Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti olisi radioiden toiminnasta kiinnostuneita...Onko narsisteja ja psykopaatteja tarpeeksi hakijoissa, niitähän ne psykiatrit on kaikki.
Kouvolassa otetaan kokeiluun tällainen, jos nyt AVIt sen sallivat. Itse epäilen että joku tulee lyömään kapulaan rattaisiin, varsinkin kun uusi lakimuutoskin hyväksyttiin.Siksi tuntuu kohtuuttomalta, että Kemissäkin on uimahalli kiinni ainakin 25.4.2021 saakka (0 tartuntaa / 14 vrk)
Padasjoella toi on ollut jo jonkun aikaa mahdollista, Lahdessa on yksi yksityinen toimija jolla pieni uimahalli ja saa 2 tunniksi perheelle 50e koko paikan, ei minusta paha hinta jos kaikki tykkää uimisesta.Kouvolassa otetaan kokeiluun tällainen, jos nyt AVIt sen sallivat. Itse epäilen että joku tulee lyömään kapulaan rattaisiin, varsinkin kun uusi lakimuutoskin hyväksyttiin.
![]()
Kouvola mahdollistaa uimahallin tai kuntosalin varaamisen vain oman perheen käyttöön – Kahden viikon kokeilu alkaa 12. huhtikuuta - Kouvolan kaupunki
Kaikki perheuintivuorot on varattu! Uimahallien kuntosaleihin on vielä vuoroja vapaana. Kouvolan kaupunki vastaa kaupunkilaisten toiveeseen ja tarjoaa mahdollisuuden varata yksityisiä …www.kouvola.fi
Sillä ei varmaa oo mitään väliäMutta entä jos se omistaja tartuttaa itse itsensä![]()
Itseä tässä ainakin harmittaa se, että lapset ja nuoret on monin paikoin menettäneet kokonaisen vuoden kaikista liikunta harrastuksista. Ei ole vauva- / tenavauinteja, ne on vain sellaisia asioita mitä ei saa ns. takaisin. Lapsi ei ole enään samanikäinen toista kertaa, eikä välttämättä enää innostu jostain harrastuksesta, mistä olisi esim. vuosi sitten innostunut.
Nyt jo huomannut koirapuistossa ollessani ongelman. Hommataan koira kaveriksi eikä kouluteta millään lailla. Vuoden vanha koira ei osaa istua ku ei ole opetettu ym. Tulee isoja ongelmia vielä näiden kanssa.Pätee kyllä kaikkiin nettikauppoihin jotka myy jotain kotona käytettävää. Nyt ku ihmisillä jää lomarahat käyttämättä niin uusitaan kämppä, tehdään pikkuremonttia, laitetaan piha kuosiin ja palju tulille, alotetaan kymmenen uutta harrastusta ja kasvatetaan chilejä parvekkeella, opetellaan neulomaan ja ostetaan kesämökki. Jossain oli jopa juttua että koiria rekisteriöidään vakuutuksiin nyt tuplamäärissä koska halutaan seuraa kotiin.
Saa nähdä tuleeko joku takaisinpurkuilmiö sitten kun homma tasaantuu, on kesämökkejä taas halvalla myynnissä, paljufirmat joutuu lomauttamaan ja koiria annetaan pitovaikeuksien vuoksi.
tottakai
En varmaan osannut lukea oikein mutta on outoa jos tuomarit muuttuu viranomaiseksi joka päättää milloin jostain naamareista on hyötyä.Texasin Austinissa ainakin maskipakotus jatkuu yhä, vaikka kohta siellä ollaan jo kuukausi oltu "vapaita":
![]()
A district judge in Texas rules that Austin can keep its mask mandate for now.
The state’s attorney general, Ken Paxton, is expected to appeal.www.nytimes.com
Odotatko mitalia tai kunniakirjaa kun olet näin "rohkea"? Oikea macho? Ei tuo iso asia ole maskia pitää, oli se hyöty suuri tai pieni. Kauppareissu ei kauan kestä. Jotkut joutuvat pitämään maskia koko työvuoronsa ajan. Ja juu, maskit ovat tod. vain yksi työkalu isossa pakissa, mutta miksi tartuttaisin muita?Mä oikein odotan että joku tulee avautumaan ja saan haistattaa vitut lampaalle. Niin kauan kuin ei ole pakollista pitää maskia, ei kellään pitäis olla mitään sanomista kellekään.
Ei oo iso asia pitää oma turpa kiinni ja keskittyä omaan elämään kuin mennä avautumaan jollekin jostain maskista JOTA EI OLE PAKKO PITÄÄ. Tunge sä vaikka pesari perseeseen vaikka ei olis pakko, mä en. Vitun lampaat.Ei tuo iso asia ole maskia pitää, oli se hyöty suuri tai pieni
Eliitti on aina tarvinnut hyödyllisiä idiootteja.^ sanattomaksi vetää.
Pitää pyyhkiä ennen ja jälkeen! Ja aivastaa kyynärtaipeeseen.Mutta entä jos se omistaja tartuttaa itse itsensä![]()
Miksei myisi poikkeusoloissa kertalippuja yhdelle kerrallaan?Näppärä salin omistaja myy asiakkaille yhden osakkeen yrityksestä, samalla sitouttaa vähän paremmin asiakkaaksi. Vaatii tietty että on osakeyhtiö ja osakkeiden lukumäärä sopivan korkea että kontrolli säilyy aidoilla omistajilla.
Dokata voi myöhemminkin, uusien tai vanhojen kavereiden kanssa.Sääliksi käy myös korona-aikana opiskelut aloittaneita. Ne pari ensimmäistä vuotta ovat kuitenkin ne ajat, jolloin juostaan sillä omalla opiskelijaporukalla kaikissa tapahtumissa yötä myöten harvasen viikko. Muutat toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja sitten väännät opintoja etänä yksin pari vuotta niin mahtaako enää sitten joskus 2022 kiinnostaa opiskelijatapahtumat tuntemattomien kanssa, kun pitäisi jo opinnäytetöitäkin alkaa kirjoittamaan.