Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kannattaisi käydä salilla niin moottorin käsittely olisi helpompaa hommaa kuin noilla naruilla.
Saattaa himppasen vääntää tuon tehonen kone vintturaan, kun alkaa painetta puhaltaan koneeseen. Paljonkohan muuten tehua ja sattuuko silmäMunaan jos tuossa vauhdissa ötökkä lässähtää?

Kokeilin lotrata voltarenia kaulaan, jos vaikka helpottaisi oloa.

Vanhuus niin lääkkeiden määrä kasvaa.

Prkl. Viime viikolla pannutettu polvi on alkanut vaivaamaan. Sekin nyt tähän vielä.

Sietäisi käydä itselläkin pää tutkituttamassa jonkun lanttumaakarin vastaanotolla. Kuukausi on vähän yli puolessavälissä ja olen tehnyt jo yli 200 tuntia töitä tälle kuuta. :unsure:

Pitäis ostaa hevikeppi. Teini innostui soittamaan niin sais jammailla yhessä. Ainii, tarviis toisen vahvistimenki sitten. Vanha skitta on strato josta en kauheasti pidä, saa jäädä pojalle ja taidan huomenna lähtee musaliikkeisiin hiplailemaan!

Kokeilin lotrata voltarenia kaulaan, jos vaikka helpottaisi oloa.

Vanhuus niin lääkkeiden määrä kasvaa.
Sanopa muuta. Oon joutunut syömään pari viikkoa särkylääkettä kun selkä vittuilee, tänään sain taas jumppaohjeita jotka on niin tylsiä!!

Sain lääkäriajan jotta saisin lähetteen omakustanteiseen magneettiin, mutta en ole varma onko siitä edes hyötyä.

Jos sitä vaan ryhtyisi sohvaperunaksi ja jäisi odottamaan vanhuutta.

Kai teillä kamerat päällä on? Ite en oo havainnut ongelmaksi. Itse asiassa tää vuosi tulee firmalle olemaan myynninkin kannalta edellistä parempi.

E. Toki lienee aika perkeleesti alasta kiinni.

Mä kyl pidän kameraa päällä paltsuissa. Yleensä joku innostuu ja laittaa myös. Auttaa paljon kommunikoinnissa.

Varmaa joo riippuu paljon mitä myy. Kun myydään puolen miljardin tuote ja kauppaa valmistellaan pari vuotta niin pakko sitä on f2f ihmetellä :D

Se on noissa Teams palavereissa kätevää kun voi paskalla vaikka istua samaan aikaan kun saa taustatkin duunattua jos on kameraa pakko käyttää.

Viimeksi muokattu:
Tällekkin viestille on ihan oma osio palstalla.Tonne noita poliittisia viestejä voi spammata ihan huoletta.Miks tämäkin pilata tolla saatanan propagandalla?

Eikös tämä ole off topic? Eli ketjulla ei itsessään ole mitään aihetta.

Eikös tämä ole off topic? Eli ketjulla ei itsessään ole mitään aihetta.
Miksköhän noi alueet on tehty?Tämäkin ketju menee ihan paskaksi ku noi poliittiset ja kohta myös muut hihhuli viestit muuttuu hyväksytyiksi.Kohta tä on täynnä Trump presidentiksi viestejä.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom