,tuumaa, on ko se vaatekaupan NAISten molemmilla sivusilmillä katselu sen vaivan arvoista?
pannahisen maskiki varmaan olisi syytä olla naamiona!

olen muuten jo niin iäkäs, että ensi keskiviikkona saan varata rokotusajan

tarvisi hankkia nousevalle Suvelle yksi vaatekeppale, kaikkia muita löytyy mielinmäärin, mutta uudet lyhyet paskat täytyisi hankkia, ei kehtaa enää kolmatta kesää mennä: aina samoilla

"ongelma" on lähinnä, se että fisio päässä minkälaiset haluan on kirkas, puuttuu toteutus, onely
onko se nyt vain lähdettävä kiertelemään vaatekauppoja vaatekaupan NAISia katsellen vai?
netistä tietysti saisi semmoiset käden käänteessä, mutta mitä,kuntit,tuumaa, on ko se vaatekaupan NAISten molemmilla sivusilmillä katselu sen vaivan arvoista?

Kymmenen vuotta sitten täällä mietittiin paljon saa busasta jerkkua isolohkokitillä, nyt sitä mitä sun outfit maksaa. Se on syvä ja synkkä kuin suolampi, tuo suomalaisen miehen alennustila nykyään :sneaky:

Ja ei sillä että itse yhtään parempi, just tulin juoksemasta ja sehän nyt on ihan homojen hommaa 😂

ei käy, valitettavasti, mikään muu brändi kun levi's, ja värityskin on jo päätetty, enää tarvii kun löytää ne kaupasta

näin on yleensä aina muulloinkin, kun tarvin paidan tiedän minkälaisen haluan, ongelma on löytää juuri semmoinen, eikä sinnepäin

ei käy, valitettavasti, mikään muu brändi kun levi's, ja värityskin on jo päätetty, enää tarvii kun löytää ne kaupasta

näin on yleensä aina muulloinkin, kun tarvin paidan tiedän minkälaisen haluan, ongelma on löytää juuri semmoinen, eikä sinnepäin
Luikin hulimattomasti: ideoita ei kalasteltukaan: vaan toteutusta. Elikkäs: kaupoille vaan: mars!

moposta kun tuli puhe niin ei minkäänlaista kahvakuumetta

kaupoille vaan: mars!

kai se on pakkko, vaikka on se NIIN! tympeää homma (lue:maski)

en ole tainnut käydä maskiaikana missään muussa kaupassa, kun maito ja viinakauppa, käteistä on säästyny aivan uskomattomia määriä, kun kulutus/kk on ollu lähempänän nollaa, kun kahtatonnia

motoseinäjoella olisi mieli tehnyt käydä katselemassa mutta en oo jaksanu vaivautua paikalle

Ongelmaanhan on ratkaisu, henkselit ja housut samassa paketissa. Sillä jokainen ikääntyvä kahdella jalalla kävelevä tarvitsee..

Sitäpaitsi on myös hyvä pitää pitkälahkeisia housuja.

Back
Ylös Bottom